Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym brał pokrywę sprzęgła o ile jest tam mokre, ale w 600-kach z tego co wiem to tak.

jagdtiger widziałem na alegro, pokrywę jakiej szukasz za 250 zeta z błotnikiem i mocowaniem podnóżków.

tu masz link

http://moto.allegro.pl/item317420683_ducat...tny_i_inne.html

 

To zanosi się że białymkoszu będzie fajnie.... byleś muminek na kremówkę nie trafił....hihihi :(

Pozdr Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, jak pisalem deal nie doszedl do skutku - silnik zostal u poprzedniego wlasciciela jako "magazyn czesci"... Ciezko bedzie taki silnik znalezc - chyba za granica, jak radzil Janek... Chyba juz wiem na co poswiece czas w weekend :-)

 

Pozdrawiam

 

M

 

PS Robi sie cieplej i cieplej... Czyzby niedlugo juz byl ten czas, zeby mozna bylo wyciagnac kulturalnie Duca z garazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, jak pisalem deal nie doszedl do skutku - silnik zostal u poprzedniego wlasciciela jako "magazyn czesci"... Ciezko bedzie taki silnik znalezc - chyba za granica, jak radzil Janek... Chyba juz wiem na co poswiece czas w weekend :-)

 

Pozdrawiam

 

M

 

PS Robi sie cieplej i cieplej... Czyzby niedlugo juz byl ten czas, zeby mozna bylo wyciagnac kulturalnie Duca z garazu?

 

a nom faktycznie jesli chodzi o silnik to raczej też bym proponował szukac za granica bo w Polsce... hym w sumie nie wiem... a jesli chodzi o wyciagniecie DUCA z garazu to nawet juz mozna to zrobic w sumie na weekend zapowiadaja znaczna poprawe pogody a wiec kto wie ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio czytałem recenzje w lutowym "Motocyklu" Ducati 848 :icon_twisted:

Zarąbista maszynka V-ka :D

Nie ma już tej ramy kratownicowej :P, znaczy może ma ale ukrytą :crossy:, nie chce żeby ktoś się uraził, ale ten typ takiej kratownicowej ramy w Ducatach mi akurat się nie podoba.

Ducati właśnie jest z tego znane tak jak z rozrządu Desmodromicznego :icon_twisted:, pewnie wszyscy tu są dumni z tego Desmo :D :)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem sportowe Ducati nie mają kratownicy na wierzchu... :icon_twisted:

 

Oczywiście nie mówie o Monsterku, bo to właśnie kratownica wyróżnia go wsród innych modeli.

 

 

No właśnie wiem że 848 i 1098 nie mają na wierzchu tej ramy, ale te monstery i te inne "potwory" :crossy: :icon_twisted: :) mają taki typ ramy, niektórym się podoba niektórym nie, ale jednak nie jest to dość popularne w japońskich markach :P , ale nie porównujmy Ducati do innych marek japońskich, to tak jakby porównywac Enzo, czy Gallardo do Supry :P :D

Wbrew pozorom oryginalne te ramy w mosterach a oryginalność się podoba w dzisiejszym świecie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem sportowe Ducati nie mają kratownicy na wierzchu... :icon_twisted:

 

Oczywiście nie mówie o Monsterku, bo to właśnie kratownica wyróżnia go wsród innych modeli.

 

http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/Mode...model=SBK848-08

ja tam widziałem i dotykalem ramy kratownicowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wiem że 848 i 1098 nie mają na wierzchu tej ramy, ale te monstery i te inne "potwory" :icon_mrgreen: :icon_twisted: :buttrock: mają taki typ ramy, niektórym się podoba niektórym nie, ale jednak nie jest to dość popularne w japońskich markach :bigrazz: , ale nie porównujmy Ducati do innych marek japońskich, to tak jakby porównywac Enzo, czy Gallardo do Supry :bigrazz: :biggrin:

Wbrew pozorom oryginalne te ramy w mosterach a oryginalność się podoba w dzisiejszym świecie :buttrock:

Wszystkie Ducati maja i musza miec rame kratownicowa z rur tak sama jak desmo ...

Tak samo w superbike Ducati (w tym Desmosedici RR) jest jej sporo na wierzchu,bo to jest jeden ze skutecznie dzialajacych symboli tych motocykli ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Ducati maja i musza miec rame kratownicowa z rur tak sama jak desmo ...

Tak samo w superbike Ducati (w tym Desmosedici RR) jest jej sporo na wierzchu,bo to jest jeden ze skutecznie dzialajacych symboli tych motocykli ...

 

No tak to prawda, to znak rozpoznawczy :icon_twisted: tylko sporty mają troche bardziej ukrytą tą, rame, nie widac jej tak jak w mosterach. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Sorry, że wbijam się w poważny temat kratownic, ale po obejrzeniu filmiku na Youtube:

http://pl.youtube.com/watch?v=m6X0KWwcO0E&feature=related

chciałem zadać Wam pytanie.....czy dajecie się komuś przejechać na swoich Ducat-ach ?

