tomekkula Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Czchiałbym w simku spolerować cylinder ale wiadomo przy tej temp. jest to troche niewygodne. Wiec myśle żeby ściagnać cylinder wziąć go do domu i jechana. Nigdy tego nierobiłem i niechciałbym niczego spiep.... Napiszcie co po kolei zrobić przy ściaganiu cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 heh ;]Odkrecasz 4 sruby od glowicy;]Zdejmujesz Glowice;]Odkrecasz kolanko od tlumika;]Sciagasz gaznik;]Mozesz tez wczesniej sciągnac na początku(niekoniecznie trzeba go sciagac) lapiesz za cylinder i powoli ale z silą i wyczuciem ciagniesz do gory;]Jak nie chce isc to trzyma go uszczelka na dole bo moze zlapal sylikon jezeli byl dawany ;]i ciągniesz dopuki nie zejdzie;]Nic trudnego ;]pozdrawiam;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 najpierw proponuje pooluzować wydech a póżniej szpilki.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 i jeszcze cos wsadzic pod tlok jakąs szmatke czy cus by skrzyni korbowej nie zasyfilo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Jak bedziesz zakładał, to nie zapomnij dokrecac nakretek na szpilkach na krzyz :D pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 a i nie zapomnij zdjąc fajki ze świecy :lol: ja bym sobie dał spokój z tym polerowanie Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 a i nie zapomnij zdjąc fajki ze świecy Jak fajke to i swiece. Bedziesz mial lzej :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Jak bedziesz go polerował? Też się nad tym zastanawiałem ale nie wiem jak się do tego zabrać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrex Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Chodzi ci o polrowanie kanalow pluczacych ?? Przyrost mocy nie znaczy ale zawsze cos okolo 0,2-0,3 KM.Nie odczujesz moze drastycznego przyrostu mocy ale moto bedzie lepiej wchodzil na obroty i troche lepiej zbieral :D Mam przeprowadzony taki zabieg u siebie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Właściwie to chodziło mi o polerke wizualną :DAle czym robić taką polerkę kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 polerka żeber to syzyfowa praca, zwłaszcza na tak chropowatym materiale...wypolerujesz pięknie m pare kropel błota poleci na gorący cylinder i czyścisz od nowa :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Ja jeżdżę po asfaltach, a jeżeli już zjeżdżam to tylko na szutry, ale naprawdę rzadko :)Do rzeczy...w końcu nie powiedziałeś mi jak najlepiej robić taką polerkę. Czym to robić i jak się do tego zabrać? Z góry dziękuję Bacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan_007 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Mój kupel kupił niedawno charta... Sciągniecie cylindra było poezją.Conajmniej godzine go sciągalismy.Gosc przykleił cylinder do bloku klejem..Dalismy za niego 170zł, zuzyty nie jest, ale przerubki....Taki wies-tuning.... Poobcinał błotniki, ze niby enduro, pomałował na szaro pendzlem jak 5latek...Nie był na chodzie i dlatego tak tanio było, a niedziałał bo nie ma stacyjki i trzeba było odpowiednio kable połączyc i brak takiej pierdułki jak simering, nie wiem jak sie pisze :( .Gaznik był cały zalany olejem przekładniowym. Wiec mozesz miec tez takie przygody :buttrock: Co do polerki, to kiedys polerowałem silnik od jawki 50.Kupiłem automax i naczołem polerowac nim silnik.Miałem takie fajne cudo na wietarce które dało niezły i szybki efekt, ze slinik swiecił sie jak psu jaja, a polerowanie było fajną zabawą.Oczywiscie był on rozebrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Takie kanaly najlpiej poleruje sie miniszlifierka. Ona ma specjalny osprzet, mozna regulowac obroty, ma przedluzke. Po prostu taki sprzetem lepsze dojscie jest. I szybciej to sie zrobi i lepiej. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.