jannikiel Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 No co Wy z tym motulem- smierdzielem!!! Jest tyle duzo lepszych specyfikow dla naszaych Ducow....nie lubie tego motula bo smierdzi, podczas prac przy silniku brudzi, a na dodatek, swoim smordem zabija inne niepowolane dla silnika zapachy- np ze spalonych okladzin sprzegla, lub wytopu aluminium i brazu( po panewkach :) )...Ja tam jezdzilem na Castrolu, a tera przejde na jedynie sluszny Shell oczywiscie full synt.Tobie tez radze przejsc na full syntetyk najlepiej 10W50, w Ducach RS stosuje sie fabrycznie Shell Advance Ultra 5 W 60, smierdziel won- niech ryzojady sie nim pasą, a Shellu ju łelkom......ale kazden robi jak chce, a i jeszcze skad Wy wytrzasneliscie ze mineral jest gesciejszy, a syntetyk mnie, dlatego lepiej w starsze silniki lac mineral... jeszcze raz powtarzam ze(tej samej firmy i tych samych parametrach gestosci i zakresu temperatur) polsyntetyk bedzie 10 razy lepszy od minerala, a full syntetyk 10 razy lepszy od polsyntetyka...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Witam...Zna ktos z was desmofani moze owy motocykl?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M725617 Sam motocykl wydaje sie bardzo lakomym kaskiem a kolega wlasnie szuka czegos do turystyki i zaobserwowal owe ogloszenie...z tym ze wlasnie zaciekawila go cena za owy motocykl 10k zł czy to przypadkiem nie za malo?...odrazu mowie ze kolega nie jezdzil wczesniej zadna V-ka ...a zakochal sie w Ducati :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Wczoraj w godzinach popołudniowych, siedząc przed chatą i leniwie sącząc cervezę, widziałem (i słyszałem) po raz pierwszy w ruchu Dukata 1098 :D Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Dobra chłopaki, przekonaliście mnie, leje full syntetyk. Dziś przejechałem sie moim SS1000 i tak popatrzyłem na niego jak stał przed garażem i tak sobie mysle,że motocykl jest piekny, mimo tego,że premiera tego modelu była w 1998, Duke się w ogóle nie zestarzał. Wciąż jest ładny i wygląda nowocześnie ale... porównując go ze starym SS`em chyba mój porzedni ss900 z 1996 jest ladniejszy. Ma ten styl starych, rasowych wyścigówek Ducati. A ten z białą ramą i czarnymi felgami był jak ściągnięty z toru. Oczywiście ta kwadratowa lampa z przodu trąci myszką ale generalnie jak wcześniej patrzyłem na SS`a w starej budzie to miałem za każdym razem mega-orgazm a teraz poprostu orgazm. Witam...Zna ktos z was desmofani moze owy motocykl?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M725617 Sam motocykl wydaje sie bardzo lakomym kaskiem a kolega wlasnie szuka czegos do turystyki i zaobserwowal owe ogloszenie...z tym ze wlasnie zaciekawila go cena za owy motocykl 10k zł czy to przypadkiem nie za malo?...odrazu mowie ze kolega nie jezdzil wczesniej zadna V-ka ...a zakochal sie w Ducati To normalna cena za ST2 z tego roku. Motocykl do turystyki idealny. Trzeba go tylko dobrze oblukac przed kupnem. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soleski Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Cześć! Po mozolnych poszukiwaniach w internecie następcy GS500 pojechałem wreszcie na jazdę próbną i dostałem aż dwa motocykle. Najpierw przeleciałem się Kawasaki ER-6f i gładko poszedł 200km/h. Nie zachwycił mnie, za wysoko rączki, jakoś opornie skręcał, hamulce chałowe. Podem wsiadłem na Ducati Monster 695 i to w zasadzie zakończyło poszukiwania motocykla, ponieważ się zwyczajnie zakochałem. Odkręciłem na 2 biegu z niskich obrotów, zęby mi zadzwoniły, przednie koło zrobiło się lekkie, zagrzmiał grom z wydechów.. no i wpadłem ;-) Więcej w tym temacie napisałem na preclach:Kawasaki ER-6f vs. Ducati Monster Poszukuję materiałów dotyczących różnic pomiędzy 620 a 695. Nie ukrywam, że 26tys PLN to bardzo dużo pieniędzy dla mnie i