Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Overkill, a nie masz jakichś szczegółów (zdjęć) itp?

Przed chwilą sprawdziłem ale nie mam zdjęć z motobikeshow :/ przykro mi miałem kiedyś ale miałem super program co mi kasował wszystko z pulpitu i moze to też tam było.

 

A szczegółow nie ma myśle że jak byś zadzwonił do www.motobi.pl to oni by coś powiedzieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jawos czy przy obrotach 5-6 tyś slyszysz taki dziwny rezonans od tych kuferkow bo ja tak i nie wiem co z tym zrobić?

i jeszcze takie metaliczne drgania przy tych samych obr albo jak przy wiekszych obr zaczne zamykac gaz to te obroty i rezonans sie pojawia a ponizej 5 tyś zanika

nie wiem czy juz wymieniales kolektor ssawny ten gumowy lubi pekac bo tam sa dwa pierscienie zalane gumą i w miejscu gdzie tej gumy nie ma tam lubi peknąc a objawy-gasnie i nie umi wchodzic na obroty szybka naprawa to szkot(juz taki woze ze sobą)

jak bys cos jeszcze chcial wiedziec to tylko pytanko jezeli chodzi o instalacje to wiesz ze są dwie odrębne

Witam

U nas nie ma takich objawów; tzn. rezonansu od kuferków ponieważ pod każde wieczko kufra dałem uszczelkę okienną samoprzylepną, a pod mocowania podkładki gumowe.

Znakomicie to rozwiązało sprawę, a czy było tak wcześniej, to nie wiem z uwagi na to, że zrobiłem to od razu po zakupie.

Kolektor ssawny faktycznie wymieniłem, bo pękł po 3 dniach :evil: , następne 3 czekałem na nowy.

Pęknięcie to jest spowodowane złym mocowaniem osłony filtra powietrza, która ciągnie gaźnik w dół.

Po wyminie kolektora, odkręciłem obudowę filtra, tak żeby trzymała się gaźnika i dopiero dorobiłem odpowiednie mocowanie filtra powietrza, tak aby nie było żadnych naprężeń i do tej pory jest dobrze i z pewnością tak pozostanie po mojej przeróbce. :wink:

O tym, że są 2 instalacje :flesje: wiem doskonale, bo miałem okazję zaznajomić się z nią przy okazji dokładania lightbarów.

Prąd zmienny obsługuje światła pozycyjne, mijania i drogowe,

reszta to już prąd stały.

Miałem problem, bo nie chciałem dokładać dodatkowego wyłącznika, tylko żeby mi załączały się razem ze światłami mijania, ale koniecznie na osobnym obwodzie prosto z aku.

Tak wiec w lampie wpiąłem się równolegle w światła mijania mostkiem Groetza, który mi sprostował prąd potrzebny do zasilania cewki przekaźnika.

I w taki oto sposób przełącznik na prądzie zmiennym (światła mijania) przełącza mi osobny obwód prądu stałego (lightbary). :icon_mrgreen:

Pozdrawiam :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą sprawdziłem ale nie mam zdjęć z motobikeshow :/ przykro mi miałem kiedyś ale miałem super program co mi kasował wszystko z pulpitu i moze to też tam było.

 

A szczegółow nie ma myśle że jak byś zadzwonił do www.motobi.pl to oni by coś powiedzieli

 

Udało mi się znaleźć coś takiego: wózek boczny (gondola) do JL250. Rozmawiałem z właścicielem? tej firmy i okazuje się że koszt samej gondoli jest dość wysoki 8000PLN. Razem z Wektorem 250 to by było w granicach 12000PLN a to już dużo.. Podobno właściciel rozmawiał z Rometem żeby współpracować i robić do R250 jeszcze gondolę jako opcję ale Romet na to nie poszedł. :-(

Edytowane przez CJT7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się oberwało Belgu. Dajcie już spokój bo się chłopak w sobie zamknie :cool:

 

 

Tak to racja! Już szkoda go, bo chłop sympatyczny.

 

Znalazłem momenty dokręcania śrub w instrukcji regal aptora na stronie 29

http://www.kinojserklubben.dk/Tips%20og%20...tor03082007.pdf

 

A tu:

http://www.kinojserklubben.dk/medlemmerne.dwt

 

99 wikingów przedstawia siebie i swoje motocykle. Uważam, że jest to fajna stronka. Mam nadzieję, że ta:

 

http://www.china.za.pl/

 

niedługo będzie jeszcze lepszą niż duńska.

 

Tak przy okazji ci Duńczycy, tak ja na naszym forum, opowiadają sobie, co robią przy swoich motorkach (chyba wśród nich też są grzebacze).

Dręczy mnie przy okazji oglądania (nie czytania) ich strony, tam gdzie pokazują fotki i filmy z różnych imprez, czemu te vikingi nie sprowadziły sobie fajnego używanego sprzętu z np. Danii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to racja! Już szkoda go, bo chłop sympatyczny.

