Fat Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 (mam nadzieję' date=' zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem)mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy[/quote']No tak mniej więcej :-) Dodatkowo podstawową zaletą przewodów w oplocie jest to, że ciśnienie jakie wytworzymy naciskając klamkę hamulca, nie jest marnotrawione na "rozpychanie" gumowego przewodu (tak łopatologicznie), a trafia bezpośrednio na tłoczki. Dzięki temu hamulec staję się bardziej precyzyjny, łatwiej dozowalny i wyczuwalny. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 poonani napisał:a możecie mi powiedziec czym sie różnią zwykłe przewody od tych w stalowych oplotach' date=' pytam z czystej ciekawości bo nie miałem styczności z takim czymś :'] po kilku ostrzejszych hamowaniach płyn się rozgrzewa, wraz z nim rozgrzewają się przewody. Jeśli ma się przewody gumowe to wiedomo co się robi z gumą przy wyższej temperaturze robi się miękka i jest wtedy bardziej podatna na odkształcenia czyli jednym słowem puchnie ci przewód i jednocześnie spada efektywność twoich hamulców (mam nadzieję, zę się nie mylę i jakoś jasno to wytłumaczyłem) mając przewody w stalowym oplocie takie zjawisko cię nie dotyczy Z tego wzgłedu wlasnie zdecydowałemv sie na przewod w stalowym oplocie .Teraz tylko czekam aż przyjedzie swieża dostawa do Olka . :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 ja mam oploty lucasa i też nie narzekam ale co goodridge to goodridge, na hamulcach nie warto oszczędzać!pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keczup Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja też będę wymieniał gumowe na Goodridge, bo wszyscy chwalą sobie tą markę...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Też mam Goodridge w FZ'cie... Wreszcie klamka nie dobija mi do manetki... :P Koszt rzędu 300 / 350 zeta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Ja też będę wymieniał gumowe na Goodridge' date=' bo wszyscy chwalą sobie tą markę... pozdrawiam[/quote'] No ja chyba się też skuszę - dzięki chłopaki za wszelkie informacje.Pozdrawim. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 mnie też czeka wymiankazawsze miałem w oplociku i teraz też muszę zrobić przekładkęwydaje mi się że moje są jeszcze w miarę nowe i w sumie nie potrzeba by jeszcze wymieniać ale zrobie sobie to dla bajerku strasznie mi się podobają takie w kolorowych osłonkach z kolorowymi końcówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Do mojej VFR (RC36) na przód zapłaciłem 380 zeta... Ale ja wybrałem wersję z trójnikiem ponieważ mam złe doświadczenia z przewodami poprowadzonymi inaczej niż w fabryczny sposób. W PTM'ie dorobili na wzór oryginalnych - są b. dobrze wykonane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ponieważ mam złe doświadczenia z przewodami poprowadzonymi inaczej niż w fabryczny sposóbjakie?Ja miałem bez trójnika i było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Z powodu niemożności wykorzystania oryginalnych mocowań (bo ich po prostu nie było - trójnik funkcjonował jako mocowanie) musiałem "po swojemu" porowadzić przewody. przez kilka miesięcy wszystko było ok. ale po pewnym czasie przewód zaczął się odkształcać i wszedł pod ogranicznik skrętu kierownicy.Tak wyglądał przewód: http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=407 Uznałem, że nie warto oszczędzać i lepiej jest wykorzystać to, co opracowały mądre, japońskie inzyniery... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ja miałem z przewodami kilka oczek-uchwytów i po zamocowaniu największego nie było żadnych problemów z poprowadzeniem przewodów, trójnik zdemontowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 mam do kupienia przewody hamulcowe przód od r6 czy ktos się orientuje czy będą pasować do R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja miałem z przewodami kilka oczek-uchwytów i po zamocowaniu największego nie było żadnych problemów z poprowadzeniem przewodów, trójnik zdemontowałem.jeśli chodzi o goodridge, to w PTMie mają taką książkę - z długościami przewodów i kształtami końcówek do poszczególnych motocykli.większośc ma w standardzie trójniki - prawie wszyscy zamieniają to na 2 przewody (1/3 taniej) i wszystko działa jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Też polecę PTM ( http://www.ptm.pl/ ). Ja od nich biorę przewody i nie mam zastrzeżeń. Często zamieniam 3 przewody na 2, tak jak Sql napisał. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 jak ktoś z poza Warszawy i nie ma PTMu pod ręką: www.jotte.pl Wlasnie dzisiaj zamówiłem przewodzik do mojej cb500 ,przelalem na konto i czekam :( .Bardzo dobra i szybka obsluga telefoniczna . I jeszcze rabat dostalem . Jestem mile zaskoczony funkcjonowaniem tej firmy . :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.