cabaniero Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Walki troche przesadzasz z tym lapaniem shimmi na prostej... ja przynajmniej czegos takiego w swoim TL-u nie zauwazylem...przeciwnie, na prostej jest calkiem stabilny..nie tak jak zygzak, ale jak na sporta to przyzwoicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Moto posiada mase niedorobek (jak to w Suzuki) :notworthy: Osszzz ty! :D Ale przynajmniej sie nie psuje, a Dukati - jak Alfa Romeo - ladnie wyglada, ale masz szczescie jak dojedziesz do celu :) Pozatym cena troszke inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 osobiscie gdybym mial wziac twina wybral bym VTR albo dukata. popieram w 100%, SP-2 albo :http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiM...elName=MS4RS-06 ech..moze na emeryturze sobie zafunduje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 TL1000S :)http://videos.streetfire.net/search/suzuki...2B1754A088B.htm TL1000R:) http://videos.streetfire.net/search/suzuki...649ED68ABFD.htm FILMIKI pozdro, <<<<<<<<RADAR>>>>>>>> :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkie Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) :notworthy: Osszzz ty! :D Ale przynajmniej sie nie psuje, a Dukati - jak Alfa Romeo - ladnie wyglada, ale masz szczescie jak dojedziesz do celu :) Pozatym cena troszke inna Suzuki same stuki, mialem dwie wiec wiem co mowie :wink: z kolei Honda nigdy mnie nei zawiodla, a SP2 to juz kwintesencja twina :icon_mrgreen: Co do dukata to chyba kazdy ma takie samo zdanie :) motocykl torowo-kawiarniany z mocnym akcentem na kawiarniany :clap: Walki troche przesadzasz z tym lapaniem shimmi na prostej... ja przynajmniej czegos takiego w swoim TL-u nie zauwazylem...przeciwnie, na prostej jest calkiem stabilny..nie tak jak zygzak, ale jak na sporta to przyzwoicie... TL byly robione z przeznaczeniem na tor do klasy Superbike, zgadnij dlaczego ani razu w tej klasie nie wystartowaly? :banghead: poczytaj tez fora zachodnie, najlepiej amerykanskie gdzie tych koni jest wiecej niz u nas, ja tak zrobilem zaraz po wypadku i okazalo sie ze z Rkami to standardowy problem, troche pomagalo wysuniecie widelca do przodu na lozyskach w glowce ramy. Jezeli uwazasz ze TL sie dobrze prowadzi to radze wsaisc chociazby na ZXR nie mowiac juz o R1, odrazu poczujesz roznice (neistety trzeba troche przeplacic) :wink: :banghead: Ten motor przy takim momencie powinien prowadzic sie wysmienicie, przyzwoicie to duzo za malo zeby bylo bezpiecznie. Pozdrawiam :biggrin: Edytowane 28 Marca 2006 przez Walkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Witam, R-ka to mój sprzęt docelowy, tak mi się przynajmniej wydaje, sąsiad posiada taką z 99 r. bardzo sobie chwali ale to chyba przez to że wczesniej jeździł TS-ą 350. Mam jeszcze następujące pytanko czy ten model robili tylko do 03' czy np. w USA klepią go dalej tak jak np. thundercat'a 600 ??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Oczywiscie TL przy SP1-2 czy Ducati wypada blado, ale za te pieniadze nie mozna spodziewac sie rewelacji...glowna zaleta TLa to cena...oczywiscie sa motocykle ktore prowadza sie o niebo lepiej od TLa, ale coz mam TLa z 2003 roku a za te pieniadze moglbym kupic R1 z 99 r... o SP nie ma co wspominac , nie mowiac o Dukacie... Troche szukalem na necie o TLu takze amerykanskie fora dyskusyjne i znalazlem rozne opinie... jedni chwala , drudzy krytykuja... ja osobiscie uwazam, ze nie jest to dopracowany motocykl, oczywiscie po odpowiednich inwestycjach mozna znacznie poprawic jego wlasciwosci jezdne...ale nigdy on nie dorowna SP czy Dukatowi....ale poki co mi osobiscie calkiem podoba sie ten kaban... zapodaje kilka linkow (dla kumajacych po angielsku)http://www.mcnews.com.au/Testing/tl1000r.htmhttp://www.sportsbikeworld.co.uk/Bike%20Fe...000/Tlr1000.htmhttp://www.roadracers.co.uk/tl1000r.