DiboS60 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Heh To prawda inny silnik acz kolwiek niektore czesci pasuja chodz by np(kosz sprzeglowy) Silnik ten byl slabszy od S51 ale posiadal nieco wiekszy moment obrotowy,Kanaly w cylindze są rowniez ulozone nizej co wplywa na charakterystyke silnika,Stylistyka ramy (to zalezy) ostatnie Modele S50 to przejscie do s51 i rama jest identyczna co w s51 z ubogą instalacją elektryczną:]To prawda ze s50 mają trwalsze silniki dowodem na to moze byc to ze w latach produkcji S50 DDR bylo w chyba swoijej najlepszej fazie rozwoju wiec i produkowane byly raczej lepsze materialy:)POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Pisaliście że różnią się bakiem. Otóż nowsze s50 (te z ok. 1980r.) miały już baki takie jak s51. Nikt chyba nie napisał, że różniły się tez przednią lampą - była bardziej kulista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Pisaliście że różnią się bakiem. Otóż nowsze s50 (te z ok. 1980r.) miały już baki takie jak s51. Nikt chyba nie napisał' date=' że różniły się tez przednią lampą - była bardziej kulista.[/quote'] No to przeciez napisalem ze ostatnie wypusty S50 to juz przejscie do S51 i rama jest taka sama:P:P;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 acz kolwiek niektore czesci pasuja chodz by np(kosz sprzeglowy) Kosz sprzęgłowy jest akurat zupełnie inny niż w S 51. Miałem ostatnio okazję remontować od podstaw S 50 i miałem zjechaną tulejkę na koszu sprzęgłowym, przez co miał luz, ale jak się okazało kosz był zupełnie inny. Większy jest również tłok, cylinder, głowica niż w S 51. Ten który robiłem miał zbiornik taki jak S 51, ale nie wiem czy był przełożny z innego czy tak miał już orginalnie. Szybszy od S 51 raczej na pewno nie był, mocniejszy również. Z częściami troche problemu jest, nawet w sklepach internetowych ciężko niektóre rzeczy dorwać. Także jeżeli miałbym wybór to na pewno wybrałbym S 51. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 A ja slkadalem S50 i kosz pasowal od s51:P:P A tlok to nie wiem ale kolega kupowal od s51 i pasuje ;P:P :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 ja do s50 wsadzilem tlok od s51 i niepasowal byl zadlugi, Z częściami troche problemu jest to chyba w jakims lipnym sklepie tarzyles' date=' bo w zielonej w kazdym sklepie motorowerowym mieli wszytkie czesci do s50 i s51 [ [i']Dopisane: 31-12-2005, 15:01[/i] ]sorka, patrzyles* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Możliwe, że w Zielonej Górze części są, ale w Nowym Sączu są dwa sklepy i mają tylko podstawowe częsci (uszczelki, tłoki, pierścienie i pare innych pierdółek). Do S 51 z kolei mają dokładnie wszystko. [ Dopisane: 31-12-2005, 17:38 ]Potrzebna mi była uszczelka pod głowicę to nie dostałem nigdzie a szukałem sporo. Obdzwoniłem sklepy w innych miastach i też nie mieli. W S 51 uszczelka jest kwadratowa z wycięciami na szpilki, a w S 50 okrągła jak w Jawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 slyszalem ze w simsonach niedaje sie uszczelki pod glowice [ Dopisane: 01-01-2006, 12:11 ]i co dostales tą uszczelke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 i co dostales tą uszczelke?? Uszczelki nie dostałem niestety. Pokombinowałem trochę i dopasowałem od Jawki. Nie było to wprawdzie to co powinno być, ale było o niebo lepiej niż bez niej. Bez uszczelki moto prawie nie jechało a po wyłączeniu silnika słychać było jak ciśnienie ucieka z cylindra. Było to może spowodowane również nie splanowaną głowicą, ale uszczelka zminimalizowała w znacznym stopniu tą sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 a propo uszczelki to ja mam metalowa i czy ona nie powinna byc czyms "przyklejona" hermetik?? ps to tak z ciekawosci bo ja nie mam klejonej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Nie musi być niczym dodatkowo uszczelniana, przynajmniej ja nigdy niczego takiego nie dawałem. Poza tym myślę, że w tak wysokiej temperaturze nawet hermetyk by się wypalił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klucznik Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Hermetyk jest termoodporny, na moim pisze max. 4000°C, powinno się go stosować, szczególnie przy głowicy ze względu na to że uszczelka moze być wydmuchana na wskutek kompresji :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 uszczelka moze być wydmuchana na wskutek kompresji No ale aluminiowej uszczelce raczej nie grozi wydmuchanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klucznik Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Raczej nie, ale ja według tradycji zawsze coś tam smaruje Hermetykiem... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Raczej nie, ale ja według tradycji zawsze coś tam smaruje Hermetykiem... Mr. Green Metalowe podkladki hermetykiem?? Pierwsze slysze, ja zawsze wale metalowe na czysto bez niczego. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.