Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Tez nie rozumiem skoro 900 MHE kickstart wyprodukowali 4601, a electric start 1457...

To juz bardziej exkluzywny jest Mille MHR ktorego zrobili 1111, a najbardziej exclusiv Mille S2 zrobili tylko 171 sztuk 71 sztuk w 1984 roku a pozostale 100 w 1985 roku.

Jednak jesli chodzi o najbardziej pozadany klasyczny Ducati ceniony wsrod znafcow to przypominam o esencji Caferacera czyli o 750 Super Sport z 1974 roku tzw roundcase , zrobiono jego 401 sztuk i jak kiedys widzialem na aukcji ebay w USA to chcieli za niego 45 tys dol.

Jesli chodzi o tego konkretnego 900 MHE to produkowano od 1979 roku do 1984 roku, najpierw mial 80 KM, potem 63 KM a w 1983 roku 72 KM, silnik wiadomo Desmo na walkach krolewskich , gazniki Dell Orto PHM40B, sprzeglo od 83 roku suche(wczesniej mokre), , masa od 205 do 212 kg na sucho, v.max, od 220 do 222 km/h, owiewki typu Mike Hailwood Replica , napis Ducati styl Guigaro ,kolor w wiekszosci czerwony z zielonymi stripamii i zielonym dolem bokow owiewki...

Moze dlatego tak cenia bo malo tych motocykli jest na rynku, poniewaz braly udzial w roznych lokalnych wyscigah do polowy lat 80 tych, a i wlasciciele niezbyt grzecznie traktowali te motocykle, a jakosc owczesnych oliw wymagala wymian co 1500- 1600 km nie rzadziej... no i wiadomo jak ktos zaniedbal podstawowe servisowanie- szybko dolaczyl do grona piewcow skosnookiej tradycji technicznej, z pogarda wywozac padniety z ich winy Klasyk do huty...

Pozdr. Janek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wsio wiadomo... to jest rocznik 81-82, dlatego ze ma ta paskudna plastikowa nakladke na puche akumulatora, i przod kierunki wbudowane w owiewke, wczesniejsze przed 81 nie mialy wcale puszki i widac bylo akumulatorek, a wersja po 82 miala zaciski hamulcowe z "nowoczesnej" strony, przod kierunki prostokatne na nozkach i 4 wciecia w boczkach nad napisem 900...no i elektricznie startowane a nie na kopniak jak ta ze zdjecia, ale i tak moto klasyczne w pelnym tego slowa znaczeniu. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jesli chodzi o najbardziej pozadany klasyczny Ducati ceniony wsrod znafcow to przypominam o esencji Caferacera czyli o 750 Super Sport z 1974 roku tzw roundcase , zrobiono jego 401 sztuk i jak kiedys widzialem na aukcji ebay w USA to chcieli za niego 45 tys dol.

Moim zdaniem 750 Super Sport 1974 to jeden z najpiękniejszych jeśli nie najpiękniejszy klasyk w ogóle nie tylko Ducati.

http://www.ducati.com/heritage/anni70/750ss/750ss.jhtml

i ten napis na silniku majstersztyk :icon_twisted:

http://www.cybermotorcycle.com/gallery/duc..._Sport_1974.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z pierwszych prawdziwych Superbikow:-))) - w fachowej zagranicznej prasie uznany jest wlasnie za jeden z najpiekniejszych motocykli wszechczasow...pewnie wiecie ze ten model to byl wtedy szok dla motocyklistow to tak jakby Honda wypuscila RCB1000 ze swiatlami do handlu, albo NR 500 :-)))- tylko Ducati sie na to odwazylo...Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja troszkę z innej beczki, może mnie nie skreślą.

Mam kilka pytań.

Może ktoś wie gdzie można nabyć tzw. hugger do 749, licytowałem coś takiego kiedyś na irlandzkim e-bayu ale mi się godziny po... i poszło do kogoś innego za śmieszną cenę?

Pytanie nr 2 mój sprzęt ma 4 lata ale tylko ponad 12 tys przebiegu, czy powinienem wymienić paski rozrządu. W specyfikacji jest podobno napisane że co 20 tyś ( takie otrzymałem informacje przy przeglądzie po 10 tyś)?

