endu(ro)bak Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Witam, mam pytanie czy mial ktos stycznosc z tym moto, wiadomo ze jest on uznawany za "małego goldwinga". Wedlug mnie byl by to dobry motor na poczatek zabawy z turystyka. Zauwazylem ze nie jest to popularny motor w europie.Warto sie pchac? jak z czesciami? co polecicie podobnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 znajomy kupil jakies 1,5 miesiaca temu takie cudo..wg mnie prawie idealny do turystyki..a to "prawie" stad ze:-w gruncie rzeczy malo miejsca w "kufrze" pod siedzeniem i troche dziwnie ta przestrzen zorganizowana=>moga byc trudnosci z zapakowaniem sie!-nie wiem czy w oryginale jest oparcie dla pasazera ale w 3 egzemplarzach ktore ogladalismy przed kupnem to oparcie bylo wiec pewnie to standard...oparcie jest pod dosc znacznym katem i nie ma mozliwosci zainstalowania centralnego kufra...o kufer specialnie dedykowany do PC800 jest mocno wciety ze wzgledu wlasnei na to oparcie=>niewiele sie do neigo zmiesci...tyle z "wad"..zalety to:silnik V,kardan,male zuzycie paliwa(uzytkownicy deklaruja max6..a przewaznie ponizej 5l/100km), hydrauliczne zawory,b.wygodna pozycja,niski srodek ciezkosci..co do czesci uzywanych(plastiki itp) to jest pewnie problem,ale z normalnymi sprawami exploatacyjnymi 0 klopotu, i w cenach takich jak do kazdej japonii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 BYł kiedyś taki temat na forum i z tego co pamiętam, to wyszło, że PC 800 jest k***wsko droga w utrzymaniu, a części - trudno dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ..:maniek:.. ale ogolnie polecasz ?? czy bardziej odradzasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Eeeee.... szczerze to szukajac "malego GoldWinga" bym chyba wolal sie rozejrzec za GL500 (silnik CXa) tzw. SilverWing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ale to strasznie stare moto ... szukalem na allegro i nie ma ani jednego. gdzie szukac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Najbliższa ideowo ;) Hondzie Pacyfic jest tyż Hondzia NTV650 Deuville(?).Integralne kufry, podobna moc itp.Przewaga nad Pacyfikiem to łatwiejszy dostęp do części ( chyba ) z racji większej częstotliwości występowania w naturze i młodszych roczników.Pacyfik był robiony raczej na rynek amerykański. ( Uwaga wszystkie podane tu wiadmości pochodzą z drugiej ręki i nie biorę za nie odpowiedzialności :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 PC 800 jest dokladnie modelem umieszczonym pomiedzy skuterem Helix, a ST 1100 Pan European. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 >ale ogolnie polecasz ?? czy bardziej odradzasz ?? ogolnie to _moje_ zdanie/opinia jest taka, ze osobiscie mi sie sprzet zajebiscie podoba,co do wygody w trakcie jazy itp to nic nie moge powiedziec bo sprzeta zakupilismy jak juz snieg lezal i niebylo nawet jak sie przejechac...czy polecam czy odradzam..wiesz to twoja kasa i to TY masz wiedziec czego chcesz!!jesli kupisz zadbanego sprzeta to podejrzewam ze sie nim nacieszysz!a co do czesci..no wiadomo ze jest tam tona plastiku i jak zaliczysz glebe to cos sie moze polamac(PCma takie male "pletwy" po bokach- to osloniete gmole wiec nic wielkiego sie nei powinno stac...) i wtedy masz problem..a co do czesci exploatacyjnych to silnik w PC to stara i dopracowana konstrukcja jescze z serii VT(transalp,afryka,shadow itp) i podejrzewam ze jakies czesci z tych modeli podchodza i do PC..a jak nei to zawsze jest ASO gdzie kupisz kazda srubke- z tym ze cena czasem moze zabic...cena samej exploatacji tak na moje oko nei powinna sie jakos znaczaco roznic od cen innych japonczykow..przeglady z wymianami oleju i fitrlow co 12kkm, klocki hamulcowe pewnei tez ma jakies normlane wiec gdzie tu niby drozyzna?? za to masz kardan(nie trezba dbac i wymieniac ani lancucha ani zebtaek,pali ok.5l/100km to to ma byc drogo??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 ..:maniek:.. a jesli mozna spytac to ile twoj znajomy dal za swojego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Kiedyś widziałem gdzieś porównanie Deauville z Coastem.Stwierdzono tam, że na nasze polskie drogi lepiej nadaje się Deauville.Ja bym jednak polecał Deauville jest sprzętem bardziej uniwersalnym, który radzi sobie w mieście i na dłuższych trasach. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 ..:maniek:.. a jesli mozna spytac to ile twoj znajomy dal za swojego ?? kurcze niepamietam!! albo bylo to 8 albo 9 kzl z naciskiem na to 9 :D do wymiany niebawem opona przod i tyle....reszta calkiem ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Witam. Mój dobry kolega miał PC - 800 przez 4 sezony, nie nażekał na ten sprzęt a kręcił sporo kilometrów, co do części to zależy co, akurat to co było potzrzebne do zrobienia to nie miał żadnego problemu. Miałem okazje pojeździć tym sprzetemdość sporo i powiem że motocykl do turystyki idealny.Co do bagażu to powiem że niema problemu (zależy co kto zabiera)Spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 5 L / 100kmW każdym razie polecam :D mimo że to żadki motocykl u nas. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PC800 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Odgrzeję stary temat. Jestem posiadaczem PC 800. Kupiłem w ubiegłym roku po sezonie. W tym sezonie zrobiłem jakieś 2000 km jeździ się fajnie. Pomimo paru latek (19) moto spisuje się nienagannie. Lubi obroty powyżej 3 tys. Spalanie tak jak pisano w granicach 5 l. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na plastiki. Jedyny problem jaki z nim mam to przy porządnym rozgrzaniu po zgaszeniu bulgotanie płynu. Nie bardzo wiem co to jest dodam że nie ma oleju w płynie ani płynu w oleju. Prośba o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor15 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam. Może ktoś z kolegów, posiadaczy PC podpowie gdzie ewentualnie szukać łożysk tylnej przekładni napędowej (dyfer). A konkretnie łożysko D 63457 ( 57/34 C3 ). Kolega - posiadacz PC, ma problem , może udałoby sie mu pomóc. Pozdrawiam. P.S. może jakiś namiar na serwis. P.S. może jakiś namiar na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.