redline Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Nie wiem czy ktoś już umieszczał ten link ale chyba warto obejżeć:PPlik jest duży ale mamy okazje zobaczyć jak nowa r6 radzi sobie na torze kręcąc się do 17 500 rpm :twisted: http://files.motorfreaks.nl/video/r62006/y...a_r6_2006_1.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Cudny dzwiek :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjawor1 Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 pięknie sie wkręca do 17tys rpm. uch :mrgreen: przy tych obrotkach chodzi jak bolid f1 DOBRE TO :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 17500rpm... wyobraźcie sobie że jesteście biednym zaworkiem wydechowym... :twisted: :twisted: :twisted: . brzmi genialnie, ale konstrokcyjnie musi byc jeszcze bardziej niesamowita. uh... bestia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Witam, jakos nie podobają mi się obecne trendy w układach wydechowych sportowych motocykli, ale nie powiem sprzęt jako całość spox, pięknie grzmi (ach ten dzwięk... sorry rozmarzyłem się) i nawet tłumik mi się spodobał czego nie moge powiedzieć o serii GSX-R 600/750 na ten rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 trochę sie z tym zgadzam. widziałem zdjęcie kawasaki er-6nz aftermarketowym tłomikiem Leo Vince... porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 brzmi genialnie, ale konstrokcyjnie musi byc jeszcze bardziej niesamowita Nowa R6 jest pierwszym motocyklem w którym użyty jest system Drive-By-Wire. Oznacza to brak fizycznego połączenia pomiędzy prawą ręką kierowcy a przepustnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 No i co z tego ze on kreci 17500 jak dolu pewnie nie ma wcale i zaczyna ciagnac od 10 tys rpm.. Po co komu takie moto? Jedynie chyba na tor. O stuncie raczej mozna zapomniec bo do tego nie moc a moment jest bardziej potrzebny. Dlatego pewnie w 2006 roku beda dostepne 2 r6 - nowa i stara.. Nowa na tor a dla zwyklych zjadaczy chleba stara - model 2005... Ale nie zmienia to faktu ze jest piekna i chcialbym sie nia przejechac :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 NO NO "trzeszczy" jak na szlifiere przystało... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 No i co z tego ze on kreci 17500 jak dolu pewnie nie ma wcale i zaczyna ciagnac od 10 tys rpm.. Masz rację.Żeby nie być gołosłownym: http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=16189 Wykres z hamowni mówi wszystko.Taka charakterystyka mocy z pewnością nie sprzyja codziennej eksploatacji. No ale takie nastały czasy.Sama Yamaha przyznaje że ich celem było stworzenie maszyny na tor. Ciekawe kiedy zaczną montować seryjnie quickshiftery :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Masz rację.Żeby nie być gołosłownym: http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=16189 Wykres z hamowni mówi wszystko.Taka charakterystyka mocy z pewnością nie sprzyja codziennej eksploatacji. ...tylko coś mi tu nie stykuś , to albo nie jest wykres nowej R6 albo ja nie umiem czytać takich wykresów :oops: ...jak sie kręci do 17500 rpm to dlaczego na wykresie widać przy 15000rpm odcięcie i spadek do zera ..?zresztą po tym wykresie widac że max moment jest zaraz po 11000 obrotów czyli całkiem "normalnie" chyba... i nie byłoby sensu żeby sie kreciła jeszcze 6 tyś bo to by nie miało sensu bo moment już wtedy byłby dużo mniejszy ... no chyba że na hamowni wykresy motocykli tzreba jakoś inaczej czytać bo brak doładowania ... 8O nie wiem może jeszcze po sylwestrze nie jestem w pełni sprawny :D pozdrawiam wszystkich w Nowym 2006 R !!! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 zresztą po tym wykresie widac że max moment jest zaraz po 11000 obrotów czyli całkiem "normalnie" chyba... No niby tak ale spójrz jak przedstawia się moment obrotowy w porównaniu do konkurencji. Jest dużo niższy w całym zakresie poza tym wykres momentu jest "pofałdowany". Nie jest tak liniowy jak np. gsx-r 600. Co do odcięcia przy 15000 to nie wiem o co chodzi bo na filmiku poniżej kręci się do końca. http://www.motorfreaks.nl/index.php/dl/3087 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No niby tak ale spójrz jak przedstawia się moment obrotowy w porównaniu do konkurencji. Jest dużo niższy w całym zakresie poza tym wykres momentu jest "pofałdowany"No i jeszcze skoki w mocy. Dla Kawy i Gixxera wykres idzie praktycznie liniowo w gore, sama moc tez jest nieco wieksza. Co do odcięcia przy 15000 to nie wiem o co chodzi bo na filmiku poniżej kręci się do końca.Moze to kwestia wyskalowania samej hamowni, bo na tym filmie Gixxer tez dochodzi do 16500, a wykres sie konczy na 15 krpm. P.S. No i znow wyszlo, ze Kawasaki rządzi :lol: :lol: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Encik Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No i po co tej R6 krecenie sie do 17500? Przeciez nic to nie dalo. Moc ma mniejsza niz kawa.. Moment - tragedia.. Same skoki.. Mozliwe jednak ze jak moto smiga na torze i ma nawpychane roznych tumikow, power commanderow i innych gowien to wykres sie wygladza i robi sie 140 koni na kole i 80 momentu obrotowego.. Ale nie zmienia to faktu ze to jest moto na tor a nie na ulice.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 No i znow wyszlo, ze Kawasaki rządzi Kilka lat temu Kawasaki dało się ponieść zasadzie "nie kijem go to pałką" i zwiększyło pojemność do 636. Nic dziwnego że wygrywa większość testów jeśli chodzi przyspieszenie czy elastyczność. Wystarczy jednak spojrzeć na wersję RR (o regulaminowej pojemności 599). Jej osiągi są już gorsze i nie wybijają się na tle konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.