mikitl Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 1. Absolutnie idealny - nie ma do czego się przyczepić, celowałbym dokładnie w ten model. W ogóle wydaje mi się, ze jest to stara TL-a forumowego kolegi "MikiTL". Zgadza się to moja ex :) Malowanie za moich czasów oryginał, lakierowany tylko kawałek czachy po lewej stronie (pęknięcie 3cm). Przebieg z jakim ją sprzedałem 3 lata temu to 20500km - też oryginał. Sprzęt widzę dalej jest zacny, jeśli o mnie chodzi - polecam w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Jak ją wciągniesz to daj znać kiedy będziesz w Posen, bo muszę się do niej przytulić :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Malowanie jest oryginalne, wychodziły dwa rodzaje czarnego malowania, przykład:klik 1klik 2klik 3 Mam Ohlinsa, model Ohlins SU 806, rzecz jasna z pełną regulacją :) wygląda tak: klikMiałem sporo szczęścia bo upolowałem sztukę z tym amorem.Nowy to trochę kosmiczna kasa: klik Pomysł świetny - a wiesz dlaczego? Bo chcę zrobić dokładnie to samo, ale obawiam się, że dopiero na następny sezon ;)Jeśli interesuję Cię tylko profeska i nie zal Ci wypie**alać kasy w sprzęta, poczytaj sobie to: German project Powodzenia w zakupie! nie miałem na myśli, że jest nie orginalne , a raczej że był malowany.brak naklejek serwisowych trochę mi nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 A jak to jest w końcu z tym tylnym amortyzatorem?Trzeba go wymieniać, bo nie jestem w temacie. Jak ganiałem na poziomie 1:55 to na tył nie narzekałem, trudno powiedzieć jak się temat ma przy szybszej jeździe. Generalnie amorek w TLR jest znacznie lepszy niż w TLS i osobiście nigdy mi tył nie pływał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 TLR już mam, teraz zaczęło się doposażenie.http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-TL1000R-TL-1000-S-Race-Track-Day-Rearsets-/270778117719?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f0ba22e57Czy te sety z podnóżkami są wyższe niż seria? P.s Miki ostra z niej sucz.Damn, ileż to kosztuje :icon_eek: . Z opisu wynika, że wyższe i cofnięte. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ile to to Cię wyniosło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Tyle co dwa rowery górskie, albo dziesięć polonezów.:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Trza było brać zx10r. Ta legenda o dzikości TLRa bierze się z tego, że wsiadają na niego ludzie którzy nie latali innymi litrami i wydaje im się że to torpeda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Panowie ten TLR to miał być taki dziki, nieokrzesany.Po pierwszych 20km czuje się zawiedziony, wieje nudą, straszny muł, muszę mu to TRE zamontować i PC, bo to się jeździć normalnie nie da.Natomiast fajnie wali się w winkle, i tyle plusów. A kto Ci powiedział, że to szatan jakiś? Owszem jak wyszedł to czytałem w ŚM, że masakrator, że z 3 na koło idzie a z 1 to w ogóle ciężko ruszyć bez koła. Po takiej lekturze jak kupiłem pierwszego TLRa też czułem się nieco zawiedziony. Z drugiej strony chyba nie spodziewałeś się czegoś mocniejszego od seryjnej SP2 ? W końcu konstrukcyjnie jest 4 lata do tyłu :) A i jeszcze pytanko - ma takie małe przejście momentu przy ok 8tys. obr? Bo za mojego miał wtedy wyczuwalnie nieco lepszego buta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Panowie ten TLR to miał być taki dziki, nieokrzesany.Po pierwszych 20km czuje się zawiedziony, wieje nudą, straszny muł, muszę mu to TRE zamontować i PC, bo to się jeździć normalnie nie da.Natomiast fajnie wali się w winkle, i tyle plusów. Cóż, zdziwiłbym się gdyby w porównaniu do SP2, TL była bardziej wściekła. Dużo ludzi twierdzi, że TL zaczyna dopiero jechać po włożeniu paru podstawowych pierdoł które m.in wymieniłeś. Warto ją też odchudzić. Trza było brać zx10r. Ta legenda o dzikości TLRa bierze się z tego, że wsiadają na niego ludzie którzy nie latali innymi litrami i wydaje im się że to torpeda. Zauważ, że TL to jest jeszcze motocykl z tamtego wieku. ZX10R wyszła 7 lat po TL-u, więc nie ma co tu porównywać, niewiele było wtedy sprzętów, które podobnie oddawały moc. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Skrzypienie zawiasu to lozyska w tylnym zawieszeniu a jest ich tam kilka, mozna je nasmarowac a najlepiej wymienic bo nikt tam nigdy nie zaglada. ja u siebie wyciągnąłem nie pamietam jak to sie nazywa ( klapy regulujące przepływ powietrza do airboxa ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Najlepiej wymienić na jakiś akcesoryjny, zwłaszcza jeśli sprzęt ma być goniony po torze.Poszukaj na e-bayu. Inwestycja na pewno się zwróci. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jak skrzypi to na 90% lozyska w jak to nazwac mocowaniach ruchomych amortyzatora juz sa dojechane. bitubo 2300zl na ebay jak sie uda mozna za 1800-1900 kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 ale 1200 na to mozesz:http://www.orientexpress.com/Suzuki/Sport/TL+1000/Top+End/Falicon+Performance+-+Adjustable+Cam+Sprockets+-+Suzuki+-+TL+1000+1997-2003.html Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 chlopie uspokuj sie 2011 ZX10R z tego nigdy niezrobisz :banghead: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.