motodzik Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 chciałbym się tego nauczyć w sprzęcie mam silnik ducati - dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 jacek889 ma duke i duzo o nich wie moze on tobie brdzie umial pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Dzięki wielkie za info już myślałem że nikt się nie odezwie będę próbował się skontaktować z tym podanym "szczęśliwym posiadaczem ducata" :P [ Dopisane: 24-02-2006, 10:30 ]Niestety nie mogę znaleść jacek889 wy świetlaże nie istnieje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 bo to chyba jest jacek998... albo inna cyferka charakterystyczna dla ducati ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 sory moja pomyłka jacek998 tu masz remat gdzie go widać z tego co mi wiadomo to Dominik Szymański tez ma duke i w dodatku chyba ma warsztat motocyklowy wiec jeszcze z nim pogadaj . jest moderatorem działu sport/naked/turystyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 chciałbym się tego nauczyć w sprzęcie mam silnik ducati -Wielu mechaników zawodowych motocyklowych też by chciało a u nas w kraju pozostaje Ci kolego Dominik z Poznania lub Schogun firma Yamaha z Krakowa. O autoryzowanych serwisach w tym kraju możesz zapomnieć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Dzięki chłopaki za info będę próbował się kontaktowaćmiesiąc do sezonu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wielu mechaników zawodowych motocyklowych też by chciało a u nas w kraju pozostaje Ci kolego Dominik z Poznania lub Schogun firma Yamaha z Krakowa. O autoryzowanych serwisach w tym kraju możesz zapomnieć. Czyli są tylko 2 miejsca w Polsce, gdzie można ustawić rozrząd desmo? Czy ja coś źle zrozumiałem? Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Czyli są tylko 2 miejsca w Polsce, gdzie można ustawić rozrząd desmo? Czy ja coś źle zrozumiałem? Popatrz na datę, odgrzebałeś zabytkowy temat. Kraków już nie aktualny, Dominik jak najbardziej a reszta powoli się uczy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Niemniej, fajnie jakby na forum pojawiła sie jakas historia jak to sie robi w desmo. Skoro zwykły rozrząd dało sie nieraz tu wytłumaczyć jak przeprowadzać regulacje, wiec na pewno duzo ludzi chocby z ciekawosci poczytałoby "co i jak". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Niemniej, fajnie jakby na forum pojawiła sie jakas historia jak to sie robi w desmo. Skoro zwykły rozrząd dało sie nieraz tu wytłumaczyć jak przeprowadzać regulacje, wiec na pewno duzo ludzi chocby z ciekawosci poczytałoby "co i jak". Ale poco sie produkowac skoro w serwis manualu jest to ladnie wytlumaczone i nawet sa fotki (jak to przystalo na nowe wloskie manuale). No chyba ze ktos jest zbyt leniwy zeby sobie poczytac literature do ducati. Manuale nie gryzą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Znajomy ma dwie Ducatki (SS 750 i Multistrade), caly serwis robi sam (zawory, paski). Mowil, ze w tych dwuzaworowych silnikach nie ma problemu. Gorzej jest z czterozaworowymi, wiecej roboty, ale da sie tez samemu. Inna sprawa, ze znajomy jest mechanikiem samochodowym, a w domu ma niezly warsztat i wszyscy ducacisci z okolicy leca wlasnie do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Ale poco sie produkowac skoro w serwis manualu jest to ladnie wytlumaczone i nawet sa fotki (jak to przystalo na nowe wloskie manuale). No chyba ze ktos jest zbyt leniwy zeby sobie poczytac literature do ducati. Manuale nie gryzą. Pozdrawiam Tak wszytko jest fajnie wytłumaczone w serwis manualu (czytałem do 1098) i naprawdę nie jest to jakieś mega trudne jak ktoś kuma w ogóle co to są zawory, wałki rozrządu itp. tylko problem tkwi w tym że do całej operacji jet potrzebne ze 3 strony specjalnych narzędzi których cześć pewnie nie da się kupić (dostępna tylko dla serwisów ducati) i trzeba dorobić. Więc koszt zakupu i dorobienia też będzie nie mały ale już zostaną na dłużej i jak się kilka razy zrobi u siebie to można robić u kogoś i może się cześć kwoty zwróci :) choć nie wiem jaki może być koszt ich dorobienia lub kupienia. Ot cały problem z Duati że zrobili masę specjalnych narzędzi żeby każdy jeździł do serwisów a nie dłubał sam mając w domu szczelinomierz :) Ale jak piszesz w serwis manualu jest to jasno opisane więc robiąc krok po kroku (oczywiście mając narzędzie) da się pewnie zrobić to samemu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tu raczej chodzi o perfidie tego typu sterowania zaworem, należę do ludzi odważnych jeśli chodzi o swój fach jednak regulacje desmo są wyjątkowo upierdliwe i wolał bym mieć kogoś nad sobą tak dla kontroli mojego ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor chce się nauczyć regulować luzy zaworowe w silniku Ducati ale zapomniał zapytać ile kosztuje zastaw płytek potrzebny do tej czynności aby nie trzeba było czekać na realizację zamówienia kilka miesięcy. Dzisiaj w tym dziale mechanik ochotnik zadaje pytanie:"jaki jest rozmiar plytek zaworowych do klx 250 1999r , poniewaz kazda plytka jest innej wysokosci" i w tym momencie ręce opadają. Całą winę za takie zamieszanie ponosi konstruktor silnika montowanego w JUNAKU gdzie bez zdejmowania pokrywek a także bez szczelinomierza mechanik motocyklowy reguluje zawory na ciepłym silniku ok. 60 sekund. Zamiarem konstruktora było maksymalne uproszenie tego zabiegu aby średnio inteligentny właściciel mógł nawet na parkingu przy trasie poprawić luzy. Od wielu lat spotykam na zlotach motocyklowych dumę naszej motoryzacji w pięknych chromach i w nowym lakierze a silniki pracują gorzej niż radziecka sieczkarnia z okresu wczesnego Stalina. Spotkałem JUNAKA w Czechach i kilka sztuk z tamtej strony Odry które pracowały naprawdę tak jak życzył sobie ich konstruktor. A jedna się da tylko trzeba mieć duże zdolności manualne i jeszcze więcej wiedzy na ten temat. Na temat regulacji luzów zaworów w silnikach DUCATI napiszę tylko kilka słów. Na każdym zaworze musimy wyregulować DWA luzy a aby jeden z nich zmienić musimy rozpiąć zawór na zabezpieczeniach. Ale co ja się będę produkował, wracajmy do realiów i JUNAKA. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.