ernestZL Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Przedni klosz idealnie pasuje do tej maszyny. FZX na okrągło wygląda fatalnie jak dla mnie :buttrock: Edytowane 6 Stycznia 2012 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Tak, to jest motor od Szkodnika :)Pytam o klosz bo mój jest pęknięty i muszę go wymienić (nie chcę go zmieniać na okrągły).Dzięki z linki, już byłem na tej stronie. Ogólnie mało o FZX-ie w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 WitamBył już temat o tym motocyklu parę lat temu na forum ale mało co było w nim napisane.W ogóle o tym motocyklu w internecie jak na lekarstwo. A więc, zakochałem się ;DTen motocykl mnie rozbroił.Pragnę go jak pięknej kobiety ;DWiem że będzie niedługo mój. To co wiem od strony technicznej to ze silnik od starej FZty jest prawie nieśmiertelny.Na angielskich stronach trochę narzekali angole na zawiechę z tyłu. Jeżeli ktoś miał ten motocykl, jeździł nim, ma jakieś spostrzeżenia to piszcie proszę ;) P.S. Może ma ktoś jakąś gazetę z opisem tej maszyny i da radę zeskanować, ew podać który to był numer i w jakim roku. Niestety w Polsce tego modelu jak na lekarstwo, a jak są to wersja agonalna.Jedyny jaki znalazłem o przyzwoitym wyglądzie to egzemplarz w Rzeszowie.:http://otomoto.pl/yamaha-fzx-nie-xv-xvs-fz-xj-fzr-virago-M3036683.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 dołączam się do tematu:) też chciałem taki napisać. od jakiegoś czasu korci mnie kupno takiej bajki. jako ciekawostka: w Niemczech ceny tych moto są kilkakrotnie wyższe od naszych! nie znajdziesz czegoś podobnego do ceny w pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski_59543 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 u mnie sasiad sprowadzil taka wlasnie z niemiec i zaraz sprzedal, kilka razy go slyszalem jak przejezdzal obok domu i na tym koniec, nie mam pojecia czemu szybko go wywiozl, przewaznie sprowadza motorki i traktory i puszcza drozej w kraju. glupi zostawil sobie cebre 600 i jakiegos dragstara z posniedzialym chromem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Taki większy brat radiana. Rzeczywiście wygląda kozacko, zwłaszcza z tą prostokątną lampą. Tylko ta kanapa psuje efekt (w moto z ogłoszenia) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 (edytowane) Kolega PGR takiego miał i nawet customizował (był kiedyś wystawiany na wystawie motocykli w Wa-wie). Nie wiem, czy jeszcze ma - jeśli chodzi o moto - był zaprojektowany na amerykański rynek - jak amerykańskie samochody - typowy muscle bike. Nawet nazywali go mały V-max (bo i na V-maxie był zworowany). Znaczy ma szybko startować i ładnie prezentować się na bulwarze. Jeśli chodzi o prowadzenie - jak każdy chopper (w końcu taka geometria) - na prostej daje radę, w zakrętach... no nie jest to sport. Co do trwałości - moto PGR-a miało grubo ponad 10 lat a nie pamiętam aby miał problemy z silnikiem. W końcu to sprawdzone serducho z FZ-ta i FZR-a z drugiej połowy lat 80-tych. I też pięciozaworowy (jak pamiętam). Edytowane 22 Lutego 2012 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 I też pięciozaworowy (jak pamiętam). Zgadza się Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Mnie doszły opinie że zdarzały się modele z przebiegami 120-150 kkm i nadal pracowały bez zarzutu ;)Jednym z najbrzydszych elementów w tym sprzęcie jest wg mnie błotnik z mocowaniem tablicy ;] Generalnie motocykl uderza po oczach. Ma coś w sobie. Np podoba mi się cb 1000, seven fifty ale są to typowe gołe motocykle.Za to FZX ma jakąś taką inność w sobie ;) Coś co go wyróżnia z tłumu. Niby nic nowego ale jednak koncepcja pomieszania nakeda z choperem coś trochę na styl starych NIGHT HAWKów. Niby to samo co w seryjnych CB, ale jednak jakaś odmiana. P.S A te chromowane elementy przy gaźnikach na styl wlotów paliwa to plastik czy blacha ;)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Mnie doszły opinie że zdarzały się modele z przebiegami 120-150 kkm i nadal pracowały bez zarzutu ;)Jednym z najbrzydszych elementów w tym sprzęcie jest wg mnie błotnik z mocowaniem tablicy ;] Generalnie motocykl uderza po oczach. Ma coś w sobie. Np podoba mi się cb 1000, seven fifty ale są to typowe gołe motocykle.Za to FZX ma jakąś taką inność w sobie ;) Coś co go wyróżnia z tłumu. Niby nic nowego ale jednak koncepcja pomieszania nakeda z choperem coś trochę na styl starych NIGHT HAWKów. Niby to samo co w seryjnych CB, ale jednak jakaś odmiana. P.S A te chromowane elementy przy gaźnikach na styl wlotów paliwa to plastik czy blacha ;)?? Biorąc pod uwagę to , że FZX jest modelem produkowanym w drugiej połowie lat 80 (wiek najmłodszych ok21lat) to trafienie "sztuki" z REALNYM przebiegiem mniejszym niż te 120-150kkm będzie cudem... Motocykle z tamtych lat konstrułowali inżynierowie pod mniejszą presją księgowych niż obecnie, więc jeśli moto było regularnie serwisowane to przebieg tej wielkości nie jest niczym wyjątkowym i jeszcze duuuuużo przejedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firebird pontiac Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 witam sory ze odswiezam temat ale mam pytanie mógł by mi ktos wytłumaczyc jak sprawdzic luz zaworowy w fz 750 jak ustawic tłoki w jakim punkcie do których zaworów .pozdrawiam czekam na waszą pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firebird pontiac Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 widze ze jeszcze pewnie nikt nie robił w takim motocyklu lub niewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.