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) popieram w 100%, SP-2 albo :http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiM...elName=MS4RS-06ech..moze na emeryturze sobie zafunduje :)Sprzet piekny, ile bizuterii Ohlinsa :icon_mrgreen: Ale cena taka, ze mozna kupic za niego pol krolestwa :( Na temat TL-R polecam dyskusje TUTAJProsze zwrocic uwage na posta z linkiem do filmu nakreconego przez chlopakow z FastBikea w ktorym jest wlasnie porownanie bodajze Ducati 996 vs. VTR vs. LT-R.Film spektakularny (skasowali 4 sprzety) :icon_mrgreen: , a wnioski wyciagnijcie sami :bigrazz: Edytowane 29 Marca 2006 przez figer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Wlasnie dzisiaj zalozylem dwie tytanowe puchy Blue Flame do TLa ... ale to gada... male trzesienie ziemi.... miodek dla ucha.... nastepny bedzie Power Commander.. jak go skombinuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Na temat TL-R polecam dyskusje TUTAJProsze zwrocic uwage na posta z linkiem do filmu nakreconego przez chlopakow z FastBikea w ktorym jest wlasnie porownanie bodajze Ducati 996 vs. VTR vs. LT-R.Film spektakularny (skasowali 4 sprzety) :smile: , a wnioski wyciagnijcie sami :)Kurna - nie ma opcji EDIT dla starszych postow!!! Oczywiscie chodzilo mi o porownanie Ducati 996 vs. VTR vs. TL-R Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez figer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxic4 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 to i ja poprosze na mejla: [email protected] TEZ KUPIŁEM TEGO DIABŁA,TERAZ TUNINGUJE,NA ORYGINALNYCH TŁUMIKACH CHODZI BEZNADZIEJNIE,ALE JUŻ NIEDŁUGO.BO MAM JUZ 2 POTĘZNE WYDECHY CARBONOWE.JAK JE NIOSŁEM DO WARSZTATU TO ZACZEPILI MNIE PIJACZKOWIE I PYTALI CO NIOSE W TYCH BUTLACH,CHYBA SIE BALI,ZE MAM TAM GAZY BOJOWE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 TL 1000 R to bardzo ladny model Suzuki, niestety nic nie wiem na temat osiagow. Dlatego pytanie... jakie sa osiagi TL-Rki i z jakimi rzedówkami moze konkurowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Toxik4 gratuluje zakupu... oby TL cie nie zrzucil z siodla...i sluzyl wiernie... a wymiana wydechow to podstawa w tym modelu...faktycznie na oryginalach gada jakby mial kluchy w gebie... i male spostrzezenie...co do wymiany... ja zmienilem wydechy i zadnej zmiany nie odczulem... nie krztusi sie nie strzela... Ostatnio jezdzilem z kumplami po okolicznych kretych angielskich drogach...i jeden z nich pomykal na TL1000S ze sportowymi wydechami... i strzelal przy odjeciu gazu jak radziecka haubica...a w moim spokuj...nic nie strzela... no moze jakis czasami baczek sie wyrwie....ale generalnie nie strzela...wczesnej rozwazalem zainstalowanie power commandera, ale teraz sobie to odpuszcze... bo raczej nie ma takiej potrzeby... z wymiana wydechow wiaze sie jeszcze jeden problem... bo mam puszki sportowe not for road use... a one sa cholernie glosne..oczywiscie mi to nie przeszkadza...ale policji np. w Niemczech moze sie to nie spodobac...tak wiec.. na wypad do POlski chyba bede musial zalozyc oryginaly... albo jakies wyciszacze wstawic zeby nie miec klopotow z palami....bo podobno w Europie Zachodniej scigaja za to... na szczescie w anglii przymykaja na to oko....a co do pytania the one... to litrowe V ki scigaly sie na torach w klasie superbike z rzedowymi 750 kami... tak wiec... osiagami te motocykle sa zblizone ... napewno litrowa Vka nie moze konkurowac z litrowa rzedowka... a zwlaszcza obecnie... moze jeszcze miala szanse... kilka lat temu.... wlasnie ducati walczy o to zeby zwiekszyc pojemnosc Vtwinow zeby miec szanse rewalizowac w superbikach z rzedowkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Hej temat juz ten byl, bo sam go zapodalem http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...3564&highlight= dodam tylko ze jednak warto byloby zainwestowac w dobry amor skretu...moze bedzie stabilniejszy w zakrecie.... dobre opony tez pomoga... a jak wyglada fabryczny amor skretu do TL i czy jest dobry ma ktos moze foto i moze podeslacznalazlem taki na allegro za 99zl ale gosc nie ma zdjecia chcialbym go zamontowac do zupelnie innego sprzeta Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 TL 1000 R to bardzo ladny model Suzuki, niestety nic nie wiem na temat osiagow. Dlatego pytanie... jakie sa osiagi TL-Rki i z jakimi rzedówkami moze konkurowac? 135 KM i 230kg z pełnym bakiem to już nie najlepszy wynik w tej klasie (chyba nigdy nie byl), ale moment 106Nm jest dalej calkiem miodzio, zwlaszcza ze nie wypada przy 20000obr. jak w rzędach Generalnie po pierwszej rundzie na Torze Poznan stwierdzilem ze nie powalcze za duzo z latajacymi tam R1, GSX-R 1000 itp, ale ostatni tez nie przyjezdzam wiec sprzet jeszcze daje rade :) A pytanko - montowal ktos Power Commandera do TLR?? Warto?? No i interesuje mnie jeszcze zmiana przelozenia - z 17 na 16 zębów z przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.