Skocz do zawartości

chrzan_007

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Rózne
  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia chrzan_007

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja miałem Jawke 50, Jedynym tuningiem to było 60ccm. I staralem się ją odremontowac, 300zł wydałem....( generalny remąt). Niby była całkowicie odnowiona. ale wiecej jak 50 nie pojechałem. Mój kumpel tez ma jawke i wiecej jak 50 mu nie pojedzie.
  2. a znacie jakies dobre firmy produkujące cylindry 70ccm, szukam orginała. Wiecie czemu na oficjalnej stronie simsona ( simson.de ) mozna kupic 2 w ruznych cenach. Jest jedna 70ccm za ok 130 euro i druga za 30 euro. NIe znam niemieckiego., moze ktos mi powie czym jest spowodowana taka roznica.
  3. Gaznik regulowalem, wiecie jaka powinna byc dysza w bingu??. Miedzy głowicą ,a cylinderem mam taki czarny bród, osad, nie wiem jak to powinienem nazwac. Teraz jak go odpaliłem, przy mrozie -8 nie chciał isc, na 4 biegu nie mulił.. Czy to moze miec związek z tak duzym spaleniem. NIe polecam jezdy przy takim mrozie, to poprostu mija sie z celem.
  4. Ja pierwszy raz jechałem na swoim motorze : Karpaty 50 z silnikiem od wierochowiny z biegami w rączce. Jest to motor wielkosci simsona i dosc nowoczesny. Ale z mocą nie ma co porównywac. Lezal w szopie u dziedka na wsi taki motor zasypany gratami i to pamiętam od zawsze. Kiedy podrosłem, miałem z 11 -12 lat z bratem go wykopalismy wyciągnelismy. Bezskutecznie prubowalismy go odpalic, ale nie było bezyny i nie mielismy o tym kompletnie pojęcia. Jakos sie stało ze znalazła sie tam benzyna i odpalił. Potem powili nauka. Na początku nie umiałem ruszac i jezdziłem tylko na jedynce po wiejsciej druzce pod domem. I tak jakos sie nauczyłem. Od maja mam simsona s53. Na czyms trzeba zdobyc doswiatczenie :evil: :D
  5. Ma ktos z was taki motor "Sokół" i moze powiedziec cokolwiek o tym sprzęcie??
  6. mam polskiego al-mota 60ccm, chyba zle go dotarłem, bo palił mi przed zmianą 3.5 litra, szkoda ze sprzedałem poprzedni cylinder....
  7. a mój 6-5 litrów i nie mam pojęcia co z tym zrobic.
  8. chrzan_007

    Simson S70

    Tez chce 70ccc. Boje sie tylko rozwiercenie karterów. Znacie moze jakis zakład w łodzi gdzie to robią??Lub jakis gdzie wysyłam kartery i oni odsyłają mi spiłowane. I pytanie czy warto przerabiac, chodzi mi o spalanie i Vmax
  9. Tez o tym mysle, ale zestaw za 160zl z głowicą i tymi innymi bajerami to musi byc jakies gówno, skoro w kemot za sam cylinder z tłokiem chcą 150zł, a w sklepie cylinder 70 almot 140 To za 160zł jest firmy Moto-Impex, szukałem jakis info na temat tej firmy i nic.Tylko adres. Sprzedający cały czas chwali się ze ma to certyfikat ISO 9001:2000.
  10. Mój kupel kupił niedawno charta... Sciągniecie cylindra było poezją. Conajmniej godzine go sciągalismy. Gosc przykleił cylinder do bloku klejem.. Dalismy za niego 170zł, zuzyty nie jest, ale przerubki.... Taki wies-tuning.... Poobcinał błotniki, ze niby enduro, pomałował na szaro pendzlem jak 5latek... Nie był na chodzie i dlatego tak tanio było, a niedziałał bo nie ma stacyjki i trzeba było odpowiednio kable połączyc i brak takiej pierdułki jak simering, nie wiem jak sie pisze :( . Gaznik był cały zalany olejem przekładniowym. Wiec mozesz miec tez takie przygody :buttrock: Co do polerki, to kiedys polerowałem silnik od jawki 50. Kupiłem automax i naczołem polerowac nim silnik. Miałem takie fajne cudo na wietarce które dało niezły i szybki efekt, ze slinik swiecił sie jak psu jaja, a polerowanie było fajną zabawą. Oczywiscie był on rozebrany.
  11. A co sie najbardziej opłaca: kemot: 90zł - zestaw cylinder 70 150 zł -zestaw cylinder 70 , lepsza jakosc Allegro: 199zł -zestaw 60ccm - mauser 160zł caly zestaw 70 z głowicą (firma Moto-Impex) Sklep z częsciami na ul.Nawrot w Łodzi 140zł -zestaw cylinder 70 (firmy almot) Mam zwykłą zatartą 60 almotu.
  12. Tez mysle o przerobieniu na s70, ile cos takiego przetłoczy na 100km??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...