veronx Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 o kurcze aż piach sie sypie na boki :icon_mrgreen: , ja bym tak chyba z moją nie postąpił ale mechanik mi też mówił że naprawdę te sprzęty potrafią sporo przeżyć jeśli dba sie o olej i świece. p.s mój znajomy ma też taki sprzęt ale ostatnio ma jakieś dziwne strzały z tłumika jak zapala i zaraz mu gaśnie , możliwe że przyczyną są stare świece ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 no co Ty! dlaczego szkoda? suzy to naprawdę sprzęty nie do zajeżdżenia o ile się o nie w miarę dba ;) tu jedna fotka z wrześni i możliwości enduro suki :banghead: http://borntoride.pl/galerie/6zlot/slides/...0JPEG%20of.html no pewnie ze to Ty. poznaje:) ale na krotoszynie to dawales ostro czadu!!! widzialem tez co chwila kogos innego na tym sprzecie i kazdy wyciskal z niej ostatnie poty. ALE O TO CHYBA CHODZI NA ZLOTACH CZLOWIEK JJEDZIE SIE WYSZALEC. ja tam tez na zlotach raczaj nie siedze wole sobie pojezdzic (co to za zlot jak nie zakopiesz sprzeta po wahacz, albo nie popalisz troche gumy itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 o kurcze aż piach sie sypie na boki ;) , ja bym tak chyba z moją nie postąpił ale mechanik mi też mówił że naprawdę te sprzęty potrafią sporo przeżyć jeśli dba sie o olej i świece. p.s mój znajomy ma też taki sprzęt ale ostatnio ma jakieś dziwne strzały z tłumika jak zapala i zaraz mu gaśnie , możliwe że przyczyną są stare świece ? U mnie tak się kiedyś działo jak pomyliłem kolejność fajek do świec. Nie dało się go zapalił, strzelał a jak już zapalił to nie dało się go wkręcić na obroty i gasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 w sumie ja miałem podobne objawy przed regulacją zaworów , może też to jest powodem , ale ta suzi kolegi jest w dość opłakanym stanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Mam pewien problem ze swoja GS, jak duzo jezdze po miescie (albo np: na paradzie gdzie duzo sie uzywa sprzegla) motocykl zaczyna ciagnac na sprzegle, da sie stac z wcisnietym ale dosc mocno czuc ze moto ciagnie jak troche postoi i sie ochlodzi silnik, wszystko wraca do normy. na trasie nie ma z tym zadnych problemów. co to czy wina stoi po stronie oleju? z moze gozej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Lej syntetyk samochodowy SAE 5W50 czy 10W50, silnik bedzie pracowal w nizszej temperaturze i sprzeglo powinno mniej ciagnac.Mozesz rowniez sprobowac zwiekszyc luz na glownej srubie regulacyjnej przy sprzegle. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) regulacja nic nie daje prubowalem juz na wszystkie sposoby i nic z tego, podciagne jak ciagnie to jest ok, ale jak ostygnie to slizga sie w czasie jazdy i tak zle i tak niedobrze. ( a moze tarcze sa z jakiegos gu...a zrobione) a co do oleju to raczej 5W50 czy 10W50 to nie do tego sprzeta to ma 98 tys nawiniete jak ja mu wleje syntetyka to bedzie mi bral olej jak cholera juz bieze ale so to raczej znosne ilosci. chce w tym sezonie go zalac jakims dobrym 15W40. niewiem czy to dobry pomysl ale zobacze. Edytowane 5 Lutego 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Jezeli regulacja nie pomaga to jest to zuzycie wypustek kosza sprzeglowego po ktorych chodza tarcze. Robia sie tam wygniecenia, ktore nie pozwalaja tarczom przesuwac sie i sprzeglo zaczyna ciagnac. Mozna starac sie to wyrownac pilnikiem, ale zdecydowana poprawe da dopiero wymiana kosza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 nie twierdze ze niemasz racji ale dlaczego tak sie dzieje dopiero po duzym nagrzaniu (np jak jerzdze po miescie) a jak jade na trasie problem znika (np jezdze duzo po miescie sprzeglo ciagnie potem lece za miasto robie jakies 20 km i problem znika) dziwne ale prawdziwe. ciezko sie rozbiera moze zajze tam w kacu, moze jakies uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Adam M. nie ukrywam jesteś moim guru jesli chodzi o te motocykle , więc jaki polecasz mi wlać olej ? bo wymieniam wraz z filtrem i cały czas sie zastanawiam co wlać , suzi ma przejechane prawie 40 tys , silnik w swietnym stanie ... pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 (edytowane) Wczoraj zakończyłem remont mojej Suzuki (a raczej taki zimowy przegląd + naprawa tego co jest uszkodzone), no i stwierdziłem że jak już wszystko jest złożone no to trzeba odpalić i zobaczyć czy działa. Walka nie była wyrównana (moto stało 2 miesiące, często w stanie nie kompletnym, cylinderki zalane z lekka olejem oraz w gaźnikach nie było benzynki - spuściłem na czas przestoju). Męczyłem się z odpaleniem około 1 godzinki i gdy już byłem zrezygnowany i chciałem na pycha bo ako siadało, postanowiłem spróbować jeszcze raz no i zapalił :icon_biggrin: Wysiłek remontu się opłacił bo noto chodzi ładnie równo i głośno ( w końcu pusty wydech musi chodzić głośno :buttrock: :smile: ). Nie wiem czy ludzie idący chodnikami uznali mnie za idiotę bo jazda na motorze przy temp. około 0, zima oraz ciemnej nocy (była godzina 20) co nie jest normalny widok ale było warto ;) :smile: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Edytowane 5 Lutego 2007 przez bobek358 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Wczoraj zakończyłem remont mojej Suzuki (a raczej taki zimowy przegląd + naprawa tego co jest uszkodzone), no i stwierdziłem że jak już wszystko jest złożone no to trzeba odpalić i zobaczyć czy działa. Walka nie była wyrównana (moto stało 2 miesiące, często w stanie nie kompletnym, cylinderki zalane z lekka olejem oraz w gaźnikach nie było benzynki - spuściłem na czas przestoju). Męczyłem się z odpaleniem około 1 godzinki i gdy już byłem zrezygnowany i chciałem na pycha bo ako siadało, postanowiłem spróbować jeszcze raz no i zapalił :icon_evil: Wysiłek remontu się opłacił bo noto chodzi ładnie równo i głośno ( w końcu pusty wydech musi chodzić głośno :flesje: :D ). Nie wiem czy ludzie idący chodnikami uznali mnie za idiotę bo jazda na motorze przy temp. około 0, zima oraz ciemnej nocy (była godzina 20) co nie jest normalny widok ale było warto ;) ;) :biggrin: :biggrin: :biggrin: :clap: :evil: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 no mnie tez czeka pare kosmetycznych zeczy. musze zmienic naped olej z filtrem. mam zamiar przy tym pomalowac kolanka i chcialbym zajzec do zaplonu. BIORE SIE OSTRO OD PRZYSZLEGO TYGODNIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Hmm no może z kosmetyki to nie absolutny koniec bo muszę jeszcze bak dać do lakiernika - popękał lakier u góry, ale chyba daruje sobie to i zrobię w przyszłym tygodniu, bo chce kupić nowy kask i rękawiczki na ten sezon i nie czy będę miał wolną kasę na ten bak, bo od dzisiaj biorę się za remont auta, a jak to z autami bywa pewnie trochę kasy pójdzie .... ale co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 No wiec po kolei : - ED, w miescie chodzi sprzeglo gorzej, bo caly zespol silnik / sprzeglo /skrzynia nagrzewa sie do wyzszych temperatur, a w trasie temp spada.Tarcze pod wplywem temperatury sie rozszerzaja na tyle zeby zgubic te troche luzu, ktory pozwala im przesuwac sie bez klopotu na zimnym silniku.Operacja rozebrania sprzegla nie jest wbrew pozorom skomplikowana - po zlaniu oleju i zdjeciu pokrywy odkrecasz sruby docisku i zdejmujesz go a potem wyjmujesz tarcze. Jak spojrzysz do wnetrza kosza to sa tam prowadnice po ktorych chodza tarcze i bede one mialy pionowe wygniecenia od stalowych krawedzi tarcz uderzajacych w nie w momencie puszczenia sprzegla. Zabierak siedzacy na walku glownym skrzyni bedzie mial takie same prowadnice dla przekladek i one tez moga byc zuzyte. To jest to mniejsze kolo siedzace w srodku kosza sprzeglowego.Pamietaj ze tarcze i przekladki wyjmuje sie i wklada w tym porzadku jak byly ulozone w koszu sprzegla. - Veronx, jesli chodzi o olej to lej to na co cie stac - ja jezdze na samochodowym oleju syntetycznym Mobil 1, SAE 15W50 - ale ty nie musisz. Motocyklowy syntetyk bedzie pod roznymi wzgledami najlepszy, mineral najgorszy ale gdy go bedziesz regularnie wymienial to bedzie ci sluzyl jednakowo dobrze. Staraj sie zeby dolna liczba wartosci SAE byla jak najnizsza ( 0, 5, 10 ),a gorna jak najwyzsza ( 50 / 60 ).I to wszystko. - Bobek, na pustym wydechu ten motocykl nie bedzie dobrze jezdzil, sprobuj zrobic do niego tlumik przelotowy, ale nie pusty ( w srodku tlumika rura z nawierconymi otworami oblozona wata szklana, czy welna mineralna ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.