overkill Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A co sądzicie o tym ??? http://www.yukimoto.pl/v3.htm PawelBardzo ładny, zawsze mówiłem że chińczycy to wspaniali styliści. No alb dobrze zrzynają od innych. A taki samochód KIA duzo ładniejszy od innych amerykańskich, włoskich itp. no ale jakoś lipa. Oczywiscie to nie cińczyk ale daje obraz zmian Wydaje mi sie że mniej znane firmy bardziej sie starają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Motorek ciekawy stylistycznie ale nie dla mnie, nie te klimaty. Nie zamieniłbym na Jinluna, natomiast przejechać się tym bardzo chętnie. Na mnie robi wrażenie takiego bzyka na miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Owszem jest to +/- jak w CB250 mianowicie 0,10 i 0,15 a jakie powinny być luzy w Jinlun'ie 150-5 ?? i jakie są uszczelki pod pokrywkami zaworów? czy można je ponownie użyć czy trzeba dorabiać nowe? na wydechowym i wdechowym zaworze powinien być taki sam luz? 2 pytanie: jak mierzycie poziom oleju? gdy motor stoi na kołach czy na podstawce centralnej? W instrukcji jest że trzeba najpierw go dać na podstawkę centralną, wtedy mam MAX na miarce.Ale jak stoi na kołach to jest poniżej połowy i martwie się że może być zamało, tymbardziej że po jeździe to w ogóle jest na minimum lub poniżej. Edytowane 20 Czerwca 2006 przez 2pac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Słyszałem ale tylko słyszałem, że luzy zaworowe w jinlunie 150 to 0,15 wydechowy i 0,10 ssący, ale też spotkałem się z 0,10 wydechowy i 0,08 ssący. Najlepiej by było wyregulować i pojeździć trochę a póżniej zmienić ustawienia i zobaczyć jaka jest różnica.Natomiast co do pomiaru oleju to ja mierzę na równym podłożu i na kołach, bo stopki nie mam a nawet jak bym miał to na stopce silnik nie jest ustawiony w pozycji normalnej pracy. Ja bym Ci radził sprawdzać na kołach jak siedzisz na motocyklu i powinno być dobrze a co do wielokrotności użycia uszczelki pod pokrywą zaworów to nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Luca dzieki za odpowiedz. Postaram sie dzisiaj rozkrecic te zawory mam nadzieje ze niczego nie popsuje. A odnosnie tego poziomu oleju to naprawde niewiem co robic!!;) bo jesli naleje max gdy stoi na kolach, to wtedy bedzie ponad maximum gdy stoi na podstawce, ale tak naprawde ktory pomiar jest dobry.W instrukcji jest napisane aby stal na podstawce, tylko to moze byc tak tylko napisane, to tak samo jak z tymi danymi technicznymi, inna predkosc max w instrukcji , inna w homologacji, inna w ogloszeniu. pamietam ze jak mialem go nowego to w tym okienku z boku silnika olej byl w polowie, teraz gdy go zmienilem , i nalalem wg miarki (gdy moto stal na podstawce) to w okienku zaledwie na dole troche widac tego oleju. Jak jest u was w tych modelach 125, w polowie okienka olej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ja mam Jinluna 250 i tam jest korek z bagnetem. Lepiej nalej trochę więcej oleju to takiej szkody nie zrobi jak brak. Najwyżej zacznie Ci się pokazywać olej na uszczelnieniach, wtedy będziesz wiedział, że jest za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 shit, nie moge wogole odkręcić takich ozdobnych atrap zasłaniających głowice:(przecież te śruby w ogóle nie mają łepków! nie da się ich odkręcić: fotka wieć pomyśłałem że może trzeba odkręcić wsporniki do których te atrapy są przykręcone, więc zdjąłem bak, i od góry chciałem odkręcić te wsporniki od głowicy ale za cholere nie ma jak podejść kluczem! fotkapoddaje sie, prosze niech ktoś mi powie jak te atrapy zdemontować.dzięki. nie wiem wkońcu czy jeżdzić, czy narazie się wstrzymać aż sprawdze te zawory.. motor ma dopiero 100km przebiegu, no ale jak w fabryce już źle ustawiają te luzy no to kiepsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Też się kiedyś zastanawiałem a sprawa jest prosta. Te śruby z boku na pierwszej fotce są zaślepione takimi chromowanymi zaślepkami, wystarczy podważyć cienkim nożem i wuskoczą, ale nie podważaj całej śruby, tylko to kółeczko w środku. Potem wystarczy klucz imbysowy chyba 5 lub 6mm i gotowe.Ja u siebie ponownie nie zakładałem tych zaślepek bo bez nich jest poręczniej i silnik ładniej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McDriver Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 A ja mam Wektora 150 i mam pytanie.Gdzie jest olej