 

Znalazłem momenty dokręcania śrub w instrukcji regal aptora na stronie 29

http://www.kinojserklubben.dk/Tips%20og%20...tor03082007.pdf

 

A tu:

http://www.kinojserklubben.dk/medlemmerne.dwt

 

99 wikingów przedstawia siebie i swoje motocykle. Uważam, że jest to fajna stronka. Mam nadzieję, że ta:

 

http://www.china.za.pl/

 

niedługo będzie jeszcze lepszą niż duńska.

 

Tak przy okazji ci Duńczycy, tak ja na naszym forum, opowiadają sobie, co robią przy swoich motorkach (chyba wśród nich też są grzebacze).

Dręczy mnie przy okazji oglądania (nie czytania) ich strony, tam gdzie pokazują fotki i filmy z różnych imprez, czemu te vikingi nie sprowadziły sobie fajnego używanego sprzętu z np. Danii?

Naszła mnie taka myśl... Założyłem stronę:

chinek

Proponuję, aby każdy kto ma na to ochotę założył na tej stronie swój folder, w którym będzie mógł zamieszczać fotki i filmy swojego motocykla. Ja już swój folder tam mam /narazie pusty, ale nic straconego/.

Żeby mieć wszelkie uprawnienia trzeba znać login i hasło, z oczywistych względów, podam je dla każdego kto napisze do mnie, ale tylko na PW.

I tym sposobem będziemy mieli swoje sprzęty pod bokiem a i ułatwienie dla tych, którzy w serfowaniu netowym nie czują się jak ryba w wodzie.

 

Witam! Miło mi włączyć się do forum motocyklowego, ciekawe kiedy tu zajrzy mój mąż... ale się zdziwi... :P Pozdrawiam wszystkich miłośników motorków :D

Witamy pierwszą panią w gronie naszym! :P

Mąż zdaje się jednak był pierwszy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

ja tak na szybko w kwestii technicznej, bo rzuciło mi się w oczy :

6. amory /lagi/ /sprawdzenie stanu, ew. uzupełnienie płynu/

 

płynu - znaczy oleju - nie uzupełnia się, a wymienia się co 15kkm lub 2 lata.

Olej sam z siebie nie ubywa - może jedynie uciekać przez przez simmering, co kwalifikuje go (simmering) do wymiany (wraz z olejem)+ kontrola stanu gładzi rury nośnej (wszelkie odpryski chromu, wgniecenia kwalifikują ją do wymiany - szkoda czasu na zakładanie nowych simmeringów na taką rurę).

Ważne aby po zmianie poziom oleju był prawidłowy i równy w obu lagach.

W przypadku braku danych dot. konkretnego modelu należy zmierzyć ilość oleju przed zlaniem go (po wyjęciu sprężyny, na wpuszczonej rurze od jej górnej krawędzi).

Zużyty olej w lagach strasznie śmieroli i zostawia w goleniach niefajny szlam.

 

pozdrawiam, Adam

P.S. Luca pytałeś ileś stron wcześniej jakie luzy ustawiałem - 0,15 i 0,10 mm

P.S.2 Jeśli światła drogowe są zasilane prądem zmiennym tzn. że nie można ich zapalić na wyłączonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

ja tak na szybko w kwestii technicznej, bo rzuciło mi się w oczy :

płynu - znaczy oleju - nie uzupełnia się, a wymienia się co 15kkm lub 2 lata.

Olej sam z siebie nie ubywa - może jedynie uciekać przez przez simmering, co kwalifikuje go (simmering) do wymiany (wraz z olejem)+ kontrola stanu gładzi rury nośnej (wszelkie odpryski chromu, wgniecenia kwalifikują ją do wymiany - szkoda czasu na zakładanie nowych simmeringów na taką rurę).

Ważne aby po zmianie poziom oleju był prawidłowy i równy w obu lagach.

W przypadku braku danych dot. konkretnego modelu należy zmierzyć ilość oleju przed zlaniem go (po wyjęciu sprężyny, na wpuszczonej rurze od jej górnej krawędzi).

Zużyty olej w lagach strasznie śmieroli i zostawia w goleniach niefajny szlam.

 

pozdrawiam, Adam

P.S. Luca pytałeś ileś stron wcześniej jakie luzy ustawiałem - 0,15 i 0,10 mm

P.S.2 Jeśli światła drogowe są zasilane prądem zmiennym tzn. że nie można ich zapalić na wyłączonym silniku?

Doskonały opis :clap:

Powiedz jeszcze jedno, bo tego sam nie wiem... czy olej w lagach może stracić swoje właściwości?

Między wierszami wyczytałem że tak, skoro należy wymieniać co 2 lata, ale wolę się upewnić.

