Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Wbrew pozorom, masa jest ważna, lub przygotowanie kondycyjne pod dany motocykl....

Ja ciągle mam w pamięci 3 zdarzenia:

- Rysiek opowiadał, jak podczas wystawy na Marsa, któregoś roku wsiadł facet na BMW R1200 GS, moto zbyt przechylio się na bok i łup,sss leży i moto i niedoszły możliwy właściciel... przyjechała karetka bo facet dostał zawału...

- na stację benzynową podjeżdża kolega Valkirią z kuframi itp...chciał postawić na poczną podstawkę, ale coś źle zrobił i je.....o koromysło razem z właścicielem - musielim go wyratować...dobrze, że gmole miał przez to oszczędził mu golenie...

- nasz kolega, wcale nie ułomek na swoim R1150 ADV, podjeżdżał pod ranczo Ryśka, nagle odbieramy telefon: chłopaki pomóżcie nie mogę podnieść motocykla..się okazało, że zachciało mu się poszarżować, po polu, zarzuciło na mokrym a rezultat znany...

 

Bez żartu, jak zabraknie mi kondycji, ze względu na wiek, przesiadam się na Gienka 250, a potem na 125... a potem sami wiecie...dębowa jesionka :icon_mrgreen:

Jeździłem kolegi R1150 ADV i wiem jaka to kolumbryna nawet bez kufrów, na dodatek mam krótkie nóżki, dawałem radę, ale tylko dlatego, że mam "trochę" doświadczenia...

BMW jest doskonałym motocyklem, ale trzeba mieć świadomość ile to waży i w odpowiedni sposób do tego podchodzić...

Jeśli chodzi o Ducati to odpowiednikiem jest Multi 1200, ale ma swoje wady, np typowo szosowy rozmiar opon, nie predystynuje na pożeracza nieasfaltowanych przestrzeni, co nie oznacza, że się nie da... da się...

 

Pozdr. J-999

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, wiesz od jakiegos roku doslownie na kazdym forum temat przewodni to waga , ile wazy . zbijanie wagi . czasami kupuja lekki e sprzety , by zaraz potem pakowac na nie kufry wszelakie :)

ale ta waaaga

 

dawniej jakos niokomu nie przeszkadzala waga , kazdy jezdzil i byl zadowolony. teraz juz nie pytaja "panie a ile to pali , tylko a ile to wazy :)

rozxumiem wage w sporcie ale na codzien ? czasami mam wrazenie ze ludzie chca sobie zwiekszyc swoje umiejetnosci wlasnie zmniejszeniem wagi motocykla a nie szkoleniem wlasnej osoby :)

ja na przekor :) big mnie nie pokonal to pora na cos wiekszego :wink:

 

Waga wagą, do tego trzeba jeszcze gabaryty dodać.

 

Jest coś większego w teren od DR 800 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie , trza sie luiczyc ze lekko nie bedzie . mi sie podoba jazda takimi duzymi klockami , gadali ze bigiem sie nie da a sie dalo , skoro tak , to czmu nie sprubowac czegos jeszcze wiekszego ;)

mysle ze dam rade , duzo jezdze sam , z nielichych opresji sie wykaraskalem raze z bigosem , teraz chce sprubowac jak bedzie sie z gieesem taka jazda podobala

wiecie , nie sztuka kupic sprzeta ktorym sie leeko i przyjemnie lata , sztuka to ujezdzic cos co nas czasami przerasta .

dla mnie to wyzwanie , chce sie przekonac , dobry silnik , zawiecha ujdzie , gabaryt powazny zobacze na wlasniej skorze . zreszta ja tak lubie ,sprzety na temat ktorych sie wypowiadam , przewaznie byly w moim posiadaniu . lubie weryfikowac opinie znafffcuff wszelakich , kupuje , latam i mam swoje zdanie . i zawsze dochodze do wniosku ze duzym mi sie lepiej jezdzi ;)

zobaczymy jak bedzie tym razem ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

no i wybrałem Triumph'a St Sprint. Zrobiłem nim już 4000 km i jestem zadowolony (wcześniej gsf 650 bandit) moto, lżejsze, zwinniejsze... szybsze :)...

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe spostrzeżenie .... właśnie stał koło mnie Diavel na światłach .... posłuchałem jak chodzi i potem słuchałem jak odjechał ..... nie wiem czy On tak ma czy to wina tłumików ale chodził jak Czoper!??!?!?! ...... troszke się zniesmaczyłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz że wina kominów, dwa że wina kierowcy. Ducatem lata sie na obrotach, to w końcu silnik z 1198, a ludzie jak pi*dy tym jeżdżą kręcąc poniżej 3 tyś.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...