krzychu-985 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Za tą cene do turystyki to tylko varadero. No chyba że ybr 125 ją raczej taniej dostaniesz... Ale mimo wszystko polecał bym Ci varadero. I pamietaj jak turystyka to tylko 4T:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james13 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ile zapłaciłas za Viaderko ? Jesli mozna wiedziec :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tylko niech mi ktoś powie dlaczego ktoś robi V2 które ma ledwie 125cm ? :) Ja bym szukał TDR-ki, mniej części = mniej rzeczy które mogą ( ale nie muszą ) się sypnąć a i samemu przy okazji można coś podłubać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Zagadaj do forumowego Przemka PbS! On właśnie tego sprzęta sprzedaje! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tylko niech mi ktoś powie dlaczego ktoś robi V2 które ma ledwie 125cm ? :rolleyes: Ja bym szukał TDR-ki, mniej części = mniej rzeczy które mogą ( ale nie muszą ) się sypnąć a i samemu przy okazji można coś podłubać :icon_twisted:Hm powiem tak tdr-ka to motocykl bardziej na miasto i w dalszych trasach staje się nie wygodna (sprawdzone) to jest funbike A varadero to taki mały turystyk . Choć za tdr na pewno przemawia cena bo po prostu jest tańsza. Ale jeżeli masz te 10tys na wydanie to kup viaderko :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Hm powiem tak tdr-ka to motocykl bardziej na miasto i w dalszych trasach staje się nie wygodna (sprawdzone) to jest funbike A varadero to taki mały turystyk . Choć za tdr na pewno przemawia cena bo po prostu jest tańsza. Ale jeżeli masz te 10tys na wydanie to kup viaderko :bigrazz: A no chyba że tak :bigrazz: Choć troche szkoda tracić kase na regulacje czegoś tak małego, w Uhma Bike wezmą za to jakieś 340zł do 400zł za gaźniki i zawory o ile nie mówimy o nowym viaderku które ma wtryskiwacze. BTW Kiedy się stosuje metode tradycyjną a kiedy płytkową przy zaworach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Narazie mam tylko A1, i chce taki motor zeby mnie nie zawiódł na trasie. Bezawaryjny i zeby predkość przelotowa oskalowała w okolicach 100 km/h. To w takim razie juz wiem czemu 125 i przepraszam za nieporozumienie :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A no chyba że tak :D Choć troche szkoda tracić kase na regulacje czegoś tak małego, w Uhma Bike wezmą za to jakieś 340zł do 400zł za gaźniki i zawory o ile nie mówimy o nowym viaderku które ma wtryskiwacze. BTW Kiedy się stosuje metode tradycyjną a kiedy płytkową przy zaworach ?Silnik w varadero to V2 na gaznikach . Według cennika http://www.hrg.pl/cennik.html regulacja gaznikow w silniku V2 to koszt 40zl. a regulacja zaworów ( i tu własnie nie wiem jakie sa w varadero) ale to koszt max do 150zl. . Wiec jednak myśle że itak wyjdzie to Taniej niż eksploatacja tdr-ki w której za sam dobry tłok trzeba dac w granicach 400zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james13 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A wiecie moze jak ceny z czesciami taki jak komplet Cylinder, tłok ... i Akcesoria Kufry itp. ? I czy sa jakies serwisy w Polsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Serwisów Hondy jest dosc dużo :)Cylinder i tłok - nie bedziesz musiał zmieniac tych czesci w Viadrze, bo to 4T, tego typu remonty czesciej robi się w 2T :) Dobre kufry Givi na allegro widziałem za 200-500 zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...::: Ad@mo$$ :::... Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Powiedzcie mi wszystko o tym motorku!! Jakie jest V-max oczywiscie odblokowanego, jakie przyspieszenie, czy jest dosyc zrywny, jak wyglada w porownaniu z CBR 125 tzn przyspieszenie moc Vmax ??? Chciałem go kupić ale zastanawiam sie czy Varadero czy Cagiva Planet 125 ?? pomozcie! piszcie wszystkie wady i zalety varadero !!! Z góry dzieki Pozdrawiam !! :D Aha i jeszcze czy 2 cylindry jak w Varadero sa lepsze czy gorsze niz 1 jak w CBR ?? Edytowane 4 Marca 2007 przez ...::: Ad@mo$$ :::... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Planet to 2T a Varadero to 4T.Jeżeli zależy Ci na spokojnej jeździe, na dłuższych przejażdżkach i zwisa Ci czy bedziesz jechał 160 km/h czy 100 km/h to bierz Viadro :D Qmpel, który ma Varadero mówił, że osiągnął v-max 135 km/h, ale po dosc długim rozpędzaniu :clap: To wszystko co wiem na ten temat :) Pozdrawiam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...::: Ad@mo$$ :::... Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Planet to 2T a Varadero to 4T.Jeżeli zależy Ci na spokojnej jeździe, na dłuższych przejażdżkach i zwisa Ci czy bedziesz jechał 160 km/h czy 100 km/h to bierz Viadro :D Qmpel, który ma Varadero mówił, że osiągnął v-max 135 km/h, ale po dosc długim rozpędzaniu :clap: To wszystko co wiem na ten temat :) Pozdrawiam! :) A jak w porównaniu z Cebrą ?? orientujesz sie ?? bo mi nie chodzi o motor na wypady 300 km tylko na przejazdzki po okolicy 100 - 150 km max ale jednak zalezy mi na motorze z dobrym silnikiem ktory ma dobre przyspieszenie i vmax ale jednak wolal bym 4T ze wzgledu na dzwiek! no i jeszcze jaki jest dzwiek Varadero w porownaniu z CBR bo znajomi maja CBR wiec sie orientuje jak to chodzi Aha...Jak wygląda zarejestrowanie motoru 125ccm na 50 ??? jakie trzeba miec dokumenty ?? czy jest to legalne ?? jak wyglada procedura ?? jakie sa ewentualne koszty ?? Opiszcie mi krok po kroku jak to wytglada ! Z góry dzieki POZDRAWIAMPozdrawiam Edytowane 4 Marca 2007 przez ...::: Ad@mo$$ :::... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Rejestrowanie 125cc na 50cc jest oczywiście nielegalne, żeby to zrobić musiałbyś załatwić lewy przegląd przedrejestracyjny, w którym napisane było by że jest to 50cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Cbr 125 to totalne nieporozumienie, juz wolałbym chyba rower. Varadero jest od niej chyba z 3 wieksza, wyglada na o wiele wiekszego sprzeta. Cbr nie jezdziłem ale slyszałem i widziałem na filmikach co nieco o jej osiągach na poziomie kaszla :icon_twisted: , a wiadrem smigałem i powiem ze jak na 125, 4 t to zle nie chodzi i w miare przyspiesza, dziwiek ma fajny bo to V-ałka. Jak masz wiecej kasy to tylko varadero. Wybij sobie z głowy cbr bo wyglada na rower dla dziecka i ma mierne osiągi, po prostu to że Honda zaprzestała produkcji nsr na rzecz tego to cos strasznego :biggrin:, no ale ochrona srodowiska wazniejsza heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.