myślę nad zakupem używanego. Jednakże bardzo ważne jest dla mnie aby sprzęgło i hamulce działały tak samo jak w 695. Pełna regulacja zawieszenia odgrywa również dużą rolę. Wiem, że Ducati to częsty obiekt przeróbek, dlatego zapytuję o możliwość:a) wymiany tylnej kanapy na taką z które pasażerka nie spadnie (tylna część powinna być pochylona do przodu)b) wymiany tylnych podnóżków (cofnięcia ich)c) czy da się dźwignię zmiany biegów oddalić od podnóżka (noga mi się nie mieści i trudno być dokładnym) Nie musi być to komfort turystyczny, ale nie może być gorzej niż w gs500. Co do różnic pomiędzy 620 i 695 to poza innym malowaniem ramy i szczegółami stylistycznymi to dokładnie ten sam motocykl. Rozwiercone cylindry dają trochę więcej mocy 620 ma 62 KM, 695 dokładnie 10 więcej.Poza tym dwie tarcze hamulcowe z przodu stały się standardem. Stare 620 Dark miały jedną tarczę z przodu. Co do odpowiedzi na Twoje pytania to:Ad1. Istnieje akcesoryjna kanapa żelowa. Daje znacznie większy standard podróżowania, ale niestety głównie kierowcy. Monster z definicji jest motocyklem prawie jednoosobowym i trzeba się z tym pogodzić.Niejaki Darkman z tego forum, który próbuje jeździć z żoną już prawie się poddał i szuka Multistrady.... :flesje: Ad2. Nie znam innych sposobów przesunięcia podnóżków tylnych jak ich całkowite usunięcie. :lalag: :biggrin: :biggrin: i zamiana na wyścigowe... :) Ad3. Jedyna możliwość to podniesienie dźwigni tak aby Ci się but zmieścił. Na torze tak robiłem bo mi dźwignię tak zaczeło szlifować że została połówka :flesje: Konkluzja: Monster to monster. Niewiele da się z nim zrobić, nie niszcząc jego charakteru. Nawet umieszczenie uchwytu do tylnego kufra fatalnie psuje jego sylwetkę. Widziałem parę przerobionych Monsterów "na turystę" lub "na streetfightera" i moim zdaniem każda była po prostu fatalna i całkowicie psuła doskonały pierwowzór. :) :icon_biggrin: :icon_evil: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) Dokladnie - Monstry ma takoj sylwetkie i taki styl i zadne przerobki mu nie potrzebne- chyba tylko takie zeby lepiej po zakretach latal-czyli podnozki i wydechy wyzej...Oj cos czuje ze kolega sie wystraszy - tak to jest jak sie chce miec motocykl bezkompromisowy i charakterny, a chce sie nim jezdzic lajtowo, turystycznie i najlepiej zeby tylek nie bolal i lapki sie nie zmeczyly... ale do takiej jazdy sa inne sprzety- moze wiec kolega szuka nie w tem dziale??? A tak wogole to w pierwszym wyscigu w Assen Balistic znowoz pierwszy- i tak ma byc- japonce jak nie moga wyprzedzic to tylko podcinaja (Xaus podciety przez Hage dojechal na 16 miejscu)- czyli zamiast talentu banzai pokazuja...zwroccie uwage ze Smrz jechal na Ducati i zajal 6 miejsce- brawo!! Tym bardziej ze Ducati sa z powodow regulaminowych( zwezki na gardzieli, ograniczniki przeplywu powietrza) sa slabsze od konkurencji 10-20 KM!!No to drugi wyscig tez do Baylistica!!! Brawo Ducati!Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A tak wogole to w pierwszym wyscigu w Assen Balistic znowoz pierwszy- i tak ma byc- japonce jak nie moga wyprzedzic to tylko podcinaja (Xaus podciety przez Hage dojechal na 16 miejscu)- czyli zamiast talentu banzai pokazuja...zwroccie uwage ze Smrz jechal na Ducati i zajal 6 miejsce- brawo!! Tym bardziej ze Ducati sa z powodow regulaminowych( zwezki na gardzieli, ograniczniki przeplywu powietrza) sa slabsze od konkurencji 10-20 KM!!No to drugi wyscig tez do Baylistica!!! Brawo Ducati!Pozdr. Janek Klekotek 748 S. no i w drugim wyścigu Baylistic popędził innym kota prowadząc od startu do metyPozdr Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witajcie,dziś popełniłem "małe śmiganko" foto relacja jest tutaj i wróciłem do domu z gwoździem a to widzimy tutaj. Poradźcie koledzy, gdzie powinienem się udać w