Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cze wszystkim!

 

Jeśli chodzi o tą moc to się zgadzam ale mam już za sobą boje z GS650G Katana, a poza tym myślę że i tak najwięcej zależy od podejścia do jazdy motorkiem. Zastanawiam się poważnie bo kasiorki mało a i za chopperkami byłem i jestem, a VX ma wypada w tym względzie lepiej niż TDM850 czy choćby CB Seven Fifty.

 

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

1.Co do naklejek to nie wiem .

 

2.Jesli chodzi o zawory to zawory ustawia się śrubowo (na jednym z boczków silnika dkręć taką większą nakrętkę i na biegu pokręć kołem zaglądająć przez otwór po tej nakrętce na wale są dwie litery "T" po jednej dla każdego tłoka , sprzwdz np srubokretem który tłok jest na górze i kręcisz sróbkami ( po wcześniejszym zdjęciu baku i odkręceniu pokrywek na głowicy ) luz na zaworach to chyba 0.08-0.13 o ile się nie myle .

 

3. Coś na temat tego motocykla hmm . . . akurat opiekuje kolegi VX i zimą odpał silnika jest trochę kłopotliwy , ale po podgrzaniu komór pływakowych zapalniczką jakoś zawsze zagada :) To że wał kardana i intruderowski V-twin chłodzony cieczą to pewnie już wiesz . . . Jeśli chodzi o mnie to bardzo wygodnie mi się nim lata , preferuję raczej spokojną jazdę i dla tego charakterystyka V-ki pasuje mi bardzo (przyśpiesza od samego dołu obrotów dla tego mino swoich wymiarów i masy bardzo bobrze sobie radzi w mieście) . Na razie nic nie nawala , aha tłumiki po pewnym przebiegu zaczynają wydawać z siebie gwiżdżący dżwiek ale jak pytałem u innych urzytkowników tego moto to mówili ze to normalne i nie ma się czym przejmować .Jakość wykonania VX-ów jest dość mizerna ponieważ jest to model Suzuki który powstał i był wprowadzony do produkcji niskim kosztem (jest "składanką" z częsci róznych modeli Suzuki) , ale nie uważam tego za wadę ogólnie dla mnie VX bardzo pasuje. Nie wiem co tu dodać jak coś to pisz jesli bedę wiedział to odpowiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, wyjatkowo odpowiem, poniewaz kolega mi podeslal linka do tematu.

luz zaworowy ustawiasz tak jak napisal przedmowca, srubami i na zimnym silniku. w czasie zimy potwierdzam utrudniony rozruch, zwlaszcza tylnego cylindra. Jakby nie chcial zapalic to mozesz uzyc tzw. samostartu, podczas krecenia rozrusznikiem psikasz go troszke w filtr powierza. tlumiki gwizdza potwierdzam, na wolnych obrotach moze tez pojawic sie leciutkie stukanie, z kazdym vx-em ktorym sie spotkalem tak mial. silnik jest prawie taki sam jak w intruzie, ale jednak nie. intruz ma glowice 3 zaworowa, vx 4 zaworowa, pozatym wal ma inaczej przestawione czopy korbowe. ogolnie spoko sprzet, dobra dynamika (jak na turystyka), niskie spalanie (mi nigdy nie przekroczyl 6,5 l/100km ) a na trasie potrafi zejsc ponizej 5 l, srednio przy mojej eksploatacji zuzywal ok. 5,5 l/100 km. jedyne jego wady to nieporeczna geometria (chopperowa) i co za tym idzie trudnosc manewrowania podczas malych predkosci i zbyt miekki przedni widelec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Redwater jest na 4um. Ma chyba inny nick, ale go ostatnio widzialem.

Ma w podpisie "undergrunt member" i jeszcze podpis "to ja redwater" :).

