dono Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 zapłon w simsonku 50ccm to 1,8mm przed GMP. dla 70ccm jest to 1,4mm przed GMP :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 u mnie przy fabrycznych ustawieniach ciezko zapala dlatrego jest wyprzedzony do 2 mm przed gmp. Może to wynikac z tego ze obecnie mamy paliwa 95 oktanowe. Simson fabrycznie jest przystosowany do spalania paliwa o mniejszej liczbie oktanowej dlatego trzeba przyspieszyc zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ja zawsze miałem zapłon wg. książki i było super. ale masz rację, do każdego silnika najlepiej indywidualnie ustawić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmmm Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 mam simsona 50 enduro przerobionego na 70 ccm i mam kłopot. iskra na nowej świecy jest raz na kilka obrotów wałem. co z tym zrobić? jak już zapali to jedzie ale na wysokich obrotach przerywa. aha i czy moglibyście sprawdźić czy ten gaźnik jest kompletny? : http://img227.imageshack.us/my.php?image=img4432db3.jpg http://img204.imageshack.us/my.php?image=img4434qx7.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Maciek, z zewnątrz to brakuje śrubki ze sprężynką od wolnych obrotów. Co w środku to nie mam pojęcia :) Jednak rzuciła mi się w oczy sterta sylikonu na społowieniu silnika... ;) Przestawiłeś zapłon na 1,4mm przed GMP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmmm Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) no właśnie bo kupiłem to od takiego majstra że szkoda słów.ta śróbka podchodzi tak pod skosem od dołu to o tą chodzi? zapłon ma byc ustawiony na 1,4mm? to była 50 tylko ma tłoka i cylinder na 70. Lukass mógłbys opisać jak ustawić ten zapłon bo jeszcze tego nie robiłem? ten silikon to nie jest moja robota :) Edytowane 4 Października 2007 przez maciekmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Tak, to ta śróbka. A zapłon to najpierw sprawdź, pewnie poprzedni właściciel przestawił skoro założył 70-tke. Iskrownik powinien być przesunięty o 2 stopnie w prawo i styki przerywacza powinny zacząć się rozdzielać gdy tłok jest 1,4mm przed GMP(górny martwy punkt). Przerwa na przerywczu standardowo 0,4mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson192 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Witam wszystkich ziomali:) koledzy ja mam Simsonka i chciał bym przeprowadzic w nim lekki Tuning i dlatego zwracam sie z prosba do was o pomoc mi w tym chciał bym sie dowiedziec jak mozna podkrecic moc i predkosc i czy STOZKOWY FILTR POWIETRZA cos by dodał;>?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) STOŻEK ->NIE!!!!!!!! Na poczatku sprawdz połozenie iglicy, wyczysc i wyreguluj dobrze gaznik, ustaw dobrze zapłon bo simson jest na to bardzo czuły , bez tych podstawowych czynnosci nie osiagniesz "100%" z obecnego silnika. Jak juz wszysko bedzie w pozadku i nadal bedziesz odczował brak mocy to zabierz sie za silnik... zacznij od gegeneracji wału , nowych lożysk , pózniej jak chcesz to mozesz załozyc cylinder 60ccm lub 50ccm z powiekszonymi kanalami i do tego mozna rozwiercic gaznik lub zalozyc odpowiednią wieksza dysze.... jak masz jakies pytania to pisz..pzdr :banghead: Edytowane 12 Października 2007 przez Boczek013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 mozesz przerobic tlumik na AOA1 albo 2 jak masz duzo kasy to jakis zestaw rzt i tlumik leo vince mozesz lubic skrzynie 5 biegowa kosz sprzeglowy od s70. Jak bys robil na 60 to kup tlok z 1 pierscieniem rzt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 jak twój simsonek nie wyciąga 75km/h to najpierw zabierz się za jego remoncik lub dokładne ustawienia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam wszystkich ziomali:) koledzy ja mam Simsonka i chciał bym przeprowadzic w nim lekki Tuning i dlatego zwracam sie z prosba do was o pomoc mi w tym chciał bym sie dowiedziec jak mozna podkrecic moc i predkosc i czy STOZKOWY FILTR POWIETRZA cos by dodał;>?? storze nie, albo bardzo nie wiele, ja osobiści polecam wydech leo vince :) daje niezłego kopa na wysokich obrotach :rolleyes: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 a ja proponuje zmienić moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 witamzalezy o jaki Ci tuning chodzi... (czy masz kase czy nie) ale zalozmy ze masz to poprostu zmieniasz cylek i tlok na 60ccm daje to odczuwalna poprawe osiagow. Stozkowy filtr osobiscie odradzam lepiej zadbaj o orginalny i berdzie super mozesz rowniez kupic sportowy wydech co takze poprawi osiagi o jakies 15% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 najlepszym tuningiem simsona będzie doprowadzenie jego stanu do stanu fabrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.