 

PS:

Jak wiecie części do włoskich Moto kosztują, a czasami trzeba poczekać. MTS-a czekała w Boldorze na części prawie 3 miesiące (a nawet jej nie opuściłem).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak nie maja kratownicy- jak maja....

Rama i desmo sa znakami rozpoznawczymi Ducatow, chociaz w starych klasykach roznie z tym bywalo( i rozne ramy byly i desma nie bylo...).

Kto nie chce sie z tym pogodzic musi sobie szukac innej maszyny.

Tak sie sklada ze akurat seria 848/1098 nie bardzo mi sie podoba- szczegolnie z przodu- pachnie skosnymi oczami- a to porazka totalna...

o wiele lepiej by zrobiono jak zastosowano by oczy w stylu Desmosedici, a tak nie chce sie patrzec.

Przeszkadza mi tez za duza szerokosc zbiornika paliwa(co prawda i tak jest wezszy niz ryzopedow), w moim 748 jest wezszy o dobre 5 cm, a serii 749/999 o jakie pol metra:-))), i glupoty pismaki pisza ze lepiej sie czuje motocykl - wlasnie jest odwrotnie- teraz jedzie sie na Ducu, a nie kieruje nim- rezygnacja z regulowanej glowki ramy to zbedna oszczednosc, tak samo jak rezygnacja z suchego sprzegla w 848- teraz juz bedzie problem z wyrzucaniem przed swiatlami na luz( a na suchym nie bylo...) , zwiastuje tez ze przy mokrym sprzegle w 848 praktycznie dla zachowania w dobrej kondycji silnika nalezy wymiane oleju przeprowadzac 2 razy czesciej niz podaje oficjalnie fabryka- ale to wiem z doswiadczenia i pewnie za rok w zagranicznych klubowych forach bedzie to walkowane...

Ale i tak to niewazne- u mnie z Ducami jest tak jak z dzieckiem niewazne jakie ono jest i tak sie je uwielbia!!!

POzdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie sklada ze akurat seria 848/1098 nie bardzo mi sie podoba- szczegolnie z przodu- pachnie skosnymi oczami- a to porazka totalna...

 

No Janek, musze sie z Toba zgodzic. 848/1098 jest jak taka bardzo ladna blondyna, typ Pameli Anderson- fajna laska, tylko troche poprawiona, zeby wszystkim sie podobala. W sumie ladny motocykl ale troche jak nie Ducati. Malo oryginalny i "najgorsze", ze wszystkim sie podoba. A np. 749/999 to taka Judie Foster, ladna ale inaczej, bije od niej styl i inteligencja. 999 to motocykl dla koneserow. Dlatego Swiezak po dlugich namyslach i konsultacjach wybral wlasnie 999s zamiast nowego 848. Zbyt komercyjny ten motocykl ale musieli uderzyc w komercje bo firma musi zarabiac-prawa rynku!!!

 

Yasec, wysle Ci te graty!!!

 

P.S.: Aha, 916/996/998 porwnalbym do Sofii Loren, moze motorek nie jest az tak wiekowy jak ona ale chodzi oto ze mimo lat ciagle sie podoba i nie traci na stylu. To byl motocykl ponadczasowy.

Edytowane przez duke75

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Janek, musze sie z Toba zgodzic. 848/1098 jest jak taka bardzo ladna blondyna, typ Pameli Anderson- fajna laska, tylko troche poprawiona, zeby wszystkim sie podobala. W sumie ladny motocykl ale troche jak nie Ducati. Malo oryginalny i "najgorsze", ze wszystkim sie podoba. A np. 749/999 to taka Judie Foster, ladna ale inaczej, bije od niej styl i inteligencja. 999 to motocykl dla koneserow. Dlatego Swiezak po dlugich namyslach i konsultacjach wybral wlasnie 999s zamiast nowego 848. Zbyt komercyjny ten motocykl ale musieli uderzyc w komercje bo firma musi zarabiac-prawa rynku!!!

 

Yasec, wysle Ci te graty!!!

 

P.S.: Aha, 916/996/998 porwnalbym do Sofii Loren, moze motorek nie jest az tak wiekowy jak ona ale chodzi oto ze mimo lat ciagle sie podoba i nie traci na stylu. To byl motocykl ponadczasowy.

 

 

 

Hmm, no nie wiem... Wlasnie temat trzech dziewiatek zostal zaorany przez Ducati z uwagi na to, ze odeszli za bardzo od klasycznego superbike i generalnie temat sie nie przyjal. Przeciez to wlasnie nowe superbike ze stylizowanym swiatlami- ale w poziomie i powrotem do jednoramiennego wahacza sa jakby ucielesnieniem nostalgii za 'staruszkami'. Mysle, ze niekoniecznie to przypadek, ze ciesza sie az takim zainteresowaniem. Wreszcie patrzac z boku po 999/749- Ducati upodobnilo sie do 916, mowie tu o linii owiewki i rur ramu, jednoramienny wahacz. No, ale o gustach sie nie dyskutuje przeciez ;-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...