Jeśli światła są zasilane prądem zmiennym to ich nie zapalisz na wyłączonym silniku, bo skąd weźmiesz prąd /prądnica działa tylko na zapalonym silniku/ a aku daje prąd stały. Tak wziąłem na logikę /mogę się mylić/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

P.S.2 Jeśli światła drogowe są zasilane prądem zmiennym tzn. że nie można ich zapalić na wyłączonym silniku?

no właśnie.

Jaki prąd zmienny??????????

Ktoś tu z czymś przesadził.

U mnie działają bez włączonego silnika.

 

 

 

Witam również nową użytkowniczkę naszego chińskiego postu.

 

 

ps. jeździłem dzisiaj w nowej kurtce Retbike.

Ubrałem się ciepło, ale i tak mnie wywiało.

Potem założyłem posklejaną szybę i było o niebo lepiej. Nie wiało tak na klatę.

A temperatura powietrza to tylko 8 stopni.

Za zimno jak na jazdę motorem.

Edytowane przez andrzej.las5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawuje się ten motorek? Ja na swoim - na razie - kręcę zawzięcie ósemki na pobliskim przyszkolnym placu - a takim motorkiem nie jest to łatwe

 

He, he, trudno powiedzieć, dopiero 600 km, co będzie dalej to się okaże :biggrin:

A swoją drogą to mi się przepisowej ósemki tym motorem jeszcze nie udało wykręcić :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli światła drogowe są zasilane prądem zmiennym tzn. że nie można ich zapalić na wyłączonym silniku?

Dokładnie tak jest; przy wyłączonym silniku nie działają: pozycyjne, mijania i drogowe (prąd zmienny).

Prąd stały zasila awaryjne, kierunki, klakson, stop i rozrusznik :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem wszystkie pojazdy ( motory, samochady) w instalacji mają prąd stały. Prąd zmienny to wytwarzają prądnice odpowiednich wielkości i przy nepędzie odpowiedniej mocy ( w samochadach ciężarowych i do zasilania innych urządzeń nie instalacji samochodu).

 

Witam nowych forumowiczów. :clap:

 

poprostu jest blokada.

 

aby nie wyładować akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest; przy wyłączonym silniku nie działają: pozycyjne, mijania i drogowe (prąd zmienny).

Prąd stały zasila awaryjne, kierunki, klakson, stop i rozrusznik :clap:

Jeszcze o czymś takim nie słyszałem, ale...

Skoro takie jest zasilanie, to musi być jakiś regulator napięcia i coś w rodzaju dławika, żeby żarówek nie popalić /że o całej instalacji nie wspomnę/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest; przy wyłączonym silniku nie działają: pozycyjne, mijania i drogowe (prąd zmienny).

Prąd stały zasila awaryjne, kierunki, klakson, stop i rozrusznik :biggrin:

Też tak mam że nie da się włączyć, ale mi ten prąd zmienny coś nie pasuje. Sprawdzałeś to za pomocą przyrządów? Czy tylko na intuicję? Bo to wydaje się trochę bez sensu, ale z drugiej strony kto tam może wiedzieć co żółty człowiek wymyślił :clap: Patrząc na schemat instalacji (z instrukcji) nie wygląda żeby tam były dwa obwody. Prawda, że instrukcja się nawet go kibla nie nadaje ale .....

Edytowane przez krzys59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz żarówki? Standardowe do motocykli są przecież na prąd stały?

 

Coś mi się wydaje, że nie masz na prąd zmienny tylko poprostu instalację na te światła masz podpiętą przez stacyjkę i tyle. Zapalisz dopiero, kiedy przekręcisz kluczyk. Sprawdź, czy przekręcenie kluczyka bez odpalania silnika pozwoli włączyć światła.

 

Andrzej.las5 sprawdzałeś prognozę pogody? Podobno od piątku ma się poprawiać i ocieplać :clap: A przynajmniej w piątek ma być bez opadów /na zachodzie tak zapowiadają/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jeszcze jedno, bo tego sam nie wiem... czy olej w lagach może stracić swoje właściwości?

Między wierszami wyczytałem że tak, skoro należy wymieniać co 2 lata, ale wolę się upewnić.

oczywiście, przecież ten olej cały czas pracuje - każde hamowanie, a nawet dodanie gazu oznacza dla

niego zmianę ciśnienia. Tak samo jak olej silnikowy nie lubi obcowania z powietrzem, a woda robi z niego kisiel. Po dłuższym czasie zaczyna się z niego wytrącać syf (wspomniany szlam) - który paskudnie się zmywa i niemożliwie śmierdzi.

Zużyty olej oznacza gorsze tłumienie zawieszenia (zaczyna ciastowato pracować), choć jak wspomniałem wcześniej w chińczyku miałem wrażenie, że olej w ogóle nie tłumi sił.

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...