Adam M. Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Dragi jezdza z oponami o szerokosci 300, ale nie sa to Dniepry pedzone walem. Przekladnia, jakiej bys nie planowal zrobic nie skonczy sie na koszcie materialow - zrobienie jakichkolwiek kol zebatych to rowniez obrobka cieplna i tanie to nigdy nie bedzie.Kiedys, gdy bylem mlody i glupi tez myslalem ze wszystko mozna zrobic i teoretycznie to prawda, pytanie tylko po co ?W pewnym momencie ekonomia sie klania, nie mowiac o trwalosci takiego rozwiazania.Rowniez zadne ustawianie walka pod katem nie zda egzaminu - on ledwo daje rade gdy pracuje w osi.Materialy z ktorych Dniepra robia sa tak slabe, ze nie mozna bazowac na nich zadnych przerobek. Prosta zmiana silnika na BMW 750 powodowala sypanie sie wszystkich elementow napedu, przy roznicy mocy okolo 10 KM. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gothcrust Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Czyli przesunięcie silnika jedynie zostaje? Materialy z ktorych Dniepra robia sa tak slabe, ze nie mozna bazowac na nich zadnych przerobekNo tu się Adamie nie zgodzę. Tzn wiem, ze to słabe materiały.Ale wejdz na biker.ru chociazby, i zobacz co ruscy robią z bokserów. Podobnie ukraińcy, białorusini, a i przecież u nas w kraju jeżdzi tego cała masa - dragów, chopperów itp. Robionych zarówno z M-72, Kasiek, jak i nowszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 A jakie sa ich przebiegi miedzynaprawcze oraz awaryjnosc sprzetu po tych tuningach? Oczywiscie jezeli podejdziesz profesjonalnie do sprawy (czyt. wydasz full kasy), zastapisz oryginalne ruskie gowno (chodzi mi o biezaca produkcje) elementami z odpowiedniego materialu i odpowiednim wykonaniu to sprzet powinien sprawowac sie calkiem niezle.A jak zrobisz tuning z wszystkiego co sie nawinie, powiedzmy w garazu, aby tylko sie "krecilo" no to mozesz daleko nie zajechac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 przynamniej nie niszczysz Junaka, tylko Dniepra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gothcrust Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 http://forum.avtoindex.com/foto/postcards....c46d074b70a5399 Ural_zgora, ja tego nie wiem, jak sobie kupię translator polsko-rosyjski i przetłumaczę http://www.oppozit.ru/index.php , to ci powiem :D . I nie pytaj mnie, to ja się pytam, bo od 10 lat nie jeżdziłem na motocyklu, i nawet jednego znajomego z ruskiem nie mam w tej chwili. :? Ja nie chcę robic "tuningu" na zasadzie wolny wydech+wolny wdech+sprężenie silnika+koszmarne odlewy w silniku i niedoróbki a co mi tam, pyta, łycha i paka 20 na budziku :lol: . Wszystko o co sie pytam to wstawienie szerokiego koła. Silnik "jedynie" chcę usprawnic do stopnia w jakim powinien się znajdowac dobrze wyprodukowany Dniepr. Czyli Pipcyk się kłania. [ Dopisane: 02-02-2006, 14:21 ]Taa....To dziękuję za liczne i fachowe porady... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ja mam wrzuconą 170 na sztywny tył. problem rozwiazałem zakańczając wałek z obu stron przegubem krzyżakowym. co pozwoliło zniwelować zbyt duży kąt natarcia i pękanie tej nędznej gumy. oponki mam dunlopy. pozostaje około 4-4mm odstępu między kantem opony a wałkiem. wszystko dziła poprawnie. jak narazie. zainteresowanym moge zarzucić foto. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Czyli odsunąłeś przekładnię główną w prawo i pozbyłeś się gumowego przegubu. Pomysł niezły. Ciekawe jak by to wyszło przy resorowaniu, oczywiście po wykonaniu nowego wahacza pod przesuniętą przekładnię. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ja chętnie zobaczę fotkę z czystej ciekawośći Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gothcrust Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Wrzucaj foty. Nie odsuwałeś silnika? Jak się jezdzi na sztywnym? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Da się zrobić przekładnię i wcale nie trzeba projektować nowych kół zębatych. Wystarczy dobrać się do skrzyni (no powiedzmy dwóch aby mieć takie same zębatki) biegów z samochodu. Przecież tam są przenoszone większe moce. Obudowę też da się zrobić. Trzeba tylko wyfrezować gniazda pod łożyska, a z drugiej strony pod simmeringi. Widziałem coś takiego w samie na zapku i ruskiej skrzyni. Koszta nie mordują...I radze pooglądać rosyjskie strony motocyklow. Bo tam chłopaki mają dużo gorszy dostęp do dobrych materiałów, a mają fantazję i czasem robią na prawde cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Nie chce mi sie bic piany niepotrzebnie, ale to odsylanie do rosyjskich stron internetowych i tego co jest na nich pokazane jest srednio efektywne.Po pierwsze wszystko na zdjeciach wyglada lepiej niz w rzeczywistosci, po drugie zdjecia nic nie mowia o wytrzymalosci i odpornosci na zuzycie zastosowanych rozwiazan. Mialem bliski kontakt z Dnieprem przez 2 lata i chodzil dopuki ja przykladalem do niego reke a wlasciciel smarowal troszke kasa.Jak przestalem sie do niego dotykac to stanal i zostal sprzedany w stanie "niechodzacym". Mialem okazje uczestniczyc w remoncie silnika i dyfra, przy okazji stwierdzilem ze materialy z ktorych wykonano "nowe" czesci zamienne lezaly blizej masla niz stali i wymagaly duzej uwagi zeby nie zniszczyc ich w trakcie skladania. I byl to Dniepr chyba MT10 przyslany do Kanady w poczatkach lat 80 tych.Tak ze mam swoje zdanie oparte na konkretnym doswiadczeniu i nie sadze zebym je zmienil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Tak jak pisze Adam można zrobić cuda, ale gothcrust chyba nie chce trzymać swojego ruska w salonie tylko jezdzic na nim i to najlepiej bezawaryjnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Tez przychylam sie do zdania Adama, jezeli chcesz jezdzic zaloz najszersza mozliwa opone bez przerabiania napedu. Jezeli juz bardzo chcesz to zacznij od zmiany serducha i skrzyni na BMW z walkiem i dyfrem, dopiero wowczas mysl o przerobkach o ile bedziesz na nie maial jeszcze szelesty.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 1. Resorowania nie ma :buttrock: hard tail 2. gdzie i jak zarzucic fotki ? ;) na pw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 kumpel kiedys mial Dniepra z przeklania przyspieszajaca ok 20-25% oraz odsunietym walem,oponka 170 miescila sie swobodnie, przekladnia bazowala na 3 kolach zebatych ze skrzyni od Zaporozca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.