Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Stycznia 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Kurde, fajna ta koza, Radosny. Nawet się podpaliłem trochę, ale co ja zrobię z dwoma Monsterami?? Przecież mojej niuni nie sprzedam, bo to byłaby zdrada nie do przebaczenia... Ale fajny jest, na pewno wart tej kaski. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Kurde, fajna ta koza, Radosny. Nawet się podpaliłem trochę, ale co ja zrobię z dwoma Monsterami?? Przecież mojej niuni nie sprzedam, bo to byłaby zdrada nie do przebaczenia... Ale fajny jest, na pewno wart tej kaski. pzdr Tak, kłeza- pierwsza klasa i do tego jak ładnie beczy na tych otworkach ;-]. Wiem co mowie- nasz śp. 'Gadula' mial takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Kurde, fajna ta koza, Radosny. Nawet się podpaliłem trochę, ale co ja zrobię z dwoma Monsterami?? Przecież mojej niuni nie sprzedam, bo to byłaby zdrada nie do przebaczenia... Ale fajny jest, na pewno wart tej kaski. pzdr True, True, True :icon_mrgreen: :buttrock: :buttrock: Nie kupuj drugiego Monstera bo jeszcze Ci przyjdzie do łba opylić Kata, a to już by był niewybaczalny grzech :bigrazz: Namów jakiegoś sąsiada by go kupił i obiecaj że będziesz mu go serwisował - wówczas jedna eSCzwórka uszczęśliwi dwie osoby :crossy: W ty miejscu też chętnie uszczypnę Jannikiela - oświadczam że KTM jest lepszy od Dukata ponieważ jest równie charyzmatyczny, identycznie uroczy, tak samo niepowtarzalny i podobnie zawodny ale sezon z nim i na nim trwa okrąglutki roczek :buttrock: P.S. Panie Szymański :crossy: Postanowione że w czerwcu jadymy z kolesiem we dwa Katy w rumuńskie Karpaty - czy mogę się do Ciebie zwrócić o parę wskazówek i podpowiedzi z racji Twojego zgłębienia tematu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Stycznia 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Panie Szymański Postanowione że w czerwcu jadymy z kolesiem we dwa Katy w rumuńskie Karpaty - czy mogę się do Ciebie zwrócić o parę wskazówek i podpowiedzi z racji Twojego zgłębienia tematu??? Wiadomka, dzwoń jak będziesz planował. Wracając jeszcze - widziałem, że polujesz ew. na superduke'a? Zaprawdę godna maszynka, przyjaciel ma takie coś i świetnie się tym jeździ. Prawdziwy wariat. Co ciekawe, idzie to rozblokować komputerowo - uwaga - na 150 km!!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Ach jeszcze mi sie przypomnialo n/t tego nieszczesnego artykulu w SM- suche sprzeglo ma swoje zalety i jak sie czlek przyzwyczai - ciezko sie przyzwyczaic do czegos innego.Otoz nie ma efektu ciagniecia sprzegla i najmniejszego problemu ze znalezieniem luzu..., a jesli chodzi o mozliwosc tzw szarpniecia suchego to kwestia techniki jazdy- jak sie nie wie jak jezdzic- siedzi sie w domu i nie pisze glupot...Pozdr. Janek Klekotek 748 S.w końcu!!! jakiś czas temu przeszukałem forum, by poczytać o zaletach suchego sprzęgła. znalazłem? no właśnie nie :/ nawet utworzyłem temacik, tyle że został przeniesiony w jakieś dziwne miejsce, a poźniej znalazłem go w oczyszczalni.aż się teraz dziwie, że nie zapytałem tutaj...a więc do rzeczy: jakie są zalety sprzęgła suchego? (poza mozliwością "otworzenia" jego pokrywy i przedstawionymi powyżej) Co ciekawe, idzie to rozblokować komputerowo - uwaga - na 150 km!!...a jaką ma wtedy max moc? :banghead: pozdrawiam,Tomek (co mu desmo cyka, ale na razie tylko jak zamknie oczy :/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duca Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Podczas wkrecania silnika na obroty suche sprzeglo stawia mniejszy opor silnikowi niz to znajdujace sie w "kapieli" olejowej ... stad w kazdym Moto GP i podobnych sa tylko suche sprzegla ...Ciekawszy test 848 jest w lutowym Motocyklu plus jest kilka super fotek Duca Stonera ,"technicznych" ...Nieco zaskakujace jak na superbike ze w 848 zrezygnowano z amorka skretu ...Pozdro ... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Cześć, dodzwoniłem się w końcu do tego Pana od zacisków cham. (kilka postów wcześniej) woła 500,- za 2 szt. czy to dobra cena? Jeden (lewy) bedę miał wówczas na pozbyciu.Założyłem już 2-gą tarczę... nie ma tam jakiejś osłonki ochraniającej łożysko? Może ktoś kuknąć u siebie? Do M696 akurat mi nie za bardzo pasuje, ja jestem bardziej konserwatywny... i z wiekiem mi się to pogłebia... :smile: tak, że dopisuje się do opinii Jana Nikla... :lalag: (Janek będzie browarek?) Zbyt mi tu zalatuje SV-kami, fazerem i innymi pedocyklami...hihihi...PozdrSeb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) Radosny- mylisz sie juz widzialem Ducata calorocznego :icon_question: :icon_question: Pantaha 600 na zakolcowanych oponach...Ktm- jest charyzmatyczny- ale nie bardziej- tylko w swej klasie- tzn "brudasow"- cos na podobe Ducatow na asfalcie...Moim zreszta marzeniem jest miec 2 sprzety: jeden na asfalt(Ducati) , a drugi w teren( KTM)- niestety nieskie fundusze na to nie pozwalaja i w terenie musze sie zadowolic Drgawka 350-tna...ale moze kiedys??A jesli chodzi o patrol drogowy- to wystarczy mi w zupelnosci przegryzienie tylnej opony:-)))...Jesli chodzi o suche sprzegla - to oprocz powyzszych nie ma produktow slizgania sie sprzegla w oleju- co jest zdrowsze dla silnika i skrzynki biegow, a poza tym ma dosc charakterystyczny halas- denerwujacy wszystkich dookola:-)).Narazie tyle. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.P.S. Seba jak nie masz z prawej ochronki lozyska musisz zalozyc- na 2 tarczowkach jest sie seal ring nazywa- wejdz moze na ducati.com i sciagnij parts catalog- duzo pomaga, pamietaj ze w starszych Ducach byl inny rozstaw srub mocujacych zaciski, w nowszych po 1999 jest wiekszy....pozdr. Edytowane 21 Stycznia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Cześć, dodzwoniłem się w końcu do tego Pana od zacisków cham. (kilka postów wcześniej) woła 500,- za 2 szt. czy to dobra cena? Jeden (lewy) bedę miał wówczas na pozbyciu.Założyłem już 2-gą tarczę... nie ma tam jakiejś osłonki ochraniającej łożysko? Może ktoś kuknąć u siebie? Do M696 akurat mi nie za bardzo pasuje, ja jestem bardziej konserwatywny... i z wiekiem mi się to pogłebia... :banghead: tak, że dopisuje się do opinii Jana Nikla... :flesje: (Janek będzie browarek?) Zbyt mi tu zalatuje SV-kami, fazerem i innymi pedocyklami...hihihi...PozdrSeb Wydaje mi się że skoro potrzebujesz jeden zacisk to 500 setek jest sporo kasy, chyba że masz pomysł jak spylić ten drugi, co wydaje się dosyć trudne, ja bym gościa naciskał, aż nie póści jednego albo nie zejdzie z ceny. On wie że jednego też łatwo nie sprzeda. Tak myślę.Pozdrawiam.hose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Radosny, czy telefon który dostałem do Ciebie jest wciąż aktualny. "6" na początku a ostatnie dwie cyfry to "25"? Nie moge się do Ciebie dodzwonic. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 duke75 jak mozesz zamiesc fotki swego SS-a !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMann Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam to zdjęcia wyprowadzonej pierwszy raz na pole maszyny Prezesa http://www.bikepics.com/members/darkmann/p2/ na liczniku 1 km !!!!i jeszcze śmierdziała gumą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Kurczę a to Duke75 kupił to powypadkowe.... :banghead: koło ma na jednym zdjeciu skręcone a lampa świeci prosto... :icon_eek: pzdr :flesje: Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Fotki robione przed Moto-Rex'em w Poznaniu, a mechanik to chyba mojego monsterka właśnie ten kupił, co? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Rośnie mały Ducatisti :Dhttp://img176.imageshack.us/img176/6384/img479100c4ty4.jpgJak to mówi ojciec Tadeo z Torunia "trzeba siać siać" :banghead: więc zasiałem :banghead:i synek znajomej dostał małego Ducata :lalag: Ktoś zgadnie jaki to model? :P W związku z tym iż wiedziałem, że Mały ma lekki pociąg do 2oo to dostał prezent w postaci takiego modelu :biggrin:Teraz Ducati jest z nim wszędzie nawet w kąpieli i podczas snu jak widać :flesje: Tylko motoły mu w głowie :)Niech wyrośnie jak trzeba :) Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.