 

Pozdrawiam

 

EDIT

no wlasnie - nie zdazylem posta napisac, a Redziu sie odezwal ;)

fajnie, ze jestes!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście czopy wału korbowego są przestawione w odróżnieniu od Intrudera 800 ale jeśli chodzi o zawory w glowicy to 3 zaworową głowicę ma Intruder 1400 !!! Nie chcem się kłócić (bo za dużo kłótni jest już na forum) ale z tego co wiem to w VX jest przeszczepiony silnik od Intrudera 800 który ma 4 zawory na gar :) (żeby nie było chylę czoła przed Redwaterem i zawszę liczę się ze zdaniem starszych doświadczonych motocyklistów) Aha jeszcze w odróżnieniu od Intrudera róznią się mocą (VX-60KM Intruder-50KM). Chociaż niektóre VX-y mają tyle samo KM co Intruder Nie pamietam które wersje . I na tym chyba koniec jeśli chodzi o slniki Intruder -VX pomijając to ze w Intruderze silnik Lśńi w Chromie a w Vx-e przeważnie prysniety na siwo .I jeszcze jedno Niki4 , nie wiem czy jeżdzisz Vx czy masz zamiar kupić ale co jakiś czas trzeba sprawdzać olej (przez "okienko" w dole silnika) , znam typa co w trzyletnim Maruderze (bardzo podobny konstrukcyjnie silnik jak w VX) nie sprawdzał poziomu oleju i teraz szuka silnika po ogłoszeniach . Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie trzeba dokładnie obejrzeć CAŁĄ ramę, bo ma skłonności do rdzewienia - to też efekt "low cost bike". Czyli zdejmujemy siodło i odkręcamy boczki i zbiornik. Trzeba zajrzeć w każdą dziurę. Poza tytm motocykl bardzo lubiany przez swoich właścicieli i mało awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje, rzeczywiscie VS800 ma 4 zawory na cylinder. VS800 ma 50KM, vx800 ma 61KM, a od 96 roku ma 60KM (ostrzejsze normy). sa tez wersje vx800 z moca chyba 50 KM jak intruz, ale to sa wersje na rynek amerykanski i kanadyjski. A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda), ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda)' date=' ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.[/quote']

Maraudera nie powinno się odpalać na bocznej podstawce, ponieważ smok pompy olejowej jest po prawej stronie i istnieje niebezpieczeństwo odpalenia maszyny "na sucho". Tak twierdził właściciel "Marudy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odnosnie maraudera to zaslyszalem kiedys (niewiem na ile jest to prawda)' date=' ze zrobili mu za plytka miske olejowa i costam sie dzieje.[/quote']

Maraudera nie powinno się odpalać na bocznej podstawce' date=' ponieważ smok pompy olejowej jest po prawej stronie i istnieje niebezpieczeństwo odpalenia maszyny "na sucho". Tak twierdził właściciel "Marudy".[/quote']

 

A mi sie to wydaje troche dziwne wydaje bo jesli by tak na serio bylo to Marauder przy kazdym winklu w lewo nie mialby smarowania :)

 

Czyli wg mnie to troche bajka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez o tym smoku po prawej stronie słyszałem. Z tym, że takie "suche odpalenie" mozewystąpić przy niskim stanie oleju. Ainsza inszośc, że silniki VZ nie słyną z niezawodności.

 

Ciekawi mnie skąd VX ma te 10KM więcej niż VS? Inne wąłki rozrządu? Głowice? Wie ktoś? Da się to jakoś przenieść do VS bez zmieniania silników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie to wydaje troche dziwne wydaje bo jesli by tak na serio bylo to Marauder przy kazdym winklu w lewo nie mialby smarowania :)

 

Czyli wg mnie to troche bajka...

Hm, cytowałem słowa właściciela. Rzeczywiście, jak mówi POMPKA chodzi o sytuację niskiego poziomu oleju - nie dodałem tego. A na winklach nie ma problemu, no chyba, że ktoś będzie walił lewe kółka kilka minut :) . Nie wiem czy miska olejowa w Marudzie jest sucha czy mokra. Ktoś wie? W tym wypadku ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...