Gość Młody Opublikowano 28 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2003 Cze wszystkim! Jeśli chodzi o tą moc to się zgadzam ale mam już za sobą boje z GS650G Katana, a poza tym myślę że i tak najwięcej zależy od podejścia do jazdy motorkiem. Zastanawiam się poważnie bo kasiorki mało a i za chopperkami byłem i jestem, a VX ma wypada w tym względzie lepiej niż TDM850 czy choćby CB Seven Fifty. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niki4 Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 1) gdzie można dostać naklejki do niego??2) Jak wygląda regulacja zaworów w vx 800?3) co możecie poewiedzieć na temat tego motocykla?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Do 1 punktu http://www.naklejki.x.l.pl/index_naklejki/index.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Duzo by Ci pomogl Redwater bo troche takim sprzetem nawinal km ale nie ma go juz na 4um dzieki niektorym "wszechmogacym" :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 1.Co do naklejek to nie wiem . 2.Jesli chodzi o zawory to zawory ustawia się śrubowo (na jednym z boczków silnika dkręć taką większą nakrętkę i na biegu pokręć kołem zaglądająć przez otwór po tej nakrętce na wale są dwie litery "T" po jednej dla każdego tłoka , sprzwdz np srubokretem który tłok jest na górze i kręcisz sróbkami ( po wcześniejszym zdjęciu baku i odkręceniu pokrywek na głowicy ) luz na zaworach to chyba 0.08-0.13 o ile się nie myle . 3. Coś na temat tego motocykla hmm . . . akurat opiekuje kolegi VX i zimą odpał silnika jest trochę kłopotliwy , ale po podgrzaniu komór pływakowych zapalniczką jakoś zawsze zagada :) To że wał kardana i intruderowski V-twin chłodzony cieczą to pewnie już wiesz . . . Jeśli chodzi o mnie to bardzo wygodnie mi się nim lata , preferuję raczej spokojną jazdę i dla tego charakterystyka V-ki pasuje mi bardzo (przyśpiesza od samego dołu obrotów dla tego mino swoich wymiarów i masy bardzo bobrze sobie radzi w mieście) . Na razie nic nie nawala , aha tłumiki po pewnym przebiegu zaczynają wydawać z siebie gwiżdżący dżwiek ale jak pytałem u innych urzytkowników tego moto to mówili ze to normalne i nie ma się czym przejmować .Jakość wykonania VX-ów jest dość mizerna ponieważ jest to model Suzuki który powstał i był wprowadzony do produkcji niskim kosztem (jest "składanką" z częsci róznych modeli Suzuki) , ale nie uważam tego za wadę ogólnie dla mnie VX bardzo pasuje. Nie wiem co tu dodać jak coś to pisz jesli bedę wiedział to odpowiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Czesc, wyjatkowo odpowiem, poniewaz kolega mi podeslal linka do tematu.luz zaworowy ustawiasz tak jak napisal przedmowca, srubami i na zimnym silniku. w czasie zimy potwierdzam utrudniony rozruch, zwlaszcza tylnego cylindra. Jakby nie chcial zapalic to mozesz uzyc tzw. samostartu, podczas krecenia rozrusznikiem psikasz go troszke w filtr powierza. tlumiki gwizdza potwierdzam, na wolnych obrotach moze tez pojawic sie leciutkie stukanie, z kazdym vx-em ktorym sie spotkalem tak mial. silnik jest prawie taki sam jak w intruzie, ale jednak nie. intruz ma glowice 3 zaworowa, vx 4 zaworowa, pozatym wal ma inaczej przestawione czopy korbowe. ogolnie spoko sprzet, dobra dynamika (jak na turystyka), niskie spalanie (mi nigdy nie przekroczyl 6,5 l/100km ) a na trasie potrafi zejsc ponizej 5 l, srednio przy mojej eksploatacji zuzywal ok. 5,5 l/100 km. jedyne jego wady to nieporeczna geometria (chopperowa) i co za tym idzie trudnosc manewrowania podczas malych predkosci i zbyt miekki przedni widelec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Czolem! Redwater jest na 4um. Ma chyba inny nick, ale go ostatnio widzialem.Ma w podpisie "undergrunt member" i jeszcze podpis "to ja redwater" :). Pozdrawiam EDITno wlasnie - nie zdazylem posta napisac, a Redziu sie odezwal ;)fajnie, ze jestes! