Skocz do zawartości

Jaki ścigacz, 125ccm?


Rekomendowane odpowiedzi

cbr 125 r

 

to nie ścigacz

 

a co niby???? jest to ścigacz nie ważne że mały jak nie wiem co i ma zaledwie te chyba tyl;ko 15KM ale zawsze ścigacz do młodych motocyklistow w sam raz, no i czterosów :D długo sie na nim pojezdzi a jedzie chyba max 140, jak dla mnie dla takiego co ma kase a chce miec pierwszy motor i ma prawko A1 to idealne :D

pzdr Jaro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

no i zaczęło się :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest taki naked z owiewkami - ani to turystyk, ani ścigacz

 

małe, wąskie, opony z roweru, lusterka na kierownicy, wyprostowana pozycja kierującego - to charakterystyka 'ścigacza'?

 

teraz Ty podaj argumenty przemawiające za tym, że to jest 'ścigacz' - nazwy nie liczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ma owiewki, wygladme przypomina swoje większe siostry cbr 600, wydech jak w gs, no i co ze kierownica jak w nakedzie ja mam w gs 500f tez taka kierownice a naked nie ma owiewek nie ma takiego czekos naked z owiewkami:], oponki cienki aby poprawic osiagi motorka, tak samo z jego masa i z wielkoscia, dla mnie nie jest to honda cbr 600rr ale scigacz dla poczatkujacego motocyklisty który jeszcze nie miał w ogóle styklnięcia z motorami :D

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oponki cienki aby poprawic osiagi motorka, tak samo z jego masa i z wielkoscia

no tu zes mnie rozsmieszyl, moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oponki cienki aby poprawic osiagi motorka' date=' tak samo z jego masa i z wielkoscia[/quote']

no tu zes mnie rozsmieszyl' date=' moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D[/quote']

 

 

ej.. pomyśl ten motor nie jest dla takich co jeżdża na 1000 ale dla ludzi 16letnich któzy zaczynaja się dopiero bawić motorami, oczywiste że nie daja opony z tyłu 180 albo choćby 160 czy tam 150 jak w nsr ( nie wiem dokłądnie ile ma nsr z tyłu) bo on by szedł jak nie wiem co, z bieda by chyba 100 jechał, troche przesadzili z tymi oponami ale to pomaga w jezdzi, inżyniery od hondy wiedza jakie opony w jakim moto zastosować, chcieli stwożyć ścigacza dla młodego pokolenia któe nie jezdziło jeszcze na niczym i według mnie się i to udało, chcieli zastosować silnik czterosuwowy, chcieli isć naprzą d w technice, znam wiele osób który jezdziły na nsr 125 i się przesiadły na cbr 125 i są zadowoleni, osobiście jechałem na tym motorku i też byłem pozytywnie zaskoczony a najbardziej mi sie w nim podoba ogłos wydobywający się z tłumika a nie to co w nsr ( pierdzikułko:))

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oponki cienki aby poprawic osiagi motorka' date=' tak samo z jego masa i z wielkoscia[/quote']

no tu zes mnie rozsmieszyl' date=' moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D[/quote']

 

 

http://www.katanka.aplus.pl/images/cbr3/2.html

 

 

styka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ze ta wyśmiewana tutaj trochę CBR125R w teście porównawczym W Motocyklu 05/2005 wygrała z Aprilią RS, Cagiva Mito i Derbi GPR. Nie trzeba mieć niesamowicie szerokich gum, żeby dobrze pojeździć. W końcu nie tylko opony decydują o przydatności motocykla. Zresztą zdjęcie rozka rozwiewa wątpliwości co do możliwości małej CBR.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe' date=' ze ta wyśmiewana tutaj trochę CBR125R w teście porównawczym W Motocyklu 05/2005 wygrała z Aprilią RS, Cagiva Mito i Derbi GPR. Nie trzeba mieć niesamowicie szerokich gum, żeby dobrze pojeździć. W końcu nie tylko opony decydują o przydatności motocykla. Zresztą zdjęcie rozka rozwiewa wątpliwości co do możliwości małej CBR.[/quote']

 

popieram :P:)

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Cześć,


niedługo mam zamiar podjąć się kursu na kategorię A1, więc mam kilka pytań.



1: Jakiego nakeda, adekwatnego do nazwy tematu polecacie? - interesuje mnie 125ccm, który da radę w leśnym terenie, lecz głównie po asfalcie, a potrafi zaryczeć, ma sportowy wygląd, a może coś z rzędu Hondy CBR? Mam 184 cm wzrostu, motocykl powinien być dostosowany pod dwie osoby, w grę wchodzą zarówno krótkie, jak i długie wyjazdy z plecakiem, lub bez, więc przyda się wygodne siedzisko. Możecie coś poradzić? Jestem otwarty na nakedy i sportowe.



2:Jak wyżej wspomniałem, chcę podjąć się prawa jazdy kat. A1, jaką książkę polecacie, z której mógłbym się porządnie nauczyć? Oczywiście, wydanie powinno być jak najświeższe, gdyż wiemy, że z dnia na dzień, dużo przepisów się zmienia, więc chcę mieć wszystko aktualne.



Za odpowiedzi, dziękuję!


Edytowane przez Deplay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie punktu drugiego chciałem już polecać "Motocyklistę doskonałego", ale doczytałem do końca i wychodzi, że najnowsze wydanie "Prawa o Ruchu Drogowym" spełni Twoje wymagania ;) Łatwo znajdziesz za darmo w Internecie.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie punktu drugiego chciałem już polecać "Motocyklistę doskonałego", ale doczytałem do końca i wychodzi, że najnowsze wydanie "Prawa o Ruchu Drogowym" spełni Twoje wymagania ;) Łatwo znajdziesz za darmo w Internecie.

Lepiej czytać aktualne, bo to, że stare wydanie, może niestety wyjść w praktyce :/

 

A co do punktu pierwszego? Jaki naked / ścigacz byłby fajną zabawką? Przypominam - do 125ccm, podobają mi się Aprilki, Yamaszki i Hondziny ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, ile PLN w kieszeni. Jestem identycznego wzrostu jak ty i jak się przejechałem gościnnie CBR 125 to wyglądałem dość śmiesznie. Miejsca to tam za dużo nie było i kiepsko widzę podróż we 2 osoby. Pasażer komfortu tam nie zazna. Domyślam się, że te wszystkie RS125, Cagivy Mito czy inne YZF-R125 są podobnej wielkości i siedzenie dla pasażera to takie raczej symboliczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YZF-125R ma wyższy tył niż RS 125 przez co pasażer leży na baku, do tego siedzenie jest cholernie twarde, więc jeżeli chodzi o jazdę w 2 osoby, to Aprilia jest wygodniejsza. Nie wspomnę już o różnicy w mocy, która jest ZDECYDOWANIE odczuwalna podczas jazdy z pasażerem. NSR 125 ma wygodny tył, może nawet wygodniejszy niż w RS. O Cagivie się nie wypowiadam, bo nie siedziałem, ani nie wiozłem nikogo na tym motocyklu.

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deplay. Trochę Twoje wymagania są wykluczjące się. Naked o sportowym wyglądzie, który m.in. da radę po lesie. Do tego ma ryczeć (czego chyba żadna 125 nie robi). Jeśli chcesz w miarę wygodny sprzęt do podróźy dla 2ch osób i jesteś dość wysoki, to spójrz na Varadero 125. Nie wygląda sportowo i nie ryczy, ale resztę wymagań chyba spełnia. Do tego nie będziesz na tym wyglądał jak na rowerku dla dzieci.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...