Boczi013 Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 mam pytanie jakie cisnienie powinno byc w cylindrze. ile bar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Siemka. Mam problem z moim Simsonem. :) Niedawno robiłem mu kapitalke. Na dotarciu zrobiłem dopiero 30 km. No i od samego początku jest tak jakby tłok puchł. No bo odpale go zimnego to idzie jako tako jechać ale tylko przez ok. 500 m. Po tym dystansie zaczyna przerywać, tracić moc i nie może wejść na obroty. Zapłon jest dobrze ustawiony, gaźnik też ale mimo to nie chodzi. Nie wiem co to może być? Może ten tłok? Jeśli możecie to pomóżcie bo chce pojeździć a się nie da i już mnie normalnie cos trafia… Sprawdz kondensator Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Wystarczy cewka i prostownik Taki? http://www.agmot.pl/foto.php?i=4610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 pytam jeszcze raz.wiecie jakie powinno byc cisninie w cylindrze ?? bo ja mam 10.5 atmosfer to mało czy duzo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Jak na simsona to sporo :biggrin: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Kompresja jest wzorowa!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulekSukiPP Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Witam!Nabylem ostatnio skuter simson i mam taki problem, że odkręca się wydech od cylindra.Czy jest znany na to patent? Przy okazji - po odkreceniu sie wydechu od cylindra silnik gaśnie - rozumiem, że jest rozprężony.Ale jak odkręcić tłumik a zostawić kolanko, to działa. Jak to jest?Jak wydech jest szczelny, to simek gania aż miło! I jeszcze jedno - jak to jest z tą regulacją biegów, bo mi luz nie chce wchodzić ładnie. Był taki link na drugiej stronie tematu, ale nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Aby kolanko sie nieodkrecało to kup takie zabezpieczenie w sklepie i juz to sa tanie rzeczy i jedzieszI witam w gronie posiadaczy simsonów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Odkręcać się będzie już zawsze - kup 2 podkładki miedziane, każda po 2,5 - pomożeJeśeli masz mocno obrobiony gwint, zakup sobie wspomniany już nakręcany gwint. Tłumik musi być bardzo szczelny jeśli chcesz by simson równo pracował. Pozatym odkręcanie tłumika od kolanka jest bardzo proste - jest tylko zacisk / no hcyba że masz zespawane.. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 możę by teflonem spróbować uszczelnić, i dzieki temu nie powinno sie odkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulekSukiPP Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzięki! Na razie zrobiłem tak:kupiłem nową podkładkę sprężynującą i nową uszczelkę miedzianą;dokręciłem to najpierw ręką, potem kluczem pazurkowym, a potem...bez młota to nie robota :biggrin: dokręciłem naprawdę fest.Na razie działa.Gwint nie wygląda na uszkodzony. Co ciekawe jest jakiś ogólnie niedorobiony, bo nakrętka zaczyna porządnie łapać dopiero na ostatnich 3-4 zwojach. Sprawdzałem na dwóch cylindrach i dwóch nakrętkach. Może to kwestia producenta cylindra?Następnym krokiem będzie złożenie na klej do gwintów. :biggrin: A wracając do sprawy braku tłumika. Nie jest przypadkiem tak, że dwusuw kompletnie bez wydechu jest jak czterosuw bez zaworów wydechowych? Niniejszym melduję, że zrobiłem dziś 80 km i się nie odkręciło!! Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez JulekSukiPP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ile może kosztować wymiana korbowodu w simsonie bo mojemu koledze chcieli wziąć 80zł a za sam korbowód zapłacił 35+dostawa i za tą sume by miał nowy wał. Ile powinna kosztować wymiana korbowodu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulekSukiPP Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam ponownie! Mam takie zagadnienie, może ktoś coś poradzi. Czytałem w necie wiele o tuningu simsonów. Wszyscy tam się pasjonuje ile to KM ma simek ile gna.A ja mam inne zadgadnienie.Ja chcę, żeby simek miał koni ile ma, i żeby jechał tylko 50-60 km/h, ale za to powinien palić jak najmniej, np. 1,5 l/100 km.Obecnie pali 2,6 l/100 km, ale pomiar był robiony przy niedokręconym tłumiku, na trasach długości około 180 km, połowa trasy pod obciążeniem 180 kg.Dla ścisłości dodam, że ważę jakieś 100 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Takie rzeczy to tylko w erze :notworthy: Wydaje mi się że 1,5l spalania nie uda ci się osiągnąć ale można zmiejszyć poniżej 2l trzeba zmienić dysze na rozpylaczu na miejszą i dać większe przełorzenie na przód zębatke 16 lub 17 zębów ale zmiejszając spalanie zmiejszysz moc piździka dając większą zębatke także. Tym bardziej że ważysz jakieś 100kg więc to jest jednak jakaś większa masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Przecież on nigdy nie będzie spalał 1,5l/100km, chociażby ze względu na obciążenie.Moja jawka którą miałem, przy obciążeniu 60kg paliła ok 2l/100km, nie wiem sam czemu tak mało. :notworthy:Sebav, regeneracja kompletna wału zawsze tyle kosztowała, co do wymiany to minimum jakieś 30 - 40zł jeżeli masz korbowód, łożysko itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.