loluch Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Jak w temacie, może przyda się tym co są posiadaczami takich sprzętów lubo prostu ich to interesuje. :D http://www.wehrmachtsgespann.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Calkiem ciekawe tloki (tam na dole stronki). Ciekawe czy by idealnie pasowaly do ruska ? tylko zdaje sie ze jeden stoi po 85 euro :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ci ktorych interesuja te motocykle znaja strone P. Hommesa na pamiec.To jeden z glownych dostawcow czesci zamiennych i organizator imprez terenowych na swiecie.Mielismy okazje sie poznac w polowie lat 70 tych, kiedy Peter nie mial jeszcze fabryczki czesci i przyjezdzal od czasu do czasu do Polski na zloty motocyklowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 wygraną w totka ulokowałbym w takich właśnie maszynach. na co mi fazer, hornet, plastiki... to tylko zabawki. fajne, ale tylko zabawki. to jest coś pięknego :roll: ... ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygmunt III Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Ci ktorych interesuja te motocykle znaja strone P. Hommesa na pamiec.Mielismy okazje sie poznac w polowie lat 70 tych' date=' kiedy Peter nie mial jeszcze fabryczki czesci i przyjezdzal od czasu do czasu do Polski na zloty motocyklowe. Adam M.[/quote'] ...A te części, które oferuje w swoim sklepie wyprodukowane właśnie w Polsce są. Konkretnie w mieście Łodzi. To jedyne miejsce na świecie, gdzie z nowych części można złożyć cymbała saharynę. :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 za jakie pieniądze? chodzi o całe moto, czy części? intereseuje mnie nie tyle cena motocykla, co koszt cześci do zbudawania go samemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Zygmunt mozesz podac namiary...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 A ile w Polsce (Lodzi) takie tloki stoja jak na tej stronce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Niestety nawet Peter ma pewne braki w swojej ofercie i calego motocykla zbudowac nie jest w stanie.Tloki niestety sa ta Mahle, na pewno nie produkowane w miescie Lodzi. Adam M. [ Dopisane: Poniedziałek 05 Grudzień, 2005 ]Jeszcze jedno, motocykl zbudowany z zakupionych u Hommesa czesci kosztowal by 2x drozej niz srednia cena R75 / KS750, ktora waha sie miedzy 18 - 26k Euro. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygmunt III Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Niestety nawet Peter ma pewne braki w swojej ofercie i calego motocykla zbudowac nie jest w stanie. Pewnie tak, ale z tego co słyszałem panowie z Łodzi są w stanie nawet zrobic ramę. Oczywiście nie ma jej w ofercie. Z wiadomych względów. Tloki niestety sa ta Mahle, na pewno nie produkowane w miescie Lodzi. Tak, ale to akurat nie jest ich wadą 8) . Gorzej z ceną - 772 zł za sztukę! 8O motocykl zbudowany z zakupionych u Hommesa czesci kosztowal by 2x drozej niz srednia cena R75 / KS750Pewnie że tak. W końcu byłby NOWY.Acha! MOC - zajrzyj tutaj www.motoweteranbazar.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tak, ale to akurat nie jest ich wadą Cool . Gorzej z ceną - 772 zł za sztukę! :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Mialbym tu jeszcze jedno ale, jesli chodzi o kupowanie lodzkiego "nowego" motocykla, choc wierze ze w Lodzi rame zrobic potrafia.Niemcy uzywali materialow wysokiej jakosci w swojej produkcji wojskowej, ( odwrotnie niz np amerykanie i rosjanie ) - jakosc czesci wspolczesnych jest nieporownywalnie nizsza. Dotyczy to szczegolnie ramy i nadwoziaDlatego szukajac KS750 - bo ten motocykl bede chcial w jakims momencie nabyc, bede szukal sztuki jak najbardziej oryginalnej, a nie koniecznie najtanszej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 W jednym z ostatnich ŚM napisali, że gdzieś klepią wierne repliki KS750, cena około 100tys. zł o ile dobrze pamiętam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Niemcy uzywali materialow wysokiej jakosci w swojej produkcji wojskowej' date=' ( odwrotnie niz np amerykanie i rosjanie ) - jakosc czesci wspolczesnych jest nieporownywalnie nizsza. Dotyczy to szczegolnie ramy i nadwozia.[/quote'] Na niemieckich motocyklach znam się tylko troszkę ale za to co nieco czytałem o jakości materiałów do produkcji np: czołgów czy łusek karabinowych. I rzeczywiście były pierwszej klasy aż do około 1943 roku. Potem brak surowców sprawił że jakoś materiałów spadła na łeb na szyję. W motocyklach zapewne też (chociaż zdaje się, że "Sahary" zostały zastąpione Kubelwagen-ami i lżejszymi motocyklami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 I w jednym i w drugim punkcie masz racje - `scinanie rogow` jest widoczne obserwujac zmiany w poszczegolnych latach produkcji tych motocykli.Problem w tym ze jakosci nawet tych gorszych materialow nie moglismy osiagnac w czasach kiedy jeszcze bylem w Polsce, czyli do konca lat 80 tych.Pamietam opowiadanie mego wykladowcy przedmiotu `silniki spalinowe` o poszukiwaniach tulei sporego rozmiaru z wysokiej jakosci stali stopowej zakonczone znalezieniem lufy armatniej czolgu "Panther", ktora akurat podeszla wymiarