ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) wielkie dzieki Adamie M. w przyszlym tygodniu biore sie ostro za sprzeta wiec na pewno rozbiore sprzeglo. w razie jakichkolwiek pytan wale na forum a moze ma ktos schemat silnika do GS 550E z 80 r?????????????? Edytowane 5 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Adam M. dziękuje za odpowiedź pisałem już wcześniej ale chyba zostałem przeoczony :) jeśli ktoś ma jakieś linki na jakieś fora lub strony o GSX 550 ,bardzo bym prosił pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Jest sporo stron, ale wiekszosc po angielsku.Najbardziej dokladne jest http://www.thegsresources.comale dotyczy ono wszystkich modeli GS i GSX, nie tylko 550. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 o super ! angielski mi nie przeszkadza (student filologii angielskiej :lalag: ) ja znalazłem : http://www.forennet.org/forum/?forumid=11 forum wielkie tylko o GSX 550 , ale nie znam niemieckiego (tzn podstawy :rolleyes: ) ' może sie komuś przyda p.s cieszy mnie fakt że powstał temat na forum odnośnie tego motocykla , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) ja znalazlem schematy co prawda do gs 550L ale silnik sa bardzo zblizone budowa, MOZE KOMUS SIE PRZYDA:http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-recher...e-vue-2769.html a tu moja SUZI GS 550E w calej okazalosci: http://www.bikepics.com/pictures/792881/ Edytowane 5 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 No, bardzo ladna i w oryginalnym malowaniu - radze ja przytrzymac i za kilka lat bedzie mozna np w Niemczech dostac za nia niezle pieniadze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 - Bobek, na pustym wydechu ten motocykl nie bedzie dobrze jezdzil, sprobuj zrobic do niego tlumik przelotowy, ale nie pusty ( w srodku tlumika rura z nawierconymi otworami oblozona wata szklana, czy welna mineralna ). Powiem Ci szczerze że nie do końca wiem czy jest tam pusty czy przelotowy bo wydech już taki był jak go kupiłem, ja tylko rurę od kolanek do wydechu przerabiałem, no i kolanka. Wczoraj sprawdziłem i widziałem w jego wnętrzu jakieś nawiercone dziury, ale nie wiem czy pomiędzy tą rurą z dziurami a obudową zewnętrzną tłumika jest wata - muszę rozwalić nity i sprawdzić.Możesz mi jeszcze powiedzieć dlaczego na przelotowym ten motor będzie lepiej chodził niż na kompletnie pustym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 no taki orginal to to nie jest poprzedni wlasciciele ( historia tego moto nie jest mi znzna) zrobili wydech 4W1 siedzenie nie jest orginalne, oraz boczki sa wlasnorecznie wykonane z maty i zywicy nie do konca je ktos dopracowal (na foto tego nie widac) mam zamiar to w tym roku zrobic jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 No, bardzo ladna i w oryginalnym malowaniu - radze ja przytrzymac i za kilka lat bedzie mozna np w Niemczech dostac za nia niezle pieniadze. Adam M.A widzisz Kurczak a Ty ją chciałeś oddać za 2000PLN :icon_biggrin: A po drugie to jak Ty Kacabie żeś wlazł na bikepics ?? Muusisz do mnie któregoś razu zalecieć i mi pokazać jak sie foto zamieszcza bo ja sie z tym juz kilka razy pałowałem i coś mi nie wyszło , a GS na tle toru motocrossowego wyszło ładnie.Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Znalazlem jeszcze 2 linki: http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...gs550/gs550.htm http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...ki_historia.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 No, bardzo ladna i w oryginalnym malowaniu - radze ja przytrzymac i za kilka lat bedzie mozna np w Niemczech dostac za nia niezle pieniadze.A ile taka suzi jest u Was w Kanadzie warta Adamie?p.s. Kurczak , pokaż teraz te zajebiste foty suzy :buttrock: pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 (edytowane) W Ameryce Pln niestety grosze, chyba ze jest ladnie odbudowana, wowczas cena moze byc okolo $ 2k, ale ogolnie w Europie japonskie klasyki stoja duzo wyzej, ( nie mowiac o Japonii ). Odpowiadajac jeszcze Bobkowi na temat wydechu - przelotowy wydech spowoduje przez mozliwosc rozprezenia sie czesci gazow w jego puszce i utrudnionemu przejsciu przez wate szklana spowolnienie strumienia gazow i w efekcie przytrzymania czesci swiezej mieszanki, ktora w fazie przeplukania komory spalania chce uciec do rury wydechowej. To powoduje jakby "doladowanie" ladunku mieszanki od strony wydechu i zarowna wyzsza moc motocykla jak i brak dopalania tej mieszanki w tlumiku.Pusty wydech nie ma tego hamulca dla gazow, a w kazdym razie jest to tylko tylna scianka tlumika, co jest niewystarczajace. Adam M. Edytowane 9 Lutego 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a co do wydechów , sprawe 4T wyjaśniłeś , a jak ma sie pusty wydech w 2T ?? To prawda , ze słabszy bedzie , wsumie sportowe kominy w skuterach są bardzo mocno "powykręcane" czy to ma jakiś wpływ na moc? Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) dzisiaj walczylem z suzi wymienilem olej (sprzegla narazie nie ruszalem jeszcze zobacze jak bedzie na tym oleju) i odpalilem ja wkacu bo od wrzesnia nie byla ruszana. mam pytanie: jak najlepiej sprawdzic zaplon w GS 550 E? sa jeszcze normalne klasyczne 2 przerywacze patrzalem dzisiaj niby wszystko ok ale cos mi z tym nie gra.(ile powinno byc przed górnym?) a i bylbym zapomnial: jakie sa lozyska w glówce ramy? stozkowe czy zwykle i ile to mniej wiecej kosztuje. Edytowane 12 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja sie dwusuwami nie zajmuje, ale tam kazde rozszerzenie czy zwezenie rury sie liczy, a wyprucie wydechu spowoduje tylko znaczny spadek mocy i duzo chalasu.Wracajac do pytan Eda to sprawdzenie zaplonu robisz lampa stroboskopowa, po uprzednim ustawieniu przerw na przerywaczach ( 0.4 mm ) i przesmarowaniu urzadzenia przyspieszajacego zaplon ( odwazniczki musza lekko chodzic na swoich oskach i wychylac sie bez zadnych problemow ).Oprocz tego trzeba nasaczyc olejem kawalek filcu smarujacy krzywke ( wspolpracuje z mloteczkiem ).Do ustawienia zaplonu nie jest ci potrzebna wartosc wyprzedzenia, ale wysokosc obrotow przy ktorych sprawdza sie pokrycie znakow na rotorze i obudowie altka przy swietle lampy stroboskopowej. To pokrycie osiagasz przestawiajac plytke z przerywaczami pod, albo zgodnie z kierunkiem obrotow silnika ( czyli opozniajac, lub przyspieszajac zaplon.Niestety te wielkosci trzeba wziac z serwisowki ktorej nie mam.Sadze ze lozyska glowki ramy sa stozkowe i kupisz je w kazdym sklepie z lozyskami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.