romek :) Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 primo jeden szlifowac kartery (frezarką) dwa zamontować wał od S70 bo inaczej silnik zarżniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Wszyscy właściciele Simków polecam sklep z cześciami szczegóły na jego stronie stronie www.e-simson.debno.net POLECAM!!! :P Witam. Mam taki problem z Simsonem S50 (1976r.). Wczoraj zacząłem go odnawiać i zauważyłem, że widelec ma luzy (rusza się w przód i tył). Na dole mocowanie jest poluzowane, nakrętka kręci się w obie strony ale się nie dokręca. Jak mogę to naprawić ? Ponadto: jak zregenerować przedni hamulec ? Nie wiem co z nim jest, poprostu nie działa. Rozkręcenie, linka ? Jak można podnieść zawieszenia w Simsonie ? Mam 190 cm i moto jest troche mały, a chciałbym sobie przypomnieć stare czasy i jazdę na Simku :clap: Z góry dzięki !z tyłu proponuje amory z mz etz 150 i jest super polecam Wszyscy właściciele Simków polecam sklep z cześciami szczegóły na jego stronie stronie www.e-simson.debno.net POLECAM!!! :crossy:z tyłu proponuje amory z mz etz 150 i jest super polecamjhgfd Mam problem w Simsonie. Wygląda to tak:odpalam, simson chodzi. przejade się kawałek, zatrzymuje. i wtedy silnik nie jest w stanie utrzymać obrotów. musze ruszać manetką, żeby nie zgasł. jak puszcze manetke, za kilka sekund straci obroty i zgaśnie... co jest grane?[/quota jaki ojej lejesz do bęzyny jesli jakiś tani nawet mixol to moze silnik sie zacierać jak sie nagrzeje poniewarz ma słabe smarowanie wiec proponuje olej sthill lub husqwqrna ja tez to miałem w swoim simku i przez to straciłem korbowód i pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mam dwa problemy z moim simsonem. Pierwszy to brak światła stop - sprawdzałem czy żarówka świeci po przyłożeniu bezpośrenio do kabla z cewki i masy i nie świeci na dwóch kablach - tych z cewki co zasila stop i ładowanie. Miernik pokazuje, że napięcie jest i natężenie, żarówka dobra, ale w rezultacie nie działa. Mam nowy cały zapłon i magneto z agmotu. Czy możliwe, że cewka uległa uszkodzeniu? A drugi problem to to, że jak simson się nagrzeje to zaczyna przerywać troszkę i dzwonić w silniku przy prędkości odpowiednio 45 km/h na 3 biegu (3 biegowy) i tak gdzieś 30 km/h na drugim (na 1 też, ale nie pamiętam przy jakiej prędkości, na pewno dzieje się to na jednakowych obrotach.). Czym takie szarpanie może być spowodowane? Czy może to być np. zły skład mieszanki czy coś takiego, albo źle ustawiony zapłon bo z zapalaniem tez jest róznie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam dwa problemy z moim simsonem. Pierwszy to brak światła stop - sprawdzałem czy żarówka świeci po przyłożeniu bezpośrenio do kabla z cewki i masy i nie świeci na dwóch kablach - tych z cewki co zasila stop i ładowanie. Miernik pokazuje, że napięcie jest i natężenie, żarówka dobra, ale w rezultacie nie działa. Mam nowy cały zapłon i magneto z agmotu. Czy możliwe, że cewka uległa uszkodzeniu? A drugi problem to to, że jak simson się nagrzeje to zaczyna przerywać troszkę i dzwonić w silniku przy prędkości odpowiednio 45 km/h na 3 biegu (3 biegowy) i tak gdzieś 30 km/h na drugim (na 1 też, ale nie pamiętam przy jakiej prędkości, na pewno dzieje się to na jednakowych obrotach.). Czym takie szarpanie może być spowodowane? Czy może to być np. zły skład mieszanki czy coś takiego, albo źle ustawiony zapłon bo z zapalaniem tez jest róznie. Pozdroco do 2 problemu to zalerzy jaki masz zapłon czy zwykły iskrownik czy moduł jesli masz zwykly iskrownik to przyczyną morze być brudny przerywacz lub za duza pzrerwa (na przerywaczu) kolejna przyczyna moze byc poluzowany kondensator który nalerzy docisnąć, nastepnie cewki moga ocierać o koło magnesowe,nastepnie moze być spalona któraś z cewek zapłonowych w silniku lub ta pod zbiornikiem a co do dzwonienia to prawdopodobnie zuzyty tłok w którym sa rozklepane szczeliny na pierscienie a jesli masz głowice po szlifie to zawsze beda brzeczeći polecam załorzyc cewke z malucha starego typu na tej cewce jest super