Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie przy fabrycznych ustawieniach ciezko zapala dlatrego jest wyprzedzony do 2 mm przed gmp. Może to wynikac z tego ze obecnie mamy paliwa 95 oktanowe. Simson fabrycznie jest przystosowany do spalania paliwa o mniejszej liczbie oktanowej dlatego trzeba przyspieszyc zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam simsona 50 enduro przerobionego na 70 ccm i mam kłopot. iskra na nowej świecy jest raz na kilka obrotów wałem. co z tym zrobić? jak już zapali to jedzie ale na wysokich obrotach przerywa. aha i czy moglibyście sprawdźić czy ten gaźnik jest kompletny? :

 

http://img227.imageshack.us/my.php?image=img4432db3.jpg

 

http://img204.imageshack.us/my.php?image=img4434qx7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie bo kupiłem to od takiego majstra że szkoda słów.ta śróbka podchodzi tak pod skosem od dołu to o tą chodzi? zapłon ma byc ustawiony na 1,4mm? to była 50 tylko ma tłoka i cylinder na 70. Lukass mógłbys opisać jak ustawić ten zapłon bo jeszcze tego nie robiłem?

 

ten silikon to nie jest moja robota :)

Edytowane przez maciekmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to ta śróbka. A zapłon to najpierw sprawdź, pewnie poprzedni właściciel przestawił skoro założył 70-tke. Iskrownik powinien być przesunięty o 2 stopnie w prawo i styki przerywacza powinny zacząć się rozdzielać gdy tłok jest 1,4mm przed GMP(górny martwy punkt). Przerwa na przerywczu standardowo 0,4mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ziomali:) koledzy ja mam Simsonka i chciał bym przeprowadzic w nim lekki Tuning i dlatego zwracam sie z prosba do was o pomoc mi w tym chciał bym sie dowiedziec jak mozna podkrecic moc i predkosc i czy STOZKOWY FILTR POWIETRZA cos by dodał;>??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STOŻEK ->NIE!!!!!!!!

 

Na poczatku sprawdz połozenie iglicy, wyczysc i wyreguluj dobrze gaznik, ustaw dobrze zapłon bo simson jest na to bardzo czuły , bez tych podstawowych czynnosci nie osiagniesz "100%" z obecnego silnika.

Jak juz wszysko bedzie w pozadku i nadal bedziesz odczował brak mocy to zabierz sie za silnik... zacznij od gegeneracji wału , nowych lożysk , pózniej jak chcesz to mozesz załozyc cylinder 60ccm lub 50ccm z powiekszonymi kanalami i do tego mozna rozwiercic gaznik lub zalozyc odpowiednią wieksza dysze....

 

 

jak masz jakies pytania to pisz..

pzdr :banghead:

Edytowane przez Boczek013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich ziomali:) koledzy ja mam Simsonka i chciał bym przeprowadzic w nim lekki Tuning i dlatego zwracam sie z prosba do was o pomoc mi w tym chciał bym sie dowiedziec jak mozna podkrecic moc i predkosc i czy STOZKOWY FILTR POWIETRZA cos by dodał;>??

 

 

storze nie, albo bardzo nie wiele,

 

ja osobiści polecam wydech leo vince :) daje niezłego kopa na wysokich obrotach :rolleyes:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zalezy o jaki Ci tuning chodzi... (czy masz kase czy nie) ale zalozmy ze masz to poprostu zmieniasz cylek i tlok na 60ccm daje to odczuwalna poprawe osiagow. Stozkowy filtr osobiscie odradzam lepiej zadbaj o orginalny i berdzie super mozesz rowniez kupic sportowy wydech co takze poprawi osiagi o jakies 15%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...