Michał Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Chcemy utworzyc kolekcję motocykli, by zostawic cos dla potomnosci-(może jeszcze nie wszystkie ciekawe motorki zostały pociete, wywiezione na zachod, lub oddane na zlom), oraz by nazwa Jedwabne kojarzyla sie wszystkim z Motocyklami, a nie z niedoprowadzonym do konca sledztwem i oskarżeniami godzącymi w Polskę i Polaków Śledztwo zostało doprowadzone do momentu do którego dla głównych zainteresowanych przestało być wygodne. Moge się rozejrzeć za niektórymi z tych sprzętów, ale tanie nie będą. Taką Laverdę widziałem kiedyś kosztowała jednak parę tys. EUR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 To są fotki z naszej majówki. linka gazu klękneła i trzeba było przeprowadzić remont na drodzę... potem były jeszcze inne jaja ale to kiedy indziej już...I przoszę się nie czepiać lampy od wsk (oryginał leży w szalie :P ) http://www.kmpl.p.lodz.pl/pages/frame.htmTrzeba wejść w galerię i w " I rajd organizowany przez..." pierwsze foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 klasyczny motocykl = klasyczny wygląd Różne firmy produkują na dal motocykle klasyczne które fabrycznie są nowe ale wyglądają jak te stare np.Ducati,Lawerda,Enfield,Kawasaki,MotoGuzzi,Triumph.Klasyczna linia, dużo chromu, szprychowane koła i brak owiewek to to co je wyróżnia spośród większości.Mój motocykl można z pewnością zaliczyć do klasycznych. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 jak slysze "klasyk" to pierwsze co mi przychodzi do glowy to motocykle z lat 30-40-50, a jak patrze na japonie ktora nazwano "klasykiem".. to chce mi sie smiac. 0 w tym jakiegokolwiek klasycyzmu.... dobra- przynajmniej dla mnie. GoskaNie musisz znać się na mechanice. Lepiej poznaj trochę historii motoryzacji, dziejów motocykli i samochodów. Wtedy nie bedziesz plotła takich głupstw.Pozdrawiam i życzę wymarzonej maszyny.Kulik. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Jeśli chodzi o klasyki to kocham! to Ducatihttp://www.ducati-desmo.pwp.blueyonder.co....50MKIII_LHS.jpg [ Dopisane: 03-02-2006, 18:51 ]Orazhttp://www.motoscrubs.com/Duc_Images/SamsonMach1.jpg Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 k.. musialo sie zjeb** forum jak chcailm cos napisac :P Tomek Kulik pozniej ci odpisze.. ide pomagac kola centrowac Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Sprawa jest prostsza niz sie wydaje: - Do 40 r vintage, - 41 - 69 classic, - 70 - teraz wspolczesne, z tym ze japonskie i europejskie motocykle z poczatku lat 70 tych uwaza sie juz za classic bo ceny zaczely isc w gore :P czyli rynek zadzialal szybciej niz klasyfikacja.Ogolnie na miejscu Ryska zrezygnowal bym z kilku japoncow na korzysc kilku anglikow, bo jest to moze ostatni moment gdy mozna je kupic za rozsadna kase ( w Stanach ).Chodzi o Nortona Conmmando 750 z silnikiem Combat z lat 70 tych i Nortona 650 SS z lat 61 - 70.Szczegolnie ten ostatni jest sztuka o ktora warto powalczyc - znakomite podwozie oparte o rame Slimline Featherbed z przodem Roadholder + rowniez swietny 50 KM silnik 650ccm dawaly kombinacje ktora mogla osiagnac 200 km/h w polowie lat 60 tych. Przy okazji kierowca gubil wiekszosc plomb wskutek wibracji, ale spokojny cruising w okolicach 80 mil/h niczym juz nie grozil a byl naprawde przyjemny - wibracje zanikaly ponizej 5 tys obr.Jezeli chodzi o BSA to nie Thunderbolt ale Lightning albo Spitfire 650, Triumph Bonny 120 napewno tak, 140 bym sobie odpuscil, a zamiast tego 3 cyl Trident 150, czy siostra BSA Rocket 3. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Tomek Kulik dla mnie japonia ktora ma 10-15 lat nie jest na pewno klasykiem, brakuje jej wiele. zacytuje to co napisalam po prostu inaczej rozumie klasyka niz wspolczesnosc ktora jak podkresliles- szybko sie rozwija dla mnie klasyk z prawdziwego zdazenia nie wyglada jak te wymienione japonce. one sie moga schowac... na marginesie- interesuje sie nie co historia motocykli, ale jestem i tez ograniczona, co przyznam. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 jak slysze "klasyk" to pierwsze co mi przychodzi do glowy to motocykle z lat 30-40-50' date=' a jak patrze na japonie ktora nazwano "klasykiem".. to chce mi sie smiac. 0 w tym jakiegokolwiek klasycyzmu.... dobra- przynajmniej dla mnie. Goska[/quote'] a mi się chce śmiać z twoich wypowiedzi ale to już osobny rozdział... one sie moga schowac...może ktoś inny się powinien schować :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 PROCproc kochanie :P a klasyk z prawdziwego zdazenia twoim zdaniem wyglada jak ta wymieniona japonia? watpie to szczerze. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Gosiu kochana wypadałoby zdjąć klapki z oczu z logiem HD i zapoznać się z historią innych marek. Podobnie jak ty bardzo lubię motocykle z pod znaku Harleya Davidsona ale klapki z oczy wyrzuciłem dawno temu. Wierz mi, że warto poznać historię Japończyków.Historia Europejskich producentów to jeszcze bardziej ciekawa sprawa z wieloma perełkami. Sorry, ale bez tej wiedzy raczej nie masz prawa komentować wcześniejszych postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 PROC proc pisalm jestem ograniczona-fakt, ale nie tylko do harego- odczep sie wkoncu. zaczynasz bys zlosliwy- lubie ta marke a ty wchodzisz mi na piety. klasyk- nie tak go widze jak te japonce. rozumiesz? dla mnie nie maja nic wspolnego z klasycznym klacykiem. mam nadzieje ze teraz to do ciebie dotarlo. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 wildProsiłbym Cie o opisanie Twojej wizji klasyki. Ponieważ te motocykle które zostały tu pokazane są dla mnie "uosobieniuem" klasycznych motocykli!Pozadrwiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 EnduroMax wizji? wyskoczyles.. gdybys napisal "klasyczna japonia" to spoko ale ja mowie o klasyku prawdziwym nie zza wschodu, nowym i wspolczesnym. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Wild tu pisano również o Brytyjskich, Włoskich i innych Europejskich motocyklach (pierwszy post) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.