Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

Moto posiada mase niedorobek (jak to w Suzuki)

:notworthy: Osszzz ty! :D

Ale przynajmniej sie nie psuje, a Dukati - jak Alfa Romeo - ladnie wyglada, ale masz szczescie jak dojedziesz do celu :)

Pozatym cena troszke inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: Osszzz ty! :D

Ale przynajmniej sie nie psuje, a Dukati - jak Alfa Romeo - ladnie wyglada, ale masz szczescie jak dojedziesz do celu :)

Pozatym cena troszke inna

 

Suzuki same stuki, mialem dwie wiec wiem co mowie :wink:

 

z kolei Honda nigdy mnie nei zawiodla, a SP2 to juz kwintesencja twina :icon_mrgreen:

 

Co do dukata to chyba kazdy ma takie samo zdanie :) motocykl torowo-kawiarniany z mocnym akcentem na kawiarniany :clap:

 

Walki troche przesadzasz z tym lapaniem shimmi na prostej... ja przynajmniej czegos takiego w swoim TL-u nie zauwazylem...przeciwnie, na prostej jest calkiem stabilny..nie tak jak zygzak, ale jak na sporta to przyzwoicie...

 

TL byly robione z przeznaczeniem na tor do klasy Superbike, zgadnij dlaczego ani razu w tej klasie nie wystartowaly? :banghead: poczytaj tez fora zachodnie, najlepiej amerykanskie gdzie tych koni jest wiecej niz u nas, ja tak zrobilem zaraz po wypadku i okazalo sie ze z Rkami to standardowy problem, troche pomagalo wysuniecie widelca do przodu na lozyskach w glowce ramy.

 

Jezeli uwazasz ze TL sie dobrze prowadzi to radze wsaisc chociazby na ZXR nie mowiac juz o R1, odrazu poczujesz roznice (neistety trzeba troche przeplacic) :wink: :banghead:

 

Ten motor przy takim momencie powinien prowadzic sie wysmienicie, przyzwoicie to duzo za malo zeby bylo bezpiecznie.

 

Pozdrawiam :biggrin:

Edytowane przez Walkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, R-ka to mój sprzęt docelowy, tak mi się przynajmniej wydaje, sąsiad posiada taką z 99 r. bardzo sobie chwali ale to chyba przez to że wczesniej jeździł TS-ą 350. Mam jeszcze następujące pytanko czy ten model robili tylko do 03' czy np. w USA klepią go dalej tak jak np. thundercat'a 600 ??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie TL przy SP1-2 czy Ducati wypada blado, ale za te pieniadze nie mozna spodziewac sie rewelacji...glowna zaleta TLa to cena...oczywiscie sa motocykle ktore prowadza sie o niebo lepiej od TLa, ale coz mam TLa z 2003 roku a za te pieniadze moglbym kupic R1 z 99 r... o SP nie ma co wspominac , nie mowiac o Dukacie... Troche szukalem na necie o TLu takze amerykanskie fora dyskusyjne i znalazlem rozne opinie... jedni chwala , drudzy krytykuja... ja osobiscie uwazam, ze nie jest to dopracowany motocykl, oczywiscie po odpowiednich inwestycjach mozna znacznie poprawic jego wlasciwosci jezdne...ale nigdy on nie dorowna SP czy Dukatowi....ale poki co mi osobiscie calkiem podoba sie ten kaban...

zapodaje kilka linkow (dla kumajacych po angielsku)

http://www.mcnews.com.au/Testing/tl1000r.htm

http://www.sportsbikeworld.co.uk/Bike%20Fe...000/Tlr1000.htm

http://www.roadracers.co.uk/tl1000r.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram w 100%, SP-2 albo :

http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiM...elName=MS4RS-06

ech..moze na emeryturze sobie zafunduje :)

Sprzet piekny, ile bizuterii Ohlinsa :icon_mrgreen:

Ale cena taka, ze mozna kupic za niego pol krolestwa :(

 

Na temat TL-R polecam dyskusje TUTAJ

Prosze zwrocic uwage na posta z linkiem do filmu nakreconego przez chlopakow z FastBikea w ktorym jest wlasnie porownanie bodajze Ducati 996 vs. VTR vs. LT-R.

Film spektakularny (skasowali 4 sprzety) :icon_mrgreen: , a wnioski wyciagnijcie sami :bigrazz:

Edytowane przez figer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat TL-R polecam dyskusje TUTAJ

Prosze zwrocic uwage na posta z linkiem do filmu nakreconego przez chlopakow z FastBikea w ktorym jest wlasnie porownanie bodajze Ducati 996 vs. VTR vs. LT-R.

