Skocz do zawartości

CBR 600 RR 2003 miga kontrolka oleju i temp wody


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

koleś kupił ostatnio CBR 600 RR z 2003 i mamy mały problem miga nam kontrolka od oleju i temperatury wody ( ta diodowa) miga cykicznie 9 błyśnięc i przerwa i tak znów aż do momentu wbicia biegu wtedy świeci ciągłym światłem:( co to może być???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej sygnalizacja jakiegos uszkodzenia ale jakiego to wie tylko serwis bo podepna sie pod komputer w moto niestety to kosztuje ze 200 zl (za same wskazanie usterki) albo w manualu poszuakc ale moze tam nie byc

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR600RR---> 9 blyskow lamki sygnalizuje ze jest "cos nie tak" z czujnikem temperatury powietrza. wartosc rezystancji czujnika temp pow w temp 20-30*C powinna zawierac sie w 1-4kOhm. sprawdz jeszcze polaczenia kostki moze cos nie laczy

 

 

masz manuala?? jak możesz to prześlij mi albo napisz gdzie umiejscowiony jest ten czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz nawet nie wiem co to jest' date=' bo jakiś dziwny format (dwr - co to jest?). [/quote']

to jest format obsługiwalny przez AutoCAD, dzięki u siebie nie mam tego programu koleś powinien mieć więc zobaczę u niego. jeszcze raz dzięki :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś kupił ostatnio CBR 600 RR z 2003 i mamy mały problem miga nam kontrolka od oleju i temperatury wody ( ta diodowa) miga cykicznie 9 błyśnięc i przerwa i tak znów aż do momentu wbicia biegu wtedy świeci ciągłym światłem:( co to może być???

 

Muszę Cię lekko zmartwić - ten motocykl powinien trafić do autoryzowanego serwisu Hondy i trzeba go podpiąć pod komputer HDS.

Odczytanie kodu błędu za wiele Ci nie pomoże bo awaria może być poważniejsza i doraźna naprawa może ( ale nie musi ) spowodować uszkodzenia kolejnych elementów układu zapłonu w ECM który jest nienaprawialny i bardzo drogi.

Dopiero po odczytaniu przy pomocy HDSu wszystkich parametrów mechanik może przystąpić do naprawy. Inne sposoby usunięcia awarii są bardzo ryzykowne.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...