xkarlx Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 a ja mam pytanko jak z apetytem na paliwko w rx 125 niby to nie jest wyczyn ale mocy jak na 125 ma sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 jak jeżdze tak średnio to pali ok 4-5L, przy ostrej jeździe napewno weźmie ok 6-7L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 a no to luzik juz sie balem ze wciaga niewiele mniej niz full ;) bede sie powaznie zastanawial nad tym moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Podłącze sie do tematu. Wiecie gdzie możan kupic jakis wmiare dobry tłok do sety np. proxa ponizej 300zł. Jak macie jakieś namiary to byłbym wdzięczny za podanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Podłącze sie do tematu. Wiecie gdzie możan kupic jakis wmiare dobry tłok do sety np. proxa ponizej 300zł. Jak macie jakieś namiary to byłbym wdzięczny za podanie.Czasami na ebay.de ktoś sprzedaje bo np sprzedał motor a tłok mu został i jest bardzo tanio, albo na allegro jest gość o nicku Seda77 i on sprzedaje tłoki Proxa i Wiseco, z tego co pisał odkuwany Wiseco 330 albo 340zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Nie wiem czy przypadkiem tematu nie odgrzebuję, ale trudno :( Możecie mi coś napisac o Husqvarnie WRE 125? Wiem o niej mniej więcej tyle że to hard enduro, jedno z niższych bo chyba 93 cm w siodle ma, jakieś 32 KM, dobre zawieszenie itp. Czy ktoś się orientuje mniej więcej po ile one chodzą - roczniki powiedzmy od 96-97 w górę. Koszty utrzymania tez bym chętnie poznał, z tego co wiem to nie są one zbyt wielkie. Spalanie to myślę, że granicach tych 5 - 6 litrów przy takiej ostrzejszej jeździe. Szukałem trochę po necie ale w sumie to nie ma o tym wiele bo to niezbyt popularne moto, dlatego prosze kolegów motocyklistów o pomoc :evil: Aha i jak wypada w porównianiu z RX 125, chodzi mi tez o takie rzeczy jak dostępnośc cześci i ich cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Wiesz co to jest pełna crossówka ??,chyba nie.Temat dotyczy crossówki a nie jakiś WRE która jest zwykłym endurem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 nie no lepiej ze chłopak tu o tym pisze niz nowy temat zaklada :( w kazdym razie WRE to nie hard enduro bo jest nim WR. Róznice na pierwsze spojzenie to inny zawias (bardziej jednak na szose) i podnózki dla pasazera. Koszty uczymania WRE bedą podobne jak RX czyli nie ma tragedii i obawy o bardzo czeste wymiany tłoka. Wpisz w opcji szukaj WR lub WRE i cos znajdziesz na bank. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 A ktoś wie możę ile spali wyczyn 125 2T (typu kx,yz,cr) w terenie srednio na 100km, a ile spali wyczyn 250 w 4T a 100km?? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 A ktoś wie możę ile spali wyczyn 125 2T (typu kx,yz,cr) w terenie srednio na 100km, a ile spali wyczyn 250 w 4T a 100km?? :( Jest dużym problemem okreeślenie ile pal 125 2T Bo zależne jest od stylu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Chodzi o spalanie przy jezdzie enduro, bez katowania,?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 A ktoś wie możę ile spali wyczyn 125 2T (typu kx,yz,cr) w terenie srednio na 100kmNie ma w crossówkach czegoś takiego jak (na 100km),wszytsko mierzone jest w godzinach.Mi YZ 125 spali a ciągu jednego treningu czyli 1godzina 6l. Chodzi o spalanie przy jezdzie enduro, bez katowania,??Jak crossa na mozna katować heh dziwne,jak nei chcesz katowć to kup sobie lajtowe endurko.Jeździć na crossie pyrkając sobie,to nie jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgadzam się z Pomykiem, na crossie nie da sie jeździć nie odkręcając :icon_razz:) w sumie z tymi kosztami utrzymania crossa nie jest źle taka godzina jazdy i jesteś padnięty jakbyś przez godzine biegał :))) oczywiście jak sie ma w miare dobry sprzęt to sie go czesto nie naprawia, drogo wychodzi ubiór i ochraniacze, reszta do zniesienia (jak dla mnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 W sumie takie rzeczy typu,kask,czy buty,spodnie wystarczają przynajmniej na 1 sezon.Gorzej jest z rzeczami typu olej do mieszanki (mi poszedł prawie cały w tydzień,a mieszanka 1:50 ),czyli 50 litrów wachy wyjeździłem w tydzień :icon_razz: :icon_mrgreen:.Spray do łańcucha,olej w skrzyni(co 10h).Opony idą w szybkim tempie,a śmigam na dunlopach sports D756(pewnie dlatego że tor strasznie twardy :/) . . a i odkręca się coraz więcej :P ;).Hehe,pzdr dla motocrossowców. PS.A i już w nowy tłok będe się musiał zaopatrzyć ,bo już niedługo stuknie 30 motogodzin (koszt 450zł :/) hehe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Utrzymanie full crossa wiaze sie z wydatkami czasami duzymi ale to zalezy od stylu jazdy. Jak bedziesz dusil go na obrotach to silnik szybko sie zatrze. np w 2t czesci sa wmiare tanie ale trzeba ciagle cos wymieniac a w 4t silnik jest mniej awaryjny ale serwis jest drozszy. I oczywiscie dochodza zeczy ktore trzeba wymieniac prawie co sezoz zalezy od stylu jazdy i terenu opony naped itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.