Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Panowie ratujcie !!! Mój VX dzisiaj po pierwszych 20 przejechanych km zaczyna wypuszczać olej spod tylnego cylindra z lewej strony spod tylnej szpilki. Na razie nie jest to wielki wyciek, według mnie wystarczyłoby dokręcić szpilkę ale do tej akurat nie ma bezpośredniego dostępu... chyba z góry ależy zdejmować wierzch cylindra. Jeżeli ktoś to robił to proszę o poradę. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niki maly problemik co?a widac slady wczesniejszego rozbierania silnika?jasli nie byl rozbierany to dokrecenie racej nie pomoze glowica sama sie nie poluzuje chyba ze ktos ja za slabo dokrecil,moze dostal troszke w pi*de i poszla uszczelka.jak masz kase to kup komplet uszczelek"top end"i rozbieraj sprawdzisz od razu w jaki stanie masz silnik,samego dokrecania nie polecam lepiej juz zdejmij cylinder i zloz od nowa na stare uszczelki tylko silikonu nowego daji dokrecaj dynamometrem,a jesli juz chcesz tylko dokrecic to najpierw poluzuj sruby a potem dokrec w odpowiedniej kolejnosci i odp momentem,zbadaj jeszcze raz skad dokladnie cieknie,powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale doradź mi jak się do tego zabrać , rozbierałem kiedyś Junaka ale to wydaje mi się bardzo skomplikowan...tu silnik jest praktycznie pod ramą i jakoś nie widzę prostej możliwości rozbierania cylindra po kawałku ... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie zdejmowalem u siebie glowicy ani cylindrow,jak jestes kumaty to sobie poradzisz,sciagasz zbiornik i juz bedziesz widzial czy zejdzie ci glowica i cylinder bez wyciagania z ramy,mysle ze da rade,potem rozkrecasz po kolei gaznik,wydech,pokrywa glowicy,napinacz lancuszka rozrz,walek rozrzadu dzwiguienki zaworowe no i sruby glowicy,rozkrecic rzaden problem trudniej zlozyc,przy montarzu tlok wsadz najpierw do cylindra a potem calosc zaloz na korbowod i na silnik uwazaj zeby zabezpieczenie nie wpadlo ci do silnika.pamietaj ze trzeba ustawic rozrzad,no i dalej lecisz tak jak rozbierales,sruby dokrecaj dynamometrem z jakiegos warsztatu pozycz albo zaprowadz sprzeta zeby ci dokrecili,no i dalej juz sobie powinienes poradzic zawory wyreguluj jeszcze no i synchro zrob jak nie robiles jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo ci to mówić, ale ja już widzę problem ;) , byłem dzisiaj na warsztacie nawet oni boją się i nie chcą tego robić, a już sam widzę że silnik chyba trzeba wyciągać i oni też mi to mówili. Cieszyłem się z tego motoru...miał być w idealnym stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

nakręciłem VX jakieś 20k km.

Motorek jest superowy pod warunkiem, że Ci się nie śpieszy. Jest świetny dla dwóch osób, ładnie buczy ... itd itp.

- u mnie w VX z przebiegiem 40k nie gwizdały wydechy.

- rdza atakuje ramę, wahacz, wydechy, a także wszelkie możliwe śrubki (o ile ma okazję)

- też miałem "pocenie" spod cylindra. Po prostu uszczelki Suzuki są do ***. Na niemieckich stronach wyczytałem, że to się zdarza. Norma. Uszczelki można kupić w Larssonie (komplet koło 400 PLN)

- walenie się w zakręt jest normą, ale trzeba uzważać na łożyska główki. Łatwo się rozwalają.

 

POzdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem na nim około 80 km...zmarzłem ale warto było..miałem szczęście wziąłem w kieszeń szmatkę i wyciarałem co 10 km olej spod cylindra...fajnie się nim jeździ lepiej jak na Virago 535 ... jest miękki i elastyczny i d..a nie boli, ale... chyba słyszę jeszcze przednie łożyska ...taki szum ja w aucie. Podjąłem już decyzję jutro zamawiam uszczelki i.... w przyszłym tygodniu z kumplem z klatki dobieram mu się do ,,jajek". Powiedzcie z jaką siłą dokręcać cylinder ... Pozdrawiam ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Heja,

nakręciłem VX jakieś 20k km.

Motorek jest superowy pod warunkiem, że Ci się nie śpieszy. Jest świetny dla dwóch osób, ładnie buczy ... itd itp.

- u mnie w VX z przebiegiem 40k nie gwizdały wydechy.

- rdza atakuje ramę, wahacz, wydechy, a także wszelkie możliwe śrubki (o ile ma okazję)

- też miałem "pocenie" spod cylindra. Po prostu uszczelki Suzuki są do ***. Na niemieckich stronach wyczytałem, że to się zdarza. Norma. Uszczelki można kupić w Larssonie (komplet koło 400 PLN)

- walenie się w zakręt jest normą, ale trzeba uzważać na łożyska główki. Łatwo się rozwalają.

 

POzdrówka

 

Jacio!!! :o Miło strasznie 8)

pzdr

 

(Przepraszam że OT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dzisiaj zrobiłem na nim około 80 km...zmarzłem ale warto było..miałem szczęście wziąłem w kieszeń szmatkę i wyciarałem co 10 km olej spod cylindra...fajnie się nim jeździ lepiej jak na Virago 535 ... jest miękki i elastyczny i d..a nie boli' date=' ale... chyba słyszę jeszcze przednie łożyska ...taki szum ja w aucie. Podjąłem już decyzję jutro zamawiam uszczelki i.... w przyszłym tygodniu z kumplem z klatki dobieram mu się do ,,jajek". Powiedzcie z jaką siłą dokręcać cylinder ... Pozdrawiam ;) . [list']

 

Nikifor, zanim zaczniesz grzebać w silniku z kolegą z klatki może chociaż ściągnij z netu serwisówkę do VXa. Powinna być dostępna od ręki. Dużo da. Mniej spieprzysz dzięki niej.

 

Sorry, ale jak czytam takie posty to już wiem, skąd tyle osób z takimi problemami w moim serwisie ląduje. Kurde.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

długo mnie nie było. Muszę się zorientować, jak tu teraz się rzeczy mają.

 

Co do serwisówki do VX800, jak dostanę na maila Twój adres Niki4, to Ci podeślę płytkę CD z różnyam chyba serwisówka zeskanowana, jakieś fotki, FAQ itp. Większość w językach obcych (Deutsch i English :) ) ale ... na to już nic nie poradzę (o ile w ogóle to problem).

 

mail: [email protected]

 

POzdro

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

długo mnie nie było. Muszę się zorientować, jak tu teraz się rzeczy mają.

 

Co do serwisówki do VX800, jak dostanę na maila Twój adres Niki4, to Ci podeślę płytkę CD z różnyam chyba serwisówka zeskanowana, jakieś fotki, FAQ itp. Większość w językach obcych (Deutsch i English :) ) ale ... na to już nic nie poradzę (o ile w ogóle to problem).

 

mail: [email protected]

 

POzdro

J

 

Dzięki, już mam serwisówke, ściągnąłem ja z:

 

http://www.vx800.net/man_eng/index.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...