Skocz do zawartości

Husaberg FE Potrzebuje informacji


Rekomendowane odpowiedzi

przeglądam sobie stronę http://www.mobile.de i jest tam spora ilość motocykli Husaberg. interesuje mnie wszystko na temat modelów FE 501,550, 600,600E,400E. pytam bo nie wiem nic na temat tych modeli, a powiem że zainteresowałem się nimi (może dla tego że jest ich tak dużo na niemieckim rynku)

proszę was o opinie, te dobre i te złe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te orginalne hausbergi zanim do KTM-a trafily to ponoc niebardzo udane sprzety dosc awaryjne trudne w obsludze itd.. ale nie powiem ci od ktorego roku sa z KTM pomieszane

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź temat 'Motocykle VOR'. Dominik Szymański pisał tam trochę o Husabergach. Mi też się one bardzo spodobały. Wyglądają bojowo :twisted:

W świecie motocykli 7/2004 jest opis Husaberga FE 550. Nie znam terści ale wiem że jest :evil:

Ciekawi mnie to, kiedy KTM wziął się za tą firmę. Od którego rocznika warte je kupować. Z tego co mówił Dominik to parę osób wykitowało na serce próbując na rajdzie odpalić husaberga. Przekonuje mnie to aby jednak szukać tych nowszych sztuk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W świecie motocykli 7/2004 jest opis Husaberga FE 550. Nie znam terści ale wiem że jest

czytalem jakis artykul wlasnie o tym modelu, nie wiem czy to nie ten numer. Pisali pozytywnie o motorku, lekki, silny, dobra zawiecha. Mysle ze warto bardziej sie zainteresowac tymi motorami.Nie wiem jak dostep do czesci.No i ceny sa chyba dosc dobre... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze przydało by sie przytoczyć post Dominika SZ. ale wyszukiwarka nic nie znajduje pod chasłem VOR :/ Z tego co pamientam to Husabergi do przejencia w 95' przez ktm były niezbyt udane, miały wadliwe gaźniki. Potem przejął je ktm, ale prucz plastików niewiele maja wspólnego z ktemami , silnikowo są zupełnie różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1' date='56420,2612592.html Polecam :evil:[/quote']

 

jestem mile zaskoczony tą recenzją 8O 8O

nie myślałem że Husaberg ma taki potencjał.

ponowię pytanie:

w którym roku KTM przejął Husaberg-a?

sądząc po tym ogłoszeniu to co najmniej od 95

http://otomoto.wp.pl/index.php?sect=show&id=M140249

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc w stecz kupiłem husaberga fe 350 z 1995r w Hambrgu mam w sumie same KTM i nie chciałem pchac sie w inną firme --ale cena smieszna !!!!! wiec mam go z zatartym silnikiem:) -- po rozebraniu wiem,że:zawieszenie można swobodnie przekładać tył i przód do KTM koła exelle zawieszenie ohlins osprzet roczikowo lepszy niż w porównywalnym KTM lc4 i uwaga waga 108kg!!!!!! KTM w tym roczniku nie marzył o takiej wadze! słaba rama -jak rozmawiałem z niemiaszkami a biją nas w doswiadczeniu nie na głowe a na 1000 głow:) to w nim nie ma pompy olejowej smarowanie jest rozbryzgowe wiec są nie trwałe -słaba rama często pęka--moja tez z resztą ma małe pęknięcia ale to mozna akurat samemu naprawić:evil: po za tym super lekkie i naprawde wyczynowe!!! co do elektryki to ta sama co w KTM lc4 czyli szwedzki SEM ---nie pamiętam od którego rcznika ale dodali smarowanie pompą olejową i juz wszystko jest ok z silnikami:) po za tym mocą biją konkurencje fe 350- 43PS i 108 kg w 95 roku mistrzostwo świata!!!! w każdym razie z porównywanym KTM są silniejsze ilżejsze !!!!! a co do zawieszenia to sprawa wymienna:):D

 

[ Dopisane: 11-02-2006, 12:07 ]

dodam jeszcze ,że hamulce są BREMBO czyli te same wymienne co w KTM podobnie wiele innych drobiazgów...bardziej surowe przłączniki licznik ten sam co w husqvarnach jeszcze wracając do tematu ramy jest ona wykożystana jako obudowa fltru powietrza:) i w porównaniu z KTM to jest niższy!!! i 6 biegowy:) --ogulnie wdac że konstrukcja europejska surowa!! co do silnika to dopiero wyciągnołem go z ramy:) może jesienią bede miał czas jesli wczesniek nie kupie nastepnego i z 2 poskladam 1 motor:) wychodzi najtaniej!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokodyl masz absolutnie racje z tymi cenami. Za granicą są naprawdę tanie. a za tak niską cenę ma się kawałek dobrego wyczyna. Czy jest to alternatywa na tanie i zarazem dobre enduro, którym można polatać po lesie i gajowego po wkurzać?

Bo skoro ich jest tam tyle na giełdach to znaczy że jest to moto dość popularne. morze z biegiem czasu i w naszym kraju się zadomowi. Bo na razie odnoszę wrażenie że Polacy traktują go trochę po macoszemu, a szkoda :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokodyl, czy przed zakupem robiłeś może jakiś rekonesans jeśli chodzi o części? Są łatwo dostępne? Jest w polsce oficjalny importer tych motocykli?

czesci to zawsze problem dlatego wolałem kupć kilka sztuk na czesci:):evil::) i trzymać sie 1 firmy....po za tym bardzo czesto jestem w Niemczech i nie mam prolemu z transportem --pytanie o jakich czesciach piszesz---slnk traktuje całościowo jako czesc:) jesli nawala zaraz kupie 2 taki sam tez nawalony z nadzieją ,że nie nawaloło to samo:) najczesej sie udaje:)---jednak nalepiej kupic caly motorek z nawalonym silnikiem wychodzi w cenie silnika to taka mała podpowiedz dla zainteresowanych rynkiem motocykli w Niemczech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...