Skocz do zawartości

JAKIE POLECACIE PRZEWODY W STALOWYM OPLOCIE ???


Rekomendowane odpowiedzi

(mam nadzieję' date=' zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)

mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy[/quote']

No tak mniej więcej :-) Dodatkowo podstawową zaletą przewodów w oplocie jest to, że ciśnienie jakie wytworzymy naciskając klamkę hamulca, nie jest marnotrawione na "rozpychanie" gumowego przewodu (tak łopatologicznie), a trafia bezpośrednio na tłoczki. Dzięki temu hamulec staję się bardziej precyzyjny, łatwiej dozowalny i wyczuwalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poonani napisał:

a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach' date=' pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :']

 

po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa, wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)

mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy

 

Z tego wzgłedu wlasnie zdecydowałemv sie na przewod w stalowym oplocie .Teraz tylko czekam aż przyjedzie swieża dostawa do Olka . :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też będę wymieniał gumowe na Goodridge' date=' bo wszyscy chwalą sobie tą markę...

pozdrawiam[/quote']

 

No ja chyba się też skuszę - dzięki chłopaki za wszelkie informacje.

Pozdrawim. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też czeka wymianka

zawsze miałem w oplociku i teraz też muszę zrobić przekładkę

wydaje mi się że moje są jeszcze w miarę nowe i w sumie nie potrzeba by jeszcze wymieniać ale zrobie sobie to dla bajerku strasznie mi się podobają takie w kolorowych osłonkach z kolorowymi końcówkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mojej VFR (RC36) na przód zapłaciłem 380 zeta... Ale ja wybrałem wersję z trójnikiem ponieważ mam złe doświadczenia z przewodami poprowadzonymi inaczej niż w fabryczny sposób. W PTM'ie dorobili na wzór oryginalnych - są b. dobrze wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powodu niemożności wykorzystania oryginalnych mocowań (bo ich po prostu nie było - trójnik funkcjonował jako mocowanie) musiałem "po swojemu" porowadzić przewody. przez kilka miesięcy wszystko było ok. ale po pewnym czasie przewód zaczął się odkształcać i wszedł pod ogranicznik skrętu kierownicy.

Tak wyglądał przewód: http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=407

 

Uznałem, że nie warto oszczędzać i lepiej jest wykorzystać to, co opracowały mądre, japońskie inzyniery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z przewodami kilka oczek-uchwytów i po zamocowaniu największego nie było żadnych problemów z poprowadzeniem przewodów, trójnik zdemontowałem.

jeśli chodzi o goodridge, to w PTMie mają taką książkę - z długościami przewodów i kształtami końcówek do poszczególnych motocykli.

większośc ma w standardzie trójniki - prawie wszyscy zamieniają to na 2 przewody (1/3 taniej) i wszystko działa jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś z poza Warszawy i nie ma PTMu pod ręką: www.jotte.pl

 

Wlasnie dzisiaj zamówiłem przewodzik do mojej cb500 ,przelalem

na konto i czekam :( .Bardzo dobra i szybka obsluga telefoniczna . I jeszcze rabat dostalem . Jestem mile zaskoczony funkcjonowaniem tej firmy . :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...