Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 Hm.. jeśli można to mógłbyś podać wiek? Odnoszę wrażenie że uważasz mnie za głupiego gnoja który nie wie co pisze cóż może faktycznie pisze głupoty :D Hmm, odnosnie mego wieku to piszesz w watkach o weteranach i nie czytales moich `Legend` przyklejonych na poczatku tego dzialu ??? Z nich w miare latwo mozna wywnioskowac w jakim jestem wieku.A ciebie uwazam raczej za mlodego marzyciela - fantaste, jakim sam bylem w twoim wieku ... i zaluje ze juz nie jestem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Miło was poczytać, panowie! Tak się składa, że zrobiłem już dwa SAM-y; jeden z silnikiem od DAF-a 850, a drugi od VW 1600. Może i faktycznie prowadzą się gorzej od japonii - nie wiem, nigdy nie miałem japońca. Ale na pewno na asfalcie - i tym prostym , i tym krętym - posiadaczy ruskich statków zostawiam w tyle, jak chcę. O przyspieszeniach nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 To moto na pierwszym planie przed Junakiem jest zapkiem mojego kumpla. Mnie sie podoba Nie ,no mięęęęęęęknę......!!!!!Ale maszyna!!!Fanem choperów to nie jestem,ale jak widzęCOŚ takiego to pikawa może nie wydolić. :oops: Powinni dawać medale za TAKIE sprzęty.Swoją drogą od lat się zastanawiam-mamy takie maszyny ,pomysły i nie znalazł by sie jakiś przytomny gość żeby zacząć produkować takie i tym podobne POLSKIE cacka.Dlaczego ciągle w pięknym kraju nad Wisłą płacimy jakiemuś "musashi mija błoto" za japońskie moto,a nie w naszym kraju za Polski sprzęt....Ale pewnie się czepiam. W życiu piękne są tylko chwile.Niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Miło was poczytać' date=' panowie! Tak się składa, że zrobiłem już dwa SAM-y; jeden z silnikiem od DAF-a 850, a drugi od VW 1600. Może i faktycznie prowadzą się gorzej od japonii - nie wiem, nigdy nie miałem japońca. Ale na pewno na asfalcie - i tym prostym , i tym krętym - posiadaczy ruskich statków zostawiam w tyle, jak chcę. O przyspieszeniach nie wspomnę.[/quote']Hey Brzytwa!Ciekwi mnie z czego budowałeś moto?Znaczy sie z czego skrzynia,czy łańcuch czy wał,rama itd.No i jak bardzo wielka jest ruinacja funduszu.Czasem chodzi mi po głowie taka budowa od podstaw.Może uda mi się zarazić kogoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Jak chcesz, możesz sobie obejrzeć zdjęcia z opisem na stronie http://www.redmotorz.com .A jak będziesz dodatkowo zainteresowany, to podaj adres mailowy, podeślę ci jeszcze kilka zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Przeczytałem całą dyskusje i chciałbym wrzucić swoje trzy grosze.Całkiem niedawno mój kumpel kupił SAMa na zapie. Ale ten sprzęt odbiega zarówno koncepcją jak i wygladem od wiekszości konstrukcji na tym silniku. Jest to motocykl tyrystyczny! Tak na ZAPie! I uważam, że jest to bardzo udana konstrukcja. Bez problemu jeżdzi się tym ponad 140km/h bez strachu w oczch. Rama własnej konstrukcji, silnik wzmocniony do 65 KM. Własnej konstrukcji owiewki, kufry zbiornik paliwa, tytanowe tłumiki. Skrzynia biegów wykonana od podstaw (obudowa, wnętrzności) na wzór ruskiej ale o innych przełożeniach.Przednie heble - dwie tarcze staliwne własnej konstrukcji współpracujace z zaciskami też własnej konstrucji (odlewy alu) pracujące na klockach od skody 120 - i co ciekawe działają wyśmienicie a moto waży przecież ponad 300kg.Tylny hamulec też jest hydrauliczny hoć bębnowy i bazuje na ruskim. Dyfer też wykonany od podstaw i wrzucony w ruską obudowę. Motocykl przypomina troche budke telefoniczna bo duzo jest prostych krawędzi ale precyzja wykonania wszystkich detali jest wprost powalajaca. Na każdym kroku jest widoczny praktyczny zmysł konstruktora. Silnik jest tak doskonale wkomponowany w ramę, że sprawia wrażenie dużo mniejszego i wyglada jak motocyklowy. Ogólnie tylko w miarę zorientowane osoby dostrzegają, że jest to SAM.Motocykl wyglada i jeżdzi jak fabryczny. I nigdzie nie cieknie! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Oj nieładnie,nieładnie.Kupa opowieści i bez zdjęcia!!!!Zapodaj jakieś zdjątka tego turysty domowej roboty,bo to musi też być jakiś cukierek.PozdrowionkaAha!Nie wpadł nikt żeby dołączyć nagranie odgłosupracy tego silnika .Może jestem trochę odchylony,ale takie dźwięki działają na mnie kojąco...taka vauka, oh yeh 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Oj nieładnie' date='nieładnie.Kupa opowieści i bez zdjęcia!!!!Zapodaj jakieś zdjątka tego turysty domowej roboty,bo to musi też być jakiś cukierek.PozdrowionkaAha!Nie wpadł nikt żeby dołączyć nagranie odgłosupracy tego silnika .Może jestem trochę odchylony,ale takie dźwięki działają na mnie kojąco...taka vauka, oh yeh 8O[/quote'] Mam fotki ale, nie mogę ich wrzucić do posta. :buttrock: Może coś żle robię :? , jak to powinno wygladać?Ewentualnie mogę podesłać na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Sa określone rozmiary i rozszerzenia plików graficznych.Dozwolone są *.