Bartos_SzPaQ Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 mam pytanie: jak dam nowe klocki chamulcowe w wsce i mocno naciagne hamulec to bedzie bardzo ostry?? mozna zrobic cos jeszcze oprocz nowych klockow zeby chamulce byly lepsze?? [ Dopisane: 11-12-2005, 23:15 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:15 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Chyba chodzi Ci o szczęki hamulcowe. Jeżeli wymienisz na nowe i porzadnie wyregulujesz to wiadomo, ze hebel będzie lepszy. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Pytanie...Jasne, że lepsze!!!Tylko jak już załozysz nowe szczęki, to przejedz je lekko papierem ściernym i odtłusć benzyna ekstarkcyjną, a beben hamulcowy również porządnie wyczyść.Jak wyregukujesz hamulec, to tą czynność powtórz jeszcze kilka razy po swoich przejażczkach, gwarantuje Tobie, że te hamulce nie bedą zwalniaczani, tylko prawdziwymi hamulcami, którymi można nie raz zablokować koła.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 mam pytanie: jak dam nowe klocki chamulcowe w wsce i mocno naciagne hamulec to bedzie bardzo ostry?? mozna zrobic cos jeszcze oprocz nowych klockow zeby chamulce byly lepsze?? [ Dopisane: 11-12-2005' date=' 23:15[/i'] ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:15 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: [ Dopisane: 11-12-2005, 23:16 ]? :?: Co to za dopisywanie?? Kolego, ostatni raz...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Tylko pamiętaj że na początku sie muszą ułozyć (dotrzeć) w bębnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Jak juz kiedys bylo w innym topicu szczeku musza sie dotrzec dokladnie do bebna.. Wtedy jest najwieksza pow. tarcia. Opcja "Szukaj" nie gryzie. :mrgreen: A i radze Ci sie tak nie narazac moderatorom bo to jest pozadne 4um gdzie naprawde mozna dostac buna. I wiecej tu nie wrocic. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 no i nie trzeba zapomnieć o nasmarowaniu linki oraz rozpieracza szczęk............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Może się jeszcze zdażyć że pancerz linki będzie "krótł" i hebel będzie miękki, Jak będziesz samrował rozpieracz to uważaj żeby nie posmarować przypadkiem szczęk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Może się jeszcze zdażyć że pancerz linki będzie "krótł" Jakoś za cholere nie mogę zakapować o co ci chodzi :| Rozwiń swoją sógestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Rozwiń swoją sógestie Może nie za jasno sie wyraziłem.Chodzi o to że jak np. linka jest już wypracowana albo w złym stanie (pogięty pancerz) to albo ta stalowa linka ze środka się wyciąga gdy naciskasz hamulec albo pancerz traci na długości (kurczy się, krótnie czy jeszcze inaczej). I wtedy masz wrażenie że hamulec jest miękki, klamka dochodzi do samej manetki a skuteczność hamowania się nie poprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 (kurczy się' date=' krótnie czy jeszcze inaczej).[/quote']Moze po prostu skraca się?? :D Chodzi o to że jak np. linka jest już wypracowana albo w złym stanie (pogięty pancerz) to albo ta stalowa linka ze środka się wyciąga gdy naciskasz hamulec albo pancerz traci na długości (kurczy się' date=' krótnie czy jeszcze inaczej). I wtedy masz wrażenie że hamulec jest miękki, klamka dochodzi do samej manetki a skuteczność hamowania się nie poprawia.[/quote']To ma takie same skutki jak puchniecie przewodu hamulcowego w heblach hydraulicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Ortografia nie przeszkadza Kolegom pisać o mechanice...Wiecie co to książki? Co do tematu, to był już opisywany zabieg poprawy skuteczności działania bębnowych hamulców. Trzeba wkleić do bębna pasek papieru ściernego granulacji 120. Następnie składamy koło i obracamy nim, jednocześnie lekko naciskając hamulec. Szczęki będą wycierać się o papier, czyli dopasują się do bębna. Wtedy mają największą powierzchnię współpracy z bębnem.Nie zapomnieć usunąć papieru i pyłu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Trzeba wkleić do bębna pasek papieru ściernego granulacji 120. Następnie składamy koło i obracamy nim' date=' jednocześnie lekko naciskając hamulec. Szczęki będą wycierać się o papier, czyli dopasują się do bębna. Wtedy mają największą powierzchnię współpracy z bębnem.[/quote'] Nie wiem jak jest to w przypadku WSK ale taki zabieg w przypadku hamulca bębnowego z regulacją na każdym rozpieraczu osobno (np. Jawa TS350) nie zdaje egzaminu. Dobrze wyregulowane szczęki są zbyt blisko bębna aby zmieścić tam papier ścierny. Najlepiej jest wtedy regulować je nawet kilka razy dziennie (przy intensywnej jeździe). Po kilku dniach hamulec taki działa naprawdę OK. Oczywiście przed zamontowaniem nie zaszkodzi przelecieć delikatnie papierem ściernym i benzyną ekstr. okładzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.