Będę wdzięczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja troszkę z innej beczki, może mnie nie skreślą.

Mam kilka pytań.

Może ktoś wie gdzie można nabyć tzw. hugger do 749, licytowałem coś takiego kiedyś na irlandzkim e-bayu ale mi się godziny po... i poszło do kogoś innego za śmieszną cenę?

Pytanie nr 2 mój sprzęt ma 4 lata ale tylko ponad 12 tys przebiegu, czy powinienem wymienić paski rozrządu. W specyfikacji jest podobno napisane że co 20 tyś ( takie otrzymałem informacje przy przeglądzie po 10 tyś)?

Będę wdzięczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

 

 

 

1. http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-749%2F999-rea...808181030a37297

- mielismy kolege w Poznaniu, ktory takie cuda robil za smieszne ceny, oklejal takze kola karbonem, normalnie byl artysta w tym fachu- kilka Duk tak jezdzi...no, coz- siedzi w GB jak wielu Polakow ;-[

 

2. Tak- co 20 tys lub chyba co dwa lata przebiegu nalezy wymienic ale jesli garazujesz to elastycznie podszedlbym do tych dwoch lat ;-]. Sam juz znacznie przepalowalem i zyje. Fakt- zagladam tam co jakis czas. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja troszkę z innej beczki, może mnie nie skreślą.

Mam kilka pytań.

Może ktoś wie gdzie można nabyć tzw. hugger do 749, licytowałem coś takiego kiedyś na irlandzkim e-bayu ale mi się godziny po... i poszło do kogoś innego za śmieszną cenę?

Pytanie nr 2 mój sprzęt ma 4 lata ale tylko ponad 12 tys przebiegu, czy powinienem wymienić paski rozrządu. W specyfikacji jest podobno napisane że co 20 tyś ( takie otrzymałem informacje przy przeglądzie po 10 tyś)?

Będę wdzięczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

 

 

Przyjedź do mnie z paskami jak przekroczysz 20 tysi to ci wymienie.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej skontrolowac stan i naciag paskow- a jest dosc dobry dostep... wszelkiego typy przelamania struktury, lub bardzo luzny pasek- nie ma mozliwosci naciagniecia wymaga szybkiej interwencji w postaci wymiany tejze czesci nanowa...paski nie sa drogie, mozna znalezc zamienniki, a jak ktos ma

troche oleju w glowie praktycznie w trasie moze sobie sam zrobic wymiane...

Teraz do rzeczy:

po ostatniej przejazdzce na Ducacie nasunal mi sie pewien wniosek- ze nie trzeba ostro palowac zeby zachwycac sie sprzetem... jechalem sobie tak 90-100 przy lekko uchylonej szybie i wsluchiwalem sie w klekot sprzegla i lomot wydechu z tylu - porownujac do muzyki- sprzeglo gitara basowa a lomot wydechu bebny- tylko zeby mi przesmiewcy nie dodawali: a swierszczenie zacierajacych sie pierscieni solowka na "wiosle" :-))))...

Oj cos w tych Ducach jest- zadna 2 cylindrowka ryzempedzona, ani Apliriowata tego ni ma...

Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm....Janek jestes smakoszem jazdy :)

Ale nie pisz tyle o muzyce bo cie jeszcze jakiś buc zbanuje i smutno tu będzie bez ciebie :) :icon_eek:

 

Nie mat takiego silnego na tym 4um aby Janka zbanował.

pozdro

 

Hej,

 

Dlaczego Ducati 900 MHR z 1983 roku jest tak potwornie drogie? 12.000 EUR? Co to za maszyna oprocz tego, ze zaj....e piekna... :D mniam...

 

pozdr

 

Jak rozkminisz MHR to sam dojdziesz do wniosku że 6000 za moto i drugie tyle za historię.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozkminisz MHR to sam dojdziesz do wniosku że 6000 za moto i drugie tyle za historię.

No właśnie powoli rozkminiam i czytam :icon_exclaim: Wiesz, od początku wiedziałem, że ta cena nie jest wartością maszyny jako takiej tylko - nie tego jaka jest, tylko czym jest.

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...