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Oczywiście czopy wału korbowego są przestawione w odróżnieniu od Intrudera 800 ale jeśli chodzi o zawory w glowicy to 3 zaworową głowicę ma Intruder 1400 !!! Nie chcem się kłócić (bo za dużo kłótni jest już na forum) ale z tego co wiem to w VX jest przeszczepiony silnik od Intrudera 800 który ma 4 zawory na gar :) (żeby nie było chylę czoła przed Redwaterem i zawszę liczę się ze zdaniem starszych doświadczonych motocyklistów) Aha jeszcze w odróżnieniu od Intrudera róznią się mocą (VX-60KM Intruder-50KM). Chociaż niektóre VX-y mają tyle samo KM co Intruder Nie pamietam które wersje . I na tym chyba koniec jeśli chodzi o slniki Intruder -VX pomijając to ze w Intruderze silnik Lśńi w Chromie a w Vx-e przeważnie prysniety na siwo .I jeszcze jedno Niki4 , nie wiem czy jeżdzisz Vx czy masz zamiar kupić ale co jakiś czas trzeba sprawdzać olej (przez "okienko" w dole silnika) , znam typa co w trzyletnim Maruderze (bardzo podobny konstrukcyjnie silnik jak w VX) nie sprawdzał poziomu oleju i teraz szuka silnika po ogłoszeniach . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Przy zakupie trzeba dokładnie obejrzeć CAŁĄ ramę, bo ma skłonności do rdzewienia - to też efekt "low cost bike". Czyli zdejmujemy siodło i odkręcamy boczki i zbiornik. Trzeba zajrzeć w każdą dziurę. Poza tytm motocykl bardzo lubiany przez swoich właścicieli i mało awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 masz racje, rzeczywiscie VS800 ma 4 zawory na cylinder. VS800 ma 50KM, vx800 ma 61KM, a od 96 roku ma 60KM (ostrzejsze normy). sa tez wersje vx800 z moca chyba 50 KM jak intruz, ale to sa wersje na rynek amerykanski i kanadyjski. A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda), ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda)' date=' ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.[/quote']Maraudera nie powinno się odpalać na bocznej podstawce, ponieważ smok pompy olejowej jest po prawej stronie i istnieje niebezpieczeństwo odpalenia maszyny "na sucho". Tak twierdził właściciel "Marudy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda)' date=' ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.[/quote']Maraudera nie powinno się odpalać na bocznej podstawce' date=' ponieważ smok pompy olejowej jest po prawej stronie i istnieje niebezpieczeństwo odpalenia maszyny "na sucho". Tak twierdził właściciel "Marudy".[/quote'] A mi sie to wydaje troche dziwne wydaje bo jesli by tak na serio bylo to Marauder przy kazdym winklu w lewo nie mialby smarowania :) Czyli wg mnie to troche bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Ja tez o tym smoku po prawej stronie słyszałem. Z tym, że takie "suche odpalenie" mozewystąpić przy niskim stanie oleju. Ainsza inszośc, że silniki VZ nie słyną z niezawodności. Ciekawi mnie skąd VX ma te 10KM więcej niż VS? Inne wąłki rozrządu? Głowice? Wie ktoś? Da się to jakoś przenieść do VS bez zmieniania silników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 A mi sie to wydaje troche dziwne wydaje bo jesli by tak na serio bylo to Marauder przy kazdym winklu w lewo nie mialby smarowania :) Czyli wg mnie to troche bajka...Hm, cytowałem słowa właściciela. Rzeczywiście, jak mówi POMPKA chodzi o sytuację niskiego poziomu oleju - nie dodałem tego. A na winklach nie ma problemu, no chyba, że ktoś będzie walił lewe kółka kilka minut :) . Nie wiem czy miska olejowa w Marudzie jest sucha czy mokra. Ktoś wie? W tym wypadku ma to znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Nie wiem czy miska olejowa w Marudzie jest sucha czy mokra. Ktoś wie? Tak samo jak w VX i VS czyli mokra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.