*jpg , *.*jpeg i *.*png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Oto zdjęcia.Wszystkie owiewki, lusterka i pokrywy wykonane są z laminatu epoksydowo szklanego i wykończne w taki sposób, że wygladają jak fabryczne i nigdzie właściwie nie widac, że to laminat. Nawet korpusy tylnych migaczy wykonywane były samodzielnie- klosze pochodzą od trabanta.Na mnie ten sprzęt zrobił niesamowite wrażenie. Twórcy brazylijskiego Amazonasa i Boss Hossa mogliby się wiele od tego pana nauczyć a i sam pan Munch pewnie byłby pod wrażeniem. Rama przystosowana jest do współpracy z rosyjskim koszem. Motocykl posiada radioodtwarzacz i głośniki. Zainstalowano specjalne gniazdo do podłączenia przyczepy, która tez jest na wyposażeniu. Choś trudno go dostrzec pod kanapą mieści się samochodowy akumulator 45 Ah. Tylne amortyzatory pochodzą z crossowej Jawy i mają pneumatyczna regulacja twardości. Silnik ma tłoki z malucha, zmienioen właki rozrządu, korygowane kanały dolotowe i wydechowe, dunamicznie wyważony wał wraz z odchudzonym kołem zamachowym oraz polerowaną wiekszość części ruchomych. Ogrome wrażenie robia pieknie wypolerowane dźwigienki zaworowe.Silnik pomimo swego pochodzenia nie cieknie mimo że pracuje na oleju syntetycznym. Przydałaby się nieco wyższa kierownica, dopracowania wymaga ciężko pracujące sprzęgło. Także wgłębienia na kolana w zbiorniku paliwa zmuszają do znacznego odsunięcia się od kierownicy osobników powyżej 170 cm wzrostu. Całość jednak zasługuje na ogromne uznanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Tak sobie oglądam i wydaje mi sie że on był opisywany gdzieś w jakiejś gazecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Był w jakimś starym numerze ŚM, ale było to w formie listu - sam konstruktor opisywał swoje dzieło.Niestety były tam marnej jakości zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 To był motocykl p.Króla. Facet musi dysponować niezłym doświadczeniem i zapleczem technicznym. Przy nim jesteśmy Kajtki :oops: i na stojąco pod stół wchodzimy.Jestem ciekaw czemu sprzedał swe dzieło życia? Co do samów to nasz kraj jest jeszcze w powijakach. A szkoda bo gdyby ktoś zajął się np. profesjonalną produkcją ram pod silniki Zapa lub Garba to powstało by więcej ciekawych konstrukcji.Chociaż z drugiej strony mogło by powstać jeszcze więcej "kasztanów" :ehz: Dla kolesi którzy stworzyli własnorecznie Sama nieźle jeźdzącego i do tego o ciekawym wyglądzie mam zawsze wiele szacunku. W przeciwieństwie do takiego co to wybrał z katalogu silnik S&S, skrzynię RevTech, dodatki Arlena Ness'a (do motocykla wiadomej marki) i stwarza teraz wrażenie "jaki to on gieroj". Kurczę, jestem o krok od zachorowania na sama z silnikiem ZAP'a. :? :D :D :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 Sprzedał podobno z przyczyn zdrowotnych. Kurcze chyba na jego miejscu nie zdobyłbym się na taki krok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 witam wszystkichosobiście bardzo misie podobają takie maszyny ale tylko na zaporożcach chociaz znajomy ma awo z silnikiem od126p i jezdzi nim 8 rok i sobie chwali i nie sprzedaje. a wcale nie jeżdi po piwo i do sklepu po 10 km tylko po całej polsce i jak dlamnie to moto jest zaj**** fajne i tanie w ekspolatacji dyskusje na temat zaperów poszły troche w złą strone poniewarz omawiacie pod względem duchowym niż praktyczno technicznym 1 trzeba omówić sama od strony technicznej rozdaje rozwiązań technicznyh i inne (ten temat rozpisze bo jestem w nim oblatany kąsultacje z 10tkami właścicieli :P 2 a co do duszy to jeśli włoży się w taki motocykl dusze to napewno będzie ją mieć 3 rejstracja tu to jest bul można legalnie = niewykonalne i koszt ok. 1500 + kupa szczęścia na przeglądzie lub kąbinujemy tabliczke z innego moto i koszt w normalnej cenie + flaszka w stacji dla majstra który wstrzeli upragniony stępelek :lol: a tu link http://www.sanatorium-krasnobrod.pl/www/index.htm który dużo wam podpowienidługo zamieszcze w internecie stronke na której zamieszcze zdjęcia z mojej kolekcji zaperów i inncy ciekawych sprzętówpozdrawiam 3MS ;) kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.