Warszawie co by to wiedzieli jak koło od Ducata zdjąć, gwoździa wyjąć i oponę naprawić. A może samemu mogę coś zrobić (czyt. naprawić). W tej chwili przedmiot nie pożądania nadal tkwi w oponie i powietrze sobie schodzi bardzo powoli. Ach, te moje zezowate szczęście :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Akurat w monowahaczowkach- kazdy samochodziarz sobie powinien poradzic- problem jest inny- opona do wymiany na 100% , no i do sciagniecia opony potrzebne plastikowe podkladki(widzialem gdzies w Louisie) bo Ci felge pokanceruja na 100%...Pozdr i zycze powodzenia...Janek 748S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Akurat w monowahaczowkach- kazdy samochodziarz sobie powinien poradzic- problem jest inny- opona do wymiany na 100% , no i do sciagniecia opony potrzebne plastikowe podkladki(widzialem gdzies w Louisie) bo Ci felge pokanceruja na 100%...Pozdr i zycze powodzenia...Janek 748S. Dzięki 'jannikiel'Oponę wymienić i tak miałem :smile: , ale z tymi podkładkami to mnie zmartwiłeś :). Musi być miejsce w Warszawie gdzie mogę się zgłosić w tej sprawie. A może lokalne Ducatisti się odezwą.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidu Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Dzięki 'jannikiel'Oponę wymienić i tak miałem :smile: , ale z tymi podkładkami to mnie zmartwiłeś :). Musi być miejsce w Warszawie gdzie mogę się zgłosić w tej sprawie. A może lokalne Ducatisti się odezwą.Pozdrawiam Z tego co się orientuje to wiekszość wulkanizatorów posiada takie nakładki (plastikowe)-nawet w mojej małej 70-cio tysięcznej mieścinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Cześć, ja tam dziurę po gwoździu zalepiłem (opona prawie nowa), teraz jest już ok 7 tys więcej od tej pory i laczek ma się dobrze.Ale jeśli masz już łysawą oponę to lepiej wymienić.Pozdr Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gomez Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 A cos takiego sie komus przytrafilo??:Dzis rano wracam z pracy, podchodze do motocykla i widze duze wgniecenie w baku (od gory), Raczej niemozliwe zeby ktos zlosliwie czyms uderzyl (parking firmowy, ochrona, monitoring itd..). Po powrocie do domu przygladam sie podnosze bak i widze ze rurka odpowietrzajaca byla zacisnieta. Czy to mozliwe ze w miare wyjezdzania paliwa w baku powstalo tak duze podcisnienie ze sie on po prostu zapadl?? A tak swoja droga ma ktos na zbyciu bak do 750 ss z 2001 r ? ;) Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Dzięki 'jannikiel'Oponę wymienić i tak miałem :icon_razz: , ale z tymi podkładkami to mnie zmartwiłeś :notworthy:. Musi być miejsce w Warszawie gdzie mogę się zgłosić w tej sprawie. A może lokalne Ducatisti się odezwą.Pozdrawiam możesz spróbować u Łukasza w Boldorze (ja u nich kiedyś zmieniałem oponki i mieli cały sprzęt pod ręką), możesz sprobować w Bosmotorcycles Łopuszańska 93, w Intermotors na Jagiellońska 55 (prowadzą tam serwis Hondy, BMW i Triumpha, maja nawet porządną hamownie) - to tyle mi na razie do głowy przychodzipozdrkris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 możesz spróbować u Łukasza w Boldorze (ja u nich kiedyś zmieniałem oponki i mieli cały sprzęt pod ręką), możesz sprobować w Bosmotorcycles Łopuszańska 93, w Intermotors na Jagiellońska 55 (prowadzą tam serwis Hondy, BMW i Triumpha, maja nawet porządną hamownie) - to tyle mi na razie do głowy przychodzipozdrkris Dzięki, "Muminek" za konkretną odpowiedź. Jutro sprawdzę co w temacie da się zrobić. Są ciekawe oferty w w sieci na gumy do mojej Ducatki. Przód jest jeszcze dobry, ale tył ma około 1 mm bieżnika. Multistrada ma już 5 lat, a opony nie były jeszcze zmieniane od nowości (przebieg 14K). Chyba już czas "butki" zmienić na nowe ? :smile zużycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.