robak Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 ok, dziękia ile może ważyć crossowa 250-ka z lat ok 91-94? marka pewnie nie jest ważna bo chyba wszystkie szły łeb w łeb z wagą i mocą przyłącze się do pytania, które zadał SkubiCzy dowiem się od Was, jak bardzo różnią się te czasy wymiany pomiędzy 125 a 250 2T? Będę wdzięczny. Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 mysle ze roznica nie bedzie wieksza jak 10 motogodzin.Moze zbyt pedantycznie podchodze do tematu ale ja zmieniam tłoka co 40 motogodzin no raz mi sie zdazyło po 50 i było ok więc jak dla mnie 125 to 30h.Ale to jest tylko moje zdanie i raczej jestem swiadom swojego zbocznia na punkcie 100% sprawnosci i doskonałości mojego silnika. Co do wagi to jest jedna wielka niewiadoma. Nie wiem np kiedy i w jakiej marce weszły np aluminiowe stelaze podsiodłowe i plastikowe baki. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 mysle ze roznica nie bedzie wieksza jak 10 motogodzin.Moze zbyt pedantycznie podchodze do tematu ale ja zmieniam tłoka co 40 motogodzin no raz mi sie zdazyło po 50 i było ok więc jak dla mnie 125 to 30h.Ale to jest tylko moje zdanie i raczej jestem swiadom swojego zbocznia na punkcie 100% sprawnosci i doskonałości mojego silnika. Co do wagi to jest jedna wielka niewiadoma. Nie wiem np kiedy i w jakiej marce weszły np aluminiowe stelaze podsiodłowe i plastikowe baki.mam jeszcze jedno pytanie do wymiany tlokow jak jestem amatorem i zamiezam kupic wyczynowa setke (jezdze 2lata kmx125 i brakuje mi mocy) to wymiany beda w takich samych odstepach czasu? wiadomo na poczatku nie bede go krecil na maksa :icon_mrgreen: dzieki pozdr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 wystarczy jeden tlok na sezon podkreslam jestem amatorem i setka bedzie moja pierwsza wyczynowka :icon_rolleyes: czy bardziej polecacie yzf 250 :icon_rolleyes: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Siemka ludziska. Jakie paliwko lejecie do swoich crossikow i jaki ojel?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 PB98 5l / Motul 800 150ml, możesz lać równie dobrze PB 95 chociaż wydaje mi się że na PB98 zmienia się trochę charakterystyka silnika (mocniejszy dół). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 :icon_razz: :icon_mrgreen: dzieki. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy sa jakiez dodatki torowe uzywane przez zawodników?? oni chyba nie jezdza na zwykłej benzynce z orlenu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 :notworthy: :bigrazz: dzieki. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy sa jakiez dodatki torowe uzywane przez zawodników?? oni chyba nie jezdza na zwykłej benzynce z orlenu A czemu by nie?? Przeciez to nie chodzi o motor tylko o zawodnika... Byl kiedys taki filmik, jak jakis zawodowiec chcial jechac na starej YZ by pokazac ze sie da na wszystkim jezdzic. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Fabrycznie motocykl jest zestrojony pod PB95 ja leje 98 bo pewnie i tak ona nawet nie ma 95 oktanów. A to ten filmik i to nie jest "jakiś" zawodowiec tylko Everts :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Pytam Sie tylko z ciekawosci bo jak kupilem maja Ceere od zawodnika to miala bardzo dziwne paliwo. Spaliny mialy tak straszny gryzocy zapach ze jak odpaliłem w garazu to przez caly dzien trzeba było wietrzyc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zapach spalin zależy przede wszystkim od oleju, jak leje 1:33 to może kopcić trochę i stąd gryzący zapach. Ale Motul ładnie pachnie nawet spalony, pewnie to był jakiś inny olej, większość olejów lepszych ma zapach coś jak mięta a Motul ma taki owocowy, pewnie przez produkcję na bazie estrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA to zart?? poczytaj co jest napisane na pudelku. Producent nie daje gwarncjiProponuje przeczytać sobie ulotke która dostarczana jest wraz z tłokiem chociażby vertex. A że tobie non stop się tłoki sypią,kruszą i inne dziwactwo,to widać jak dbasz o motor jak mówisz że przy amatroskiej jeździe tłok co 100mth ;) :icon_evil: .PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Proponuje przeczytać sobie ulotke która dostarczana jest wraz z tłokiem chociażby vertex.Czytalem co jest na opakowniu Proxa nie pamietam dokladnie ale cos w tym stylu"this is a high performance part thus there is no warranty". A to co jest o 10h powiedziane to tylko ze tlok w tym czasie nie powinnien sie rozleciec. Non-stop?? Jak narazie jeden no chyba ze lepiej wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Mam pytanie do posiadaczy wyczynow 125 a dokladnie chodzi o KTM-a sx 125 co jaki czas czyscicie filtry powietrza :icon_question:a kiedy je wymieniacie :icon_mrgreen: dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Co jazde,ewentualnie jak bardziej lajtowo smigam to co dwie-trzy. A wymieniaj jak juz nie bedzie sie do niczego nadawal - nie ma reguly,zalezy ile smigasz. Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.