Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wklej ten licznik do avatara, żeby te wszystkie żałosne lamusy widziały.

Ale po co?

Niech żyją sobie w swoim świecie, z resztą, jak każdy z nas :icon_mrgreen:

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

AVE

Może się przedstawię. Jestem zielonolistny w temacie motocykli. Całe moje doświadczenie to 2 minuty egzaminu na MZ gdzie skręciłem dwie ósemki w 1991 r. Dlatego przepraszam wszystkich kolegów że będę czasami się pytał o rzeczy oczywiste. Wybaczcie :))) Z tego względu nabyłem Jinluna o pojemności 150. Aktualnie uczę się etykiety motocyklowej oraz poznaję swój motocykl. Luca jesteś moim guru :))) A teraz kilka pytań: jakiej żarówki używacie w przedniej lampie? Ja wkładam 35w 12v ale z jakimś takim lustrem w środku. Światło świeci jak przy rowerze :((( Zakryję dłonią pół lampy i różnicy nie ma. Możecie podać mi konkretną markę typ itp. abym miął trochę widoczności w nocy. Pytanie nr2: czy do smarowania łańcucha mogę używać smarów do łańcuchów typu x-ring, o-ring (taki kupiłem myśląc smar to smar) Pytanie nr3: w jaki sposób mogę sprawdzić poziom oleju? To na tyle pytań. Z Jelonka jak na razie jestem zadowolony chociaż po miesiącu jeżdżenia już zaczynam żałować że nie kupiłem 250. Duży chop jestem, dużo ważę i czasami dobić do 90 km/h przy niekorzystnym wietrze -ciężko. Ale facet od którego go kupiłem mówił że kombinował coś z pływakiem i go trochę zdławił. No to jeszcze jedno pytanko: (przepraszam za barbarzyństwo tego pytania) w jaki sposób mogę wytłumić dźwięk który wydobywa się z jego rozbebeszonych rur. Rury chyba są gołe a mnie po 50 km jazdy głowa boli. Kuzyn który próbował za mną jechać na Dominatorze - nie dał rady ze względu na hałas. Na pierwszych światłach postanowiliśmy że jednak to on pojedzie z przodu :) Ok kończę bo długi tekst z tego wyszedł i nikt nie będzie chciał tego przeczytać :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Jinlunie poziom oleju chyba się sprawdza bagnetem. Nie wiem z której strony, ale będzie to jakiś duży plastikowy kurek w górnej części obudowy korbowodu. Bagnet jest lepszy niż jakieś cholerne okienko. Smar do łańcucha używasz do takiego jaki masz, a więc do o-ringa, smar do Oringa itd. Jak masz zwykły taki a'la rowerowy to jest do nabycia w salonach i serwisach taki smar w sprayu Castrola, (zapomniałem nazwy).

Ad. żarówki to nie wiem zupelnie o czym mówisz. Ja się takimi duperelami zupełnie nie przejmuję. Jak ci za słabo świeci to włącz długie. :D

A wydechy kup nowe bo te masz najzwyczajniej wyprute po prostu. Też nie trawię hałasu. Hałas ogłupia.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet na długich lampa świeciła jakby tam był t-light. To była kwestia żarówki! Kupowałem jakieś "no name" po 5 zł i zero światła i przepalały się szybko. W sklepie motocyklowym kupiłem żarówkę firmową za 21zł i niebo a ziemia. Wreszcie mam światło na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Luca temat został usunięty już dawno, dlaczego ??? Kto to wie ;) , ale znikło wiele cennych informacji i porad. Jeśli chodzi o oświetlenie to chłopaki różnie kombinowali , jedni zmieniali żarówki na mocniejsze - ale czasami topiły się plastikowe wkłady , inni zmieniali wkłady bądź całe lampy , a i przeróbka na żarówki H-4 była częsta.

-motorek Chiński, cóż wbrew negatywnym opiniom "nie posiadaczy" to TANIE i mało awaryjne maszynki a i koszt utrzymania jest niewielki. Ja pomimo że przesiadłem się na inny motorek to nadal trzymam Chińczyka i nadal będę go polecał na pierwsze moto jak i na stały mały turystyk choćby ze względu na spalanie - a psują się wszystkie marki (nawet te za grube tysiące).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

posiadam rometa 150,mam go 4 lata bez awaryjnie zrobiłem na nim 38,858 km.jestem z niego bardzo zadowolony.Do tej pory jeszcze mnie jeszcze nigdy nie zawiódł.Śmigam manim w dwie osoby,które ważą bardzo dużo,a mimo to radzi sobie bardzo dobrze.Wole jego niż starą japonie.Motorek jest super jak na nasze kieszenie.Jak mi zdrowie pozwoli wybieram się tego roku na sycylie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Witam .Panowie Mam Takie Pytanie :)Dużo Było Mowy O Tylniej Zębatce Na 31z :)Chiałbym Się Dowiedzieć Czy Ta Zębatka 30z Będzie Pasowła Do Mojego Jinlun 250-5? Oto Link Do Tej Żębatki

 

 

http://allegro.pl/zebatka-esjot-tyl-30-honda-250-cm-83-85r-i3354819671.html

 

Z Góry Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich,

krewny stał się posiadaczem Jinluna (JL250-5) i - pomimo doświadczenia z motocyklami - ma problemy z biegami. Konkretnie nie może wyczuć, który ma włączony. Motocykl ma oczywiście wskaźnik biegów, ale, jak się pewnie domyślacie, nie działa. Macie jakieś schematy albo instrukcje ułatwiające montaż tego ustrojostwa? Albo chociaż informacje, co trzeba dokupić?

Jeśli pytanie już padło w wątku to przepraszam, nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich ! Trzy dni temu zakupiłem WEKTOR 150- 3 i zrobiłem na nim już ok 120 km wszystko super - tylko potrzebuje jekieś linki do danych regulacyjnych (zawory, poziom paliwa, kąt wyprzedzenia zapłonu) za wszystkie informacje z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich!!! edit: przednia opona Michelin, tylna- Dunlop , przebieg na liczniku 6300km

post-71358-0-46945400-1383351907.jpg

Edytowane przez Mazi2008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...
Gość starydziad

74 000 km :)

Powiem tak jak się trafi ch*j-...wy użytkownik to nawet nowego merca w tydzień zajeździ.

To się samo tyczy wad materiałowych, mnie w HD po niecałe 2 tyś km poszło łożysko w tylnym kole, żona śmiga na swoim 883 i nigdy się jej nic nie zapsuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich ! Trzy dni temu zakupiłem WEKTOR 150- 3 i zrobiłem na nim już ok 120 km wszystko super - tylko potrzebuje jekieś linki do danych regulacyjnych (zawory, poziom paliwa, kąt wyprzedzenia zapłonu) za wszystkie informacje z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich!!! edit: przednia opona Michelin, tylna- Dunlop , przebieg na liczniku 6300km

Zajrzyj do mojego chomika tutaj: http://chomikuj.pl/cjt7/Hobby/Jelonek/doc może część materiałów będzie pomocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...