przekladniowy, gdzie jest jakis zawor do spuszczenia go i jaki olej tam lac, bo w instrukcji mam ze po 5tys km mam wymienic olej przekladniowy a nie mam pojecia gdzie on jest? Aha, nie macie moze jakichs schematow i katalogow czesci do tego motorku!Prosze o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Z tego co wiem to nie ma żadnego oleju przekładniowego. Wszystko jest smarowane jednym olejem silnikowym, ale moge się mylić bo chińczyki ciągle coś zmieniają i może masz jakiś inny silnik.a co do katalogu to już coś jest wcześniej podane w tym poście. Zobacz na: www.skuter.abc.pl i tam wejdź na forum, tam coś jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Też się kiedyś zastanawiałem a sprawa jest prosta. Te śruby z boku na pierwszej fotce są zaślepione takimi chromowanymi zaślepkami, [....] dzienx! takie same zaslepki sa przecież w meblach, i też maskują śruby :wink: rzeczewiście pod nimi były śruby imbusowe zdjąłem jedną z atrapek, ale niestety zatrzymałem się dalej, właściwie to znalazłem tam tylko dwie sruby, jedna po lewej a druga po prawej, czyli pokrywa zaworów jest przykręcona tylko na 2 śruby? zaniechałem dalszych czynności, chyba sobie odpuszcze to narazie, z motorem narazie wszystko gra poza tym że w górnym zakresie obrotów strasznie dzwoni, ale to też wibrują te wszystkie platikowe atrapy wokół cylindra. Narazie mam przebieg 120km więc chyba będę tak narazie jezdził. A ewentualne luzy na zaworeach to i tak się zwiększają, a to nie jest aż tak groźne jak by były zamałe. Jak już się powiekszą na tyle że będzie słychać stukanie (chociaż nie wiem czy to rozpoznam) to wtedy się wezmę za tą regulację. pytanie z innej beczki: czy u was też tylny hamulec jest taki kiepski? moge z calej sily wciskac i bardzo ciezko sie hamuje. Przedni jest perfekt, praktycznie jednym palce lekko naciskam i motor moge szybko zatrzymac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Z takim przebiegiem to na razie możesz sobie darować ustawianie zaworów. Najpierw dotrzyj dobrze silnik i jak wszystko się ułoży po około 2000km możesz sprawdzić luzy zaworowe.A co do hamulca tylnego to na początku jest faktycznie słabizna ale póżniej jak się ułożą okładziny do bębna to jest znacznie lepszy. Potem regulujesz naciąg linki i przy mocnym naciśnięciu koło zatrzymuje się w miejscu. To że trzeba dobrze przydusić by zablokować koło to dla mnie plus bo przez przypadek nie zablokuje koła no i gleba. Ja osobiście hamuje dwoma na raz i motor zatrzymuje się błyskawicznie, tylko trzeba się pilnować w lusterku bo ten co jedzie za tobą może nie dać rady się zatrzymać. Raz już tak miałem i musiałem puścić hamulec bo mimo to, że puszkarz hamował tak, że opony piszczały by wjechał we mnie. Tak więc oba na raz są bardzo skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jka będziesz miał nadal problem to napisz mi na privie około 2 lipca bo wtedy wracam do domu. Pozatym ustaw zawory teraz - ale jeżeli nie masz w tym żadnego doświadczenia nie dotykaj, naprawde można zepsuć. Ale ustawic zawory naprawde warto bo one seryjnie są do bani. Pozatym luzy 0,15 i 0,10 to stanowczo za dużo. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 ciężko się zdyscyplinować aby hamować oboma hamulcami, bo ten przedni tak leciutko i ladnie hamuje, praktycznie jedym palcem mozna zatrzymac maszyne. no ale wiem że to ważne żeby tylnym też hamować, mniej się wtedy będzie zużywał przedni. dzisiaj wlasciwie to stracilem hamowanie w tylnym bo obluzowala sie nakretka przy tylnej dzwigni hamulca, musze chyba dolozyc jakąś przeciwnakrętkę, i mam taki preparat Loctite , zawsze go używam jak dokręcam jakieś sruby. jeszcze mam taki problem że tylne kierunkowskazy podczas jazdy bardzo drgają i uderzają o tylne kuferki , narazie poprostu nakleiłem w tych miejscach plastry klejące, ale czy tylko u mnie tak jest czy w innych jinlunach tak samo? Odnośnie tej regulacji zaworów, sam nigdy tego nie robiłem, ale będę miał do tego wsparcie.Natomiast rozumiem że mam odkręcić te 3 śruby na głowicy? czy tylko te dwie po bokach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Żeby sie dostać do zaworów musisz od góry rozbierać dotąd aż zobaczysz coś co przypomina zawory. pozatym uszczelki trzeba koniecznie wymienić chyba że jest to oring gumowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.