Jump to content

Recommended Posts

Witam czy jest wogule,pewnie jest ale sie pytam jaki jest scigacz którym można jeździc na prawko A1(chodzi mi o jakąś 80 lub 125)??prosze o odp dzięki z góry

Share this post


Link to post
Share on other sites

honda nsr, suzuki rg, cagiva mito, yamaha tzr, cagiva frecia, i wiele innych. Pozatym poszukaj bo było o każdym z tych motocykli wiele tematów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohoho... takich scigaczy sporo jest...

 

wiele 80ccm rejestruje sie na 50(MBX- no to moze bardziej turystyk) NSR 80, NS1 80, czy Chociażby RG... jets tego sporo.

ale jesli masz mozliwosc(i umiejetnosci!!!) to bierz raczej 125ccm, np. aprilie RS albo AF(zalezy od zasobnosci potrfela...), z Hond wybór niewielki:P, najlepiej wyrwac dobra NSRke

to co wymienilem to takie najbardziej pospolite motocykle(jednak dla niektorych to nadal motorynki :roll: )

niech sie specjalisci wypowiedza... ale mysle ze wiele wiekszego wyboru nie masz. aaa... i jeszcze jedno. motocykl 125ccm na prawko A1 ma określone wymagfania odnośnie mocy, dokładnie ci nie powiem ale wydaje mi sie ze to 11KW(poprawcie mnie w razie czego) pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprilia Rs 125. Kolega teraz taką sobie sprawia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cbr 125 r

Nie warte swojej ceny...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cbr 125 r

 

to nie ścigacz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

no i zaczęło się :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do A1 to o ile sie nie myle uprawnia do kierowania motocyklem o pojemności nie przekraczającej 125ccm i mocy nie przekraczającej 11kW a do egzaminu można przystąpić po ukończeniu 16 roku życia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
to nie ścigacz

 

Zgadzam sie NSR RULEZZ :mrgreen:

 

tyle ze zwykle wazne jest tylko czy ma te 125 cm3 a w dowodzie i tak jest 11 KW ja mam NSR JC22 nigdy nie blokowana i w papierach mam 10 KW :) a w rzeczywistosci 28 :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeszcze jedno. motocykl 125ccm na prawko A1 ma określone wymagfania odnośnie mocy, dokładnie ci nie powiem ale wydaje mi sie ze to 11KW

 

Tak masz racje, ale na przeglądzie wbijają Ci wg tabeli a w niej moc podana jest na zablokowany motocykl. Więc nie masz się czego obawiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mam NSR JC22 nigdy nie blokowana i w papierach mam 10 KW Smile a w rzeczywistosci 28 Mr. Green

 

też mam wersję otwartą, a w dowodzie tam gdzie powinna być moc jest kreska :mrgreen: u qmpla tak samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
też mam wersję otwartą, a w dowodzie tam gdzie powinna być moc jest kreska Mr. Green u qmpla tak samo

a kiedy rejestrowaliscie ?? bo ja w zeszlym roku i tez nie mialem wbitej mocy to baba zza szyby mi kazal isc na badanie techniczne zeby dali mi papierek z moca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
też mam wersję otwartą, a w dowodzie tam gdzie powinna być moc jest kreska Mr. Green u qmpla tak samo

a kiedy rejestrowaliscie ?? bo ja w zeszlym roku i tez nie mialem wbitej mocy to baba zza szyby mi kazal isc na badanie techniczne zeby dali mi papierek z moca ...

 

w sierpniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
wrobel51 napisał:  

Kil|vov napisał:  

też mam wersję otwartą, a w dowodzie tam gdzie powinna być moc jest kreska Mr. Green u qmpla tak samo  

 

a kiedy rejestrowaliscie ?? bo ja w zeszlym roku i tez nie mialem wbitej mocy to baba zza szyby mi kazal isc na badanie techniczne zeby dali mi papierek z moca ...  

 

 

w sierpniu

cos mi sie ryplo i pomylka z mojej strony byla i nie rejestrowalem w zeszlym roku tylko w lipcu :D a to i tak dziwne ze nie chciala miec babka mocy do rejestracji. Moze ktos sie wypowiedziec czy to jest obowiazkowe ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
cbr 125 r

 

to nie ścigacz

 

a co niby???? jest to ścigacz nie ważne że mały jak nie wiem co i ma zaledwie te chyba tyl;ko 15KM ale zawsze ścigacz do młodych motocyklistow w sam raz, no i czterosów :D długo sie na nim pojezdzi a jedzie chyba max 140, jak dla mnie dla takiego co ma kase a chce miec pierwszy motor i ma prawko A1 to idealne :D

pzdr Jaro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

no i zaczęło się :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest taki naked z owiewkami - ani to turystyk, ani ścigacz

 

małe, wąskie, opony z roweru, lusterka na kierownicy, wyprostowana pozycja kierującego - to charakterystyka 'ścigacza'?

