RudyXJ Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 kurak mogłem aparat zabrać , debil ze mnie , a z Ciebie też boś mógł przypomnieć ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Adamie M. nasmarowalem filc olejem, przerwe na przerywaczach mam 0.4 ale czy znasz prostrzy sposób na ustawienie zaplonu niestety nie dysponuje lampa stroboskopowa, mam tylko zarówke która podpinam pod przeywacz jak kowadelko sie rozwiera to zarówka sie zapala niewiem tylko ile ma byc przed górnym punktem. zrobilem sobie ze starej swiecy przyzad który wkrecam zamiast swiecy i pokazuje mi polozenie tloka w cylindrze. doskonale sie to sprawdzalo jak jeszcze nialem MZ ETZ, ale niewiem czy w GS sie tak da, tu jednak jest to bardziej skaplikowane. Edytowane 13 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Proponuje zebys zapytal w watku "Mam 10GB serwisowek i chetnie sie podziele " o serwisowke do twego moto - tam bedzie punkt ustawienia zaplonu i inne niezbedne wiadomosci.Ustawienie zaplonu o ktorym piszesz to ustawienie statyczne - zeby silnik chodzil prawidlowo musisz go ustawic dynamicznie na lampie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 prubowalem sciagnac serwisówki z tej stronki która jest podana na forum i nic z tego kiepski ze mnie infirmatyk. moze ktos spróbuje i wzuci mi na poczte. bylbym bardzo wdzieczny. mój meil to [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Dzisiaj z okazji że jest ciepło (ale ściema zimno jest ale wmówiłem sobie że jest ciepło :icon_exclaim: )Odpaliłem motorek i pojechałem na 40 km trasę. No było świetnie (no gdyby nie ten zimny wiatr, ale dało sie jechać - czego nie robi się dla swojej miłości ;) ) Motorek zachowywał się ładnie, tylko dostałem małego psikusa :icon_razz: niestety lewa laga nie wytrzymała no i puścił uszczelniacz. Pech chciał no ale co zrobić.W związku z tym mam pytanie, jakie koszta wymiany uszczelniacza i czy dam radę zrobić to sam (zaznaczam ze mam wiedzę z dziedziny mechaniki nie taką małą, mam duży warsztat) tylko nie wiem czy są tak jakieś niespodziewane gratisy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Nie wiem czym moze byc niespodziewany gratis, ale moge ci szybko to opisac jak ja to robie.Mozna zrobic to na motocyklu - ja zwykle wyjmuje lagi, bo lubie wygode.Oczywiscie najpierw zdejmujesz kolo, zaciski odwieszasz na jakims sznurku zeby nie wisialy na przewodach, przedni blotnik tez.Jak masz klucz pneumatyczny to w tym momencie mozesz poluzowac sruby ampulowe w dnie goleni ( ruchoma czesc teleskopu - slider ) i je wyjac.A przedtem spusc olej z lag.Jak masz olej zlany, dolne sruby odkrecone to : - odkrecasz gorne korki, - wyjmujesz sprezyny, - podnosisz na lagach oslony przeciwkurzowe goleni w gore. - wydlubujesz zainstalowany pod nimi druciany seger trzymajacy simmering, - kilkoma ruchami podnosisz i opuszczasz golen stukajac silnie simmerem goleni w dolna tuleje lagi - to wybije simmer z goleni i wowczas zdejmiesz ja z lagi.Pamietaj o nie zgubieniu i zapisaniu porzadku montazu drobnych czesci amortyzatora, ktory zostanie ci w goleni.Ja dlatego lubie wyjac lagi z polek i rozmontowac je na stole korzystajac z duzego imadla ( miekkie wkladki do szczek ) - moge spokojnie zapisac porzadek czesci i wiem ze nic nie zgubie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 najważniejsze jest abyś pamiętał o kolejnościja jak wymieniałem w gsx 550 także robiłem to nie wyciagając lag z półek (motocykl na centralej i pod ramę coś podłozyłem coby motocykl nadziób nie szedł:eek:) Jak masz klucz pneumatyczny to w tym momencie mozesz poluzowac sruby ampulowe w dnie goleni ( ruchoma czesc teleskopu - slider ) i je wyjac.ja jedną odkręciłem bez problemu ręcznie natomiast z druga nie było tak łatwookazało się że po wyjęciu sprężyn od góry można zabezpieczyć przed okręcaniem się gwintu pod tą srubę za pomocą nakrętki od koła do chyba żuka wpuszczając ją przyspawaną do długiego pręta od góry lagiposzukaj w serwisówce lub w fiszkach schamatu zawieszenia i będzie Ci łatwiej ja teraz muszę wymienić uszczelniacze w tt tyle że tego już sam nie będę chyba robił- troszkę się boję zawiasu upside-down Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Dlatego najpierw odkrecamy sruby ampulowe z dolu, a potem gorne korki i wyjmujemy sprezyny. Zastosowanie klucza pneumatycznego eliminuje potrzebe blokowania amortyzatora od gory - klucz przyklada duzy moment do sruby tak szybko ze odkreca sie bez problemu.Trzeba jeszcze pamietac ze czesci do skladania musza byc dokladnie umyte i do sucha wytarte, oraz ze dolne sruby ampulowe wkrecamy w amortyzatoe na Loctite niebieski.Podczas skrecania amortyzator od gory blokuje kijem od szczotki :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) a nie da sie po wykreceniu lagi wydlubac uszcelniacz (tak do niczego sie nie przyda) i nabic od góry nowy. ja tak robilem w gsx 400 ale niewiem czy to to samo. Edytowane 17 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Oczywiscie sie da, ale to zawsze grozi porysowaniem lagi i pozniejszym wyciekiem.Poza tym przy okazji wymieniasz dokladnie plyn w teleskopach, a ten zuzywa sie kompletnie w ciagu 2 lat i nigdy do konca nie mozna go spuscic calkowicie - po jakims czasie jest na dnie goleni kupa szlamu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam Dzięki za informacje.Powiedzcie mi tylko czy tutaj jest wszystko oki na tym tutorialu jak to zrobićhttp://www.motobracia.pl/technika/wymiana_...zenia/index.htm i czy można ze spokojną głową sie na nim wzorować podczas pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Mozna. Jedyna roznica ze ja do wbicia nowego simmera w golen stosuje dluga rure plastikowa ( wodociagowa ) kupiona w sklepie z materialami budowlanymi za $2-, o srednicy tego simmeringu.O wiele wygodniej sie go wbija niz starajac trafic czubkiem mlotka w stary simmer nalozony na lage ( specjalnie jak wzrok ci sie z wiekiem psuje :icon_mrgreen:) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 jak to jest? wymienilem olej wlalem tyle co podaje producet (na silniku jest napisane 2400 ml) a w okienku nie widac oleju ( moto stoi na centralnej) . nawet nie pokazuje minimum. jak stoi na kolach wtedy jest min ale i tak nie pelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) 2400 ml to jest bez wymiany filtra, razem z filtrem musi wejść 2900 ml. U mnie po zdjęciu miski w wyczyszczeniu wszystkiego ze starego oleju weszło przeszło 3100 ml i teraz jest na full. A mam pytanie jeszcze co do oleju do lag. Jaki tam stosować: syntetyk czy może półsyntetyk? 10 W czy może 15 W ? Edytowane 19 Lutego 2007 przez bobek358 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ja stosuje mineralny 15W i od tego rowniez ty mozesz zaczac. Jak przod okaze sie za twardy, lub za miekki to trzeba bedzie dalej kombinowac, czyli robic mieszanke , lub wlac olej o innej lepkosci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.