kermadec Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Witam serdecznie.Prosze o porade:dotychczas ujeżdżałem małe konie...swoje:WSK 125,Jawa 350,SHL M11 i pożyczane : GSX-600F i Bandit 600.W planach miałem Suzke SV650 ale od paru miesięcy mam plecaczek z którym chciałbym polatać w dalesze trasy a na SV chyba będzie ciasno.I oto pytanie:Co polecicie na sprzęt nadający sie do turystyki i do miłego latania po górskich serpentynach?Fajnie było by mieć XX (tylko to pewnie na winkle;) :clap: ) ale troszke sie go boje.Wszelkiej maści endurasy odpadają (chociaż na Varaderke sie slinie) ze względu na wzrost (ok 173).Poradźcie prosze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Przymierz się do Fazera 600/1000 ... Niestety nie miałem okazji jeżdzić, ale czytałem, że te motorki (zwłaszcza 1000) mają sporo do pokazania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Bede monotonny, ale sam stałem przed takim wyborem, a wybór padł na Hondę VFR.Choc jak piszesz ze boisz sie iXsa to powinienes szukac czegos mniejszego. Ja zastanawiałem sie nad 3 a mianowicie Honda VFR (i na to padł wybór), Yamaha YZF, Kawasaki ZZR, wg danych zdobytych przezemnie te 3 moto sa odpowiednie do lekkiej turystyki i maja stosunkowo "przystepna" moc. Przymierz sie do wszyskich i wybierz ten ktory bedzie Ci najbardziej lezał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Wszelkiej maści endurasy odpadają (chociaż na Varaderke sie slinie) ze względu na wzrost (ok 173) jesli chodzi tylko o wzrost to enduro-turystyki (transalp/vara na pewno) maja opcje nizsze siedzenie, mozna te moto obnizyc troche rowniez na zawieszeniu, poza tym wzrost nie ma az tak wielkiego znaczenia, osobiscie znam kilku gosci (i nawet jedna laske) ktorym bozia poskapila wzrostu bardziej niz tobie a smigaja na sprzetach na ktorych ja (186) na paluszkach :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Może Bandit 1200 (z tych tańszych?). W Zachodniej Europie sporo tego lata z kompletem kufrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Dzięki za podpowiedzi.Nie podałem jeszcze zakresu cenowego ;) :interesuje mnie cos za ok 16000zł (przy dokładce plecaczka ok 20000 - wtedy na XX może starczy :) ). Tak naprawde to wolał bym mieć coś średniej wielkości (może własnie VFR) bo na początek to strach kolosami jeździć.Druga sprawa to to,że uwielbiam V2 a tu niestety nie ma w czym wybierać :clap:.Jedyny koń który by odpowiadał moim kryteriom jest nieosiągalny cenowo (mowa o Ducacti ST ).Dzięki i czekam na dalsze propozycje. P.S.Powiem co odpada:-wszelkiej maści endurasy-Bandity-Fazery (bo na 1000 mnie nie stać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 :clap: bracie..! w zakresie wymagań znaczy... to v2 mnie rozwaliło :) a poważniej: w tym zakresie cenowym możesz szukać czegoś, za czym ja się rozglądam. miało być do: turystyki, czasami odwinięcia manetki, wygodne, okufrowane najlepiej fabrycznie (żeby po zdjęciu skrzynek nie wyglądało jak zza krat), koniecznie silnik z dobrym (silnym) dołem obrotów czyli rzędowe 4 odpadają, kardan (nie będę smarował pi..... łańcucha!), wygodne dla plecaczka (znaczy wydechy wymierzone w kosmos odpadają). ze względów silnikowych został mi z całej oferty... bmw r1100rs :twisted: wprawdzie nie v2, ale 2 gary są, dodatkowo genialne zawieszenie przodu, przeważnie abs. wbrew pozorom wcale nie jest to "fotel prezesa" jak duże turystyki ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Polecam Hondę NTV Deauvile. Silnik V 650 cm3, uniwersalny turystyk dla dwóch osób. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 P.S.Powiem co odpada:-wszelkiej maści endurasy-Bandity-Fazery (bo na 1000 mnie nie stać) z fazer 600 to moze slaby jest??? Vfr to nie v2 tylko v4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 P.S.Powiem co odpada: -wszelkiej maści endurasy -Bandity hkmmmm, tylko dlaczego Bandity? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 I ma wał napędowy :clap: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 z fazer 600 to moze slaby jest??? Vfr to nie v2 tylko v4 Fazer niby ok ale nigdy mi sie nie podobał.A o VFR nigdy nie napisałem że to V2 ;).Biore pod uwage bo ma mase plusów. hkmmmm' date=' tylko dlaczego Bandity? Cool[/quote']Piotrek - wiem że latałeś swoim po torze ale mi sie Bandity zawsze kojarzyły z "Powolniakiem na kanapie" :).A na poważnie .. to pw. :tak samo jak Fazer.I zdrówka życze :clap: Pozdrawiam ALL. P.S.Z ciekawości: co powiecie właśnie nt. Ducati ST ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Przymierz sie do Varadero - powinienes dac rade przy swoim wzroscie.O tym juz na pewno wiesz - super turystyk na wszystkie twarde drogi, miodny V2, w winkielkach spokojnie przycierasz podnozki. Z taka kasa spojkojnie wyrwiesz zadbana sztuke 1999-2001. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 :clap: Nigdy na niej nie siedziałem.Gdyby Varaderka miała jakieś 4cm mniej w siodle to czemu nie....Ale nie ma.Nawet nie mam gdzie sie przymierzyć do niej.A przed wyjazdem do Niemiec na zakupy chciałbym już wiedzieć czego szukać a nie przymierzać sie na miejscu. Ale dzięki za propozycje.Pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Przymierz sie w jakims salonie Hondy - zawsze jest mozliwosc przerobienia kanapy na nizsza, poza tym Viaderko ma moliwosc regulacji zawieszenia tylnego. Powinienes sobie spokojnie poradzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.