Rams Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 tylko się chciałem dowiedzieć bo jak zobaczyłem 10tyś za rok to troche mnie zdziwiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zawodnik wyda i 15 tys na sezon. A jak jestes lajtowy kozak to wydasz 10 razy mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 według moich szczegółowych obliczeń wynika ze jedna jazda na SX 250 to koszt 65zł minimum wliczając w to paliwo, olej, zużycie tłoka, korby i napędu. Przy przeliczeniach ze 1 tłok na 40h i 1 korba na dwa sezony (mowa o amatorskiej jzdzie raz w tygodniu) przy WR 125 koszty bedą max o 5 zł mniejsze. Rocznie wychodzi kolo 1500zł bez paliwa i opon i kolocków itp. jednym słowem studnia bez dna!! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) to jeszcze nie jest źle, myślałem że gdzieś koło 3500zl Edytowane 17 Września 2006 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 hehe.... a mnie to sie wydaje ze z utrzymaniem moto jest jak z sama jazda: "jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz" ... i odpowiednio "jak nie kupisz i nie pojezdzisz 1 sezon to nie bedziesz wiedzial" pozatym pomyslal bym raczej o jakims enduro na bazie crossa z niejsza moca, a full crossa bralbym jak na kazdym biegu i w kazdym terenie bedzie ci malo gazu w w.w. enduro ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) CR 125 od 250 nie jest tańszy w utrzymaniu. Bo w 125 remonty robisz często. A w 250 rzadziej, ale to na to samo wyjdzie Nie wyjdzie to samo bo ceny czesci są podobne a czasy wymiany bardzo sie różnia. Do tego seta w terenie nawet wiecej spali niz 250ccmSory, ale przeczytałem cały temat, przy okazji też kilka innych i ciężko się cokolwiek dowiedzieć. Te 11 stron tematu mógłbym streścić w jednym poście i na to samo by wyszło.A teraz, jeśli ktoś zechciałby wypunktować, napisać wprost, konkretnie - jak często należy wymieniać (uśredniając dla amatora liczba godzin) podstawowe części eksploatacyjne w 125ccm a co ile w 250ccm - mowa o 2T, bo bardzo mnie ciekawi, jak bardzo się różnią czasy wymiany np. tłoka, korbowodu. Poza tym czy jest możliwe przydławienie 250-tki (powiedzmy 20-procentowe)? Jakaś dysza, coś takiego, i nie chodzi tu o to, że za mocna (to przy okazji, bo na początku będzie wyciągała ręce po długości), ale choćby dla mniejszego spalania i dłuższej żywotności silnika. Można coś takiego zrobić? Jest sens, da się? Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Skubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Nie da rady,zapomnij o jakimś zdławianu ćwiartki, dyszami nic nie wykombinujesz, jak zmienisz to motor nie będzie chodził jak trzeba.Zawodnicy zmieniają dysze ale to zależy od pogody, gęstości powietrza ,szczególnie w 4suwach. Więc odpowiedź brzmi :NIE Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 w endurrowym lataniu mozna wymieniac tlok nawet co 100h przy lataniu crossowym 40hkorba to nie wiem mi zaczela stukac ale najlepiej to przy wymianie tloka sprawdzac czy sa luzy. Oczywiscie dane dla setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 w endurrowym lataniu mozna wymieniac tlok nawet co 100h przy lataniu crossowym 40hkorba to nie wiem mi zaczela stukac ale najlepiej to przy wymianie tloka sprawdzac czy sa luzy. Oczywiscie dane dla setki.Łoł, 40 godzin dla setki to sporo. Myślałem, że o połowę szybciej trza.To jeszcze poproszę takie orientacyjne dane dla 250 2T i będzie git.Pozdro! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 No nie wiem czy 40 h dla setki - jak jezdzilem w klubie to mowili ,ze zalezy od zawodnika ale od 8-12 - oczywiscie mowa o jezdzie torowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Nie ma znaczenia czy jazdy na torze czy po lesie,w lesie tak samo można dawać w pizde jak na torze. Zazwyczaj producent tłoków daje gwaranacje do 10mth na tłok.40mth to za dużo,30mth to max ! PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 11 stron a nie znalazłem informacji która mnie interesuje - jak jezdzi się crossem po lasach? zastanawiam się nad starszą 250-tkąjaka jest różnica w jezdzie na hard enduro a na crossóweczce przy jezdzie w terenie? jaką prędkosc maksymalną można uzyskac na crossówce 250ce?? Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 CR 125 od 250 nie jest tańszy w utrzymaniu. Bo w 125 remonty robisz często. A w 250 rzadziej, ale to na to samo wyjdzieNie wyjdzie to samo bo ceny czesci są podobne a czasy wymiany bardzo sie różnia. Do tego seta w terenie nawet wiecej spali niz 250ccm Czy dowiem się od Was, jak bardzo różnią się te czasy wymiany pomiędzy 125 a 250 2T? Będę wdzięczny. Wiem, że ciężko pisać na temat, bez lania wody... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zazwyczaj producent tłoków daje gwaranacje do 10mth na tłok. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA to zart?? poczytaj co jest napisane na pudelku. Producent nie daje gwarncji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) 11 stron a nie znalazłem informacji która mnie interesuje - jak jezdzi się crossem po lasach? zastanawiam się nad starszą 250-tkąjaka jest różnica w jezdzie na hard enduro a na crossóweczce przy jezdzie w terenie? jaką prędkosc maksymalną można uzyskac na crossówce 250ce??Zgłaszam sie z chęcią udzielenia satysfakcjonującej odpowiedzi :) Generalnie podstawowa sprawa która w crossówce utrudnia przemieszczanie sie po lesie jest skrzynia biegów. W crossówce 1 i 2 jest dosc długa a w enduro pierwsze 3 biegi są dość krótkie. Efekt jest taki ze jadąc po kretej lesnej wąskiej sciezce jedziesz tylko 1 i 2 a czasem wrzucisz 3 na prostej. To tylko na poczatku przeszkadza bo potem sie człowiek przyzwyczaja bo na 2 to zaczyna być juz naprawde bardzo szybko a przeciez nie bedizesz robił podjazdów na 1 :) Enduro ma inny i mniej agresywny zapłon co równiez wpływa na komfort jazdy między drzewami. V-max to coś między 120-140 km/h. Ja jezdze bardziej enduro czyli po lasach i jezdzi mi sie na crossie bardzo dobrze. Zawieszenie jest nieporównywalnie lepsze (jak dla mnie bo jestem cięzki) niż w enduro no i mniejsza masa o ok 10kg.pozdr! Edytowane 4 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.