 

teraz Ty podaj argumenty przemawiające za tym, że to jest 'ścigacz' - nazwy nie liczymy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra ma owiewki, wygladme przypomina swoje większe siostry cbr 600, wydech jak w gs, no i co ze kierownica jak w nakedzie ja mam w gs 500f tez taka kierownice a naked nie ma owiewek nie ma takiego czekos naked z owiewkami:], oponki cienki aby poprawic osiagi motorka, tak samo z jego masa i z wielkoscia, dla mnie nie jest to honda cbr 600rr ale scigacz dla poczatkujacego motocyklisty który jeszcze nie miał w ogóle styklnięcia z motorami :D

pzdr Jaro

Share this post


Link to post
Share on other sites
oponki cienki aby poprawic osiagi motorka, tak samo z jego masa i z wielkoscia

no tu zes mnie rozsmieszyl, moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
oponki cienki aby poprawic osiagi motorka' date=' tak samo z jego masa i z wielkoscia[/quote']

no tu zes mnie rozsmieszyl' date=' moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D[/quote']

 

 

ej.. pomyśl ten motor nie jest dla takich co jeżdża na 1000 ale dla ludzi 16letnich któzy zaczynaja się dopiero bawić motorami, oczywiste że nie daja opony z tyłu 180 albo choćby 160 czy tam 150 jak w nsr ( nie wiem dokłądnie ile ma nsr z tyłu) bo on by szedł jak nie wiem co, z bieda by chyba 100 jechał, troche przesadzili z tymi oponami ale to pomaga w jezdzi, inżyniery od hondy wiedza jakie opony w jakim moto zastosować, chcieli stwożyć ścigacza dla młodego pokolenia któe nie jezdziło jeszcze na niczym i według mnie się i to udało, chcieli zastosować silnik czterosuwowy, chcieli isć naprzą d w technice, znam wiele osób który jezdziły na nsr 125 i się przesiadły na cbr 125 i są zadowoleni, osobiście jechałem na tym motorku i też byłem pozytywnie zaskoczony a najbardziej mi sie w nim podoba ogłos wydobywający się z tłumika a nie to co w nsr ( pierdzikułko:))

pzdr Jaro

Share this post


Link to post
Share on other sites
oponki cienki aby poprawic osiagi motorka' date=' tak samo z jego masa i z wielkoscia[/quote']

no tu zes mnie rozsmieszyl' date=' moze i to cos daje ale jezeli to ma byc "scigacz" to powinien miec spore gumy coby sie poskladac i miec jakas przyczepnosc. A tak wogole to bez sensu jest ta klotnia ... :D[/quote']

 

 

http://www.katanka.aplus.pl/images/cbr3/2.html

 

 

styka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe, ze ta wyśmiewana tutaj trochę CBR125R w teście porównawczym W Motocyklu 05/2005 wygrała z Aprilią RS, Cagiva Mito i Derbi GPR. Nie trzeba mieć niesamowicie szerokich gum, żeby dobrze pojeździć. W końcu nie tylko opony decydują o przydatności motocykla. Zresztą zdjęcie rozka rozwiewa wątpliwości co do możliwości małej CBR.


Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciekawe' date=' ze ta wyśmiewana tutaj trochę CBR125R w teście porównawczym W Motocyklu 05/2005 wygrała z Aprilią RS, Cagiva Mito i Derbi GPR. Nie trzeba mieć niesamowicie szerokich gum, żeby dobrze pojeździć. W końcu nie tylko opony decydują o przydatności motocykla. Zresztą zdjęcie rozka rozwiewa wątpliwości co do możliwości małej CBR.[/quote']

 

popieram :P:)

pzdr Jaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,


niedługo mam zamiar podjąć się kursu na kategorię A1, więc mam kilka pytań.



1: Jakiego nakeda, adekwatnego do nazwy tematu polecacie? - interesuje mnie 125ccm, który da radę w leśnym terenie, lecz głównie po asfalcie, a potrafi zaryczeć, ma sportowy wygląd, a może coś z rzędu Hondy CBR? Mam 184 cm wzrostu, motocykl powinien być dostosowany pod dwie osoby, w grę wchodzą zarówno krótkie, jak i długie wyjazdy z plecakiem, lub bez, więc przyda się wygodne siedzisko. Możecie coś poradzić? Jestem otwarty na nakedy i sportowe.



2:Jak wyżej wspomniałem, chcę podjąć się prawa jazdy kat. A1, jaką książkę polecacie, z której mógłbym się porządnie nauczyć? Oczywiście, wydanie powinno być jak najświeższe, gdyż wiemy, że z dnia na dzień, dużo przepisów się zmienia, więc chcę mieć wszystko aktualne.



Za odpowiedzi, dziękuję!


Edited by Deplay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie punktu drugiego chciałem już polecać "Motocyklistę doskonałego", ale doczytałem do końca i wychodzi, że najnowsze wydanie "Prawa o Ruchu Drogowym" spełni Twoje wymagania ;) Łatwo znajdziesz za darmo w Internecie.


Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...