enduromaster Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 czerwoną strzałką zaznaczyłem coś co przypomina zabezpieczenie tego kapsla (tak ja w kmx'e), wciścij ten kapsle i wyciągnij zabezpieczenie, ostrożnie bo może wyskoczyć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Tak przyjzalem sie dokladniej i wyglada to na druciane zabezpieczenie kapsla. Trzeba by wcisnac kapsel np trzonkiem mlotka, a drut wydlubac z jego rowka srubokretem. Nie powinno byc to trudne gdy zlikwidujesz cisnienie sprezyny przez wcisniecie kapsla. Najpierw to a potem sruba imbusowa na dole. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 na sruba imbusowa trzyma taki jakby pret w srodku nosny, ktory blokuje zeby laga sie nie wyciagala nadmiernie, ale jak odkrecilem srube to wylecial olej i sie bardziej rozciagnela ale nie chce wyjsc dalej, a tego kapsla to nawet mlotkiem nie dalo sie wbic do srodka ;/ zalalem plynem hamulcowym i mam nadzieje ze rdza ktora tam jest zniknie i wtedy pusciprzy kapslu jest rzeczywiscie blokada, bo wczoraj sie dokladniej przygladalem, tylko nie wiem czy nie trzeba tego oddac do jakiegos warsztatu zeby mi to zrobili bo gdy probuje wpic kapsel to mi laga sprezynuje i amortyzuje uderzenie, bo standardowe wciskanie nic nie daje bo jest przyrdzewiale troche i nie puszcza, nie jest do tego potrzebna jakas prasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 gdy probuje wpic kapsel to mi laga sprezynuje i amortyzuje uderzenieNo to wkręć lage w półki i będziesz miał szywno zamocowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Nic nie zrobisz uderzajac w to mlotkiem - ja bym postawil lage na ziemi, albo zamocowal ja w imadle z miekkimi nakladkami na szczeki, lapiac ja w okolicach mocowania gornej polki. Potem zastosowal np mlotek, opierajac trzonek na kapslu a gorna polowa ciala opierajac sie na metalowej czesci mlotka, tak zeby ugiac troche sprezyne i miec wolne rece. Po ugieciu sprezyny wydlubuje zabezpieczenie z rowka.Jezeli nie masz dostatecznego dostepu czy widocznosci gdy opierasz sie na sprezynie popros kogos zeby ci pomogl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 to widze ze troche zabawy przede mna, musze je wkrecic spowrotem w polki i ktos musi mi motocykl trzymac bo stoi na silniku na cegielkach, zdam relacje jak mi poszlodzieki pzdr. [ Dopisane: 17-02-2006, 21:24 ]wiec tak, rozebralem czesciowo lagi to jest wcisnalem kapsle, wyciagnalem blokady no i wyszly sprezyny, a teraz pytanko jak mam wyciagnac simeringi? bo ta rura nie chce wyjsc, nie wiem czy jest tam jakas blokada bo jak lekko szarpie to czuc ze metal o metal jakby uderzalprzed simeringami sa zgarniacze, nie wiem czy sa polaczone razem z simeringami czy sa osobno wbite, nie chce ich rozwalic chyba ze to koniecznosc bo jak wiem to nie da sie wybic simeringow bez uszkodzenia pierscienia ktory jest w nich, wiec nadaje sei po prostu do wyrzucenia, a dodatkowe koszty mnie przerosna, im wiecej sie tego naklada to tym pozniej wsiade bo kasy nie bede mial na benzyne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Dni mijaja , Wazzabi nadal nie moze sobie poradzic z lagami , a ja na jego prosbe prosze o odswierzenie tematu . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 No dobra, to wracamy - nikt nie mowil ze nauka w szkole hard knocks ( twardych kuksancow ) bedzie latwa.Jakbys przeczytal dokladnie moj post to wszystko jest tam napisane - teraz jak wyjales sprezyny nastepnym krokiem jest wziecie lag do warsztatu i wykrecenie srob imbusowych z dna lag - pamietaj ze chodzi o uzycie klucza pneumatycznego.Bez niego trzeba robic przyrzad do trzymania dampera.Jak sruby beda wykrecone to mocujesz lage w imadle, lub w polkach i kilka razy mocno uderzasz / pociagajac czesc ruchoma ( slajder / golen )w dol. Wybijesz w ten sposob gorna tuleje ze slajdera i cala laga da sie rozebrac. Obejrzyj dokladnie gdzie mocowane i jak ulozone sa poszczegolne elementy, zeby nie pomylic nic przy montazu - najlepiej zrob zdjecia cyfrowka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Poczytaj tutaj jeszcze, jest mowa o rozkręceniu obu części : http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40388 Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 sruby te z dolu juz wyciagnalem, czy chodzi o jakies w srodku? tutaj mam schemacik od DR100? mam po prostu obawy zeby czegos nie zniszczyc, bo robie tak jak piszecie, czyli szrpnalem to kilka razy i nie drgnelo, a wykrecilem ze srodka wszystko (sprezyna, tuleja dystansowa), zlalem olej, no i wydaje mi sie ze jak szarpie golen to musi wyjsc tez zgarniacz i simering, a tam jest chyba jakas zawleczka zeby nie wylecialy, czy sie myle moze sorry ze zadaje takie glupie pytania, ale pierwszy raz to rozkladam i nie wiem czy moze stawiac takie opory bo jak na raize to poszlo gladko, wymienialem tylko w JAWIE TS z kolega, a to ma inna budowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 http://img344.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00269ri.jpg chodzi o to narzedzie z prawej dzieki ktoremu przytrzymujesz tloczysko. o to sposob dorobienia klucza http://img315.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00273fb.jpg Tez bede sie za to zabieral. A probowales odkrecic tloczysko z zalozona sprezyna??? EDIT: nad uszczelniaczem olejowym jest pierscien sprezynujacy ktory blokuje simering http://img217.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00258sq.jpg numer 10 to ten pierscien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 kolejne glupie i dolujace pytanie, ta sruba imbusowa ktora jest na dole normalnie sie wykrecila i to cos w srodku (dumper) lata, ale nie moge wyciagnac ter rury nosnej z golenia bo cos blokuje przy simeringach, i czy to sie zgadza z tym jak powinno byc, bo jak tak to ide zabrac sie za zrobienie tego klucza, ale kurde ja ta srube z dolu wykrecilem jak byly jeszcze sprezyny, bylo przycisniete i poszla gladko, wiec moze sie nie rozumiemy albo ja nie rozumiem czegos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 no to tloczysko odkreciles. Teraz zdjac pierscien blokujacy simering a jak to juz zrobiles to z tego co wyczytalem trzeba pare razy szrpnac bo simering siedzi w gniezdzie i on jeszcze stawia opor. Jako ze to czysta teoria w moim wykonanie takze niech ktos sie jeszcze wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Teraz zdjac pierscien blokujacy simeringtego nie widac, na dzien dobry mam zgarniacz, mam go zepsuc i wydlubac bo jak znam zycie nie da rady go nieuszkodzic, i dopiero pod tym jest ten pierscien blokujacy, a takie zgarniacze to kurde kolejne 25zl :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 a takie zgarniacze to kurde kolejne 25zlJak nie więcej' date=' do mojej Hondy 50-60zł kosztują :? na dzien dobry mam zgarniacz' date=' mam go zepsuc i wydlubac bo jak znam zycie nie da rady go nieuszkodzic[/quote']W moim przypadku użyłem zakrzywionego na końcu śrubokręta. Podważyłem z jednej strony i zgarniacz wyszedł. Mój i tak już był do wywalenia, więc nic nie straciłem, jednak u Ciebie szkoda byłoby go zniszczyć. Chociaż ja innego sposobu nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.