sprawdzone Wszyscy właściciele simków jesli spali sie wam cewka wysokiego napiecia (ta pod zbiornikiem) to załurzcie cewke od malucha starego typu nawet jesli simson ma instalacje 6V ta cewka jest wieczna Edytowane 11 Sierpnia 2006 przez Majsters51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Majster, co rozumiesz poprzez "dociśnięcie" przerywacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 jaka grubosc ma nowa glowica ?? chodzi mi o ten pierscienco sie planuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Majster, co rozumiesz poprzez "dociśnięcie" przerywacza?ty ja ci napisałem o docisnieciu kondensatora:) Ile moze kosztować nowy silnik do simsona?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Silnik bez gaźnika i zapłonu kosztuje 1 tys. zł a z zapłonem i gaźnikiem 1300 zł. Takie silniki sprzedaje jakiś gościu na allegro, ten którego ogłoszenia sa na żółtym tle o ile się nie myle. Taki silnik mają też chyba agmocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 ty ja ci napisałem o docisnieciu kondensatora:)Pomyliłem się, chodziło oczywiście o kondensator :icon_razz: Ciągle mam problem z przerywaczami przez kondensator to już z przyzwyczajenia napisałem: przerywacz. Tak więc o co chodzi z dociśnięciem kondensatora? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ysy Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Jak mialem jeszcze kiedys simka to tez mialem tak ze dostawal wysokich obrotow i byla to wina simeringa. To ze wymieniles simering nie oznacza ze on jest dobry ja wymienialem 2 razy simering i dalej to samo okazalo sie w koncu ze byly zle wymiary simeringow. One pasuja prawie wszystkie ale ja silnik zacznie chodzic to sie rozszerza i dostaje lewego powietrza dlatego zwroc uwage na ich rozmiary. Ja kiedys jak miałem sima tez miałem taki problem, wymieniłem simmering i dalej gówno - to do mechanika, rozszczelnione były połówki silnika. Nie miałem juz siły na to, dałem 150zł i zrobnił wszystko na cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Pomyliłem się, chodziło oczywiście o kondensator :) Ciągle mam problem z przerywaczami przez kondensator to już z przyzwyczajenia napisałem: przerywacz. Tak więc o co chodzi z dociśnięciem kondensatora? ;)Jak wiesz w simku kondensator jest na wcisk i potrafi sie zluzować i wysunąć wiec wcisnij go lekko i juz Właśnie rozpołowiłem silnik w simku i zauwarzyłem ze tłok jest z jednej strony bardziej wytary a korbowód napewno jest prosty a wał był ustawiany w warsztacie. Czym to moze byś spowodowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czy ma ktoś do sprzedania listwę zaciskową do elektryki ze skutera? Jestem zainteresowany zakupem :) Jakie elementy są potrzebne do ładowania akumulatora w S51 ze zwykłym zapłonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Czy ma ktoś do sprzedania listwę zaciskową do elektryki ze skutera? Jestem zainteresowany zakupem :( Jakie elementy są potrzebne do ładowania akumulatora w S51 ze zwykłym zapłonem?Wystarczy cewka i prostownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Siemka. Mam problem z moim Simsonem. :( Niedawno robiłem mu kapitalke. Na dotarciu zrobiłem dopiero 30 km. No i od samego początku jest tak jakby tłok puchł. No bo odpale go zimnego to idzie jako tako jechać ale tylko przez ok. 500 m. Po tym dystansie zaczyna przerywać, tracić moc i nie może wejść na obroty. Zapłon jest dobrze ustawiony, gaźnik też ale mimo to nie chodzi. Nie wiem co to może być? Może ten tłok? Jeśli możecie to pomóżcie bo chce pojeździć a się nie da i już mnie normalnie cos trafia… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Ja miałem podobny problem i okazało się, że miałem przerabiane szpilki na takie o większej średnicy i nowy cylinder miał mniejsze otwory i nie spasował. Pod wpływem ciepła robiła się przerwa no i lewe powietrze i nie szło jeździć. Zobacz czy masz wszystko szczelnie poskładane, simmeringi itp. Przez głupi błąd montażowy idzie narobić sporo problemów. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.