Film spektakularny (skasowali 4 sprzety) :smile: , a wnioski wyciagnijcie sami :)

Kurna - nie ma opcji EDIT dla starszych postow!!!

 

Oczywiscie chodzilo mi o porownanie Ducati 996 vs. VTR vs. TL-R

Edytowane przez figer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

to i ja poprosze na mejla: [email protected]

 

TEZ KUPIŁEM TEGO DIABŁA,TERAZ TUNINGUJE,NA ORYGINALNYCH TŁUMIKACH CHODZI BEZNADZIEJNIE,ALE JUŻ NIEDŁUGO.BO MAM JUZ 2 POTĘZNE WYDECHY CARBONOWE.JAK JE NIOSŁEM DO WARSZTATU TO ZACZEPILI MNIE PIJACZKOWIE I PYTALI CO NIOSE W TYCH BUTLACH,CHYBA SIE BALI,ZE MAM TAM GAZY BOJOWE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toxik4 gratuluje zakupu... oby TL cie nie zrzucil z siodla...i sluzyl wiernie... a wymiana wydechow to podstawa w tym modelu...faktycznie na oryginalach gada jakby mial kluchy w gebie... i male spostrzezenie...co do wymiany... ja zmienilem wydechy i zadnej zmiany nie odczulem... nie krztusi sie nie strzela... Ostatnio jezdzilem z kumplami po okolicznych kretych angielskich drogach...i jeden z nich pomykal na TL1000S ze sportowymi wydechami... i strzelal przy odjeciu gazu jak radziecka haubica...a w moim spokuj...nic nie strzela... no moze jakis czasami baczek sie wyrwie....ale generalnie nie strzela...wczesnej rozwazalem zainstalowanie power commandera, ale teraz sobie to odpuszcze... bo raczej nie ma takiej potrzeby... z wymiana wydechow wiaze sie jeszcze jeden problem... bo mam puszki sportowe not for road use... a one sa cholernie glosne..oczywiscie mi to nie przeszkadza...ale policji np. w Niemczech moze sie to nie spodobac...tak wiec.. na wypad do POlski chyba bede musial zalozyc oryginaly... albo jakies wyciszacze wstawic zeby nie miec klopotow z palami....bo podobno w Europie Zachodniej scigaja za to... na szczescie w anglii przymykaja na to oko....

a co do pytania the one... to litrowe V ki scigaly sie na torach w klasie superbike z rzedowymi 750 kami... tak wiec... osiagami te motocykle sa zblizone ... napewno litrowa Vka nie moze konkurowac z litrowa rzedowka... a zwlaszcza obecnie... moze jeszcze miala szanse... kilka lat temu.... wlasnie ducati walczy o to zeby zwiekszyc pojemnosc Vtwinow zeby miec szanse rewalizowac w superbikach z rzedowkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej temat juz ten byl, bo sam go zapodalem http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...3564&highlight= dodam tylko ze jednak warto byloby zainwestowac w dobry amor skretu...moze bedzie stabilniejszy w zakrecie.... dobre opony tez pomoga...

 

a jak wyglada fabryczny amor skretu do TL i czy jest dobry ma ktos moze foto i moze podeslac

znalazlem taki na allegro za 99zl ale gosc nie ma zdjecia

chcialbym go zamontowac do zupelnie innego sprzeta

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TL 1000 R to bardzo ladny model Suzuki, niestety nic nie wiem na temat osiagow. Dlatego pytanie... jakie sa osiagi TL-Rki i z jakimi rzedówkami moze konkurowac?

 

135 KM i 230kg z pełnym bakiem to już nie najlepszy wynik w tej klasie (chyba nigdy nie byl), ale moment 106Nm jest dalej calkiem miodzio, zwlaszcza ze nie wypada przy 20000obr. jak w rzędach

 

Generalnie po pierwszej rundzie na Torze Poznan stwierdzilem ze nie powalcze za duzo z latajacymi tam R1, GSX-R 1000 itp, ale ostatni tez nie przyjezdzam wiec sprzet jeszcze daje rade :)

 

A pytanko - montowal ktos Power Commandera do TLR?? Warto?? No i interesuje mnie jeszcze zmiana przelozenia - z 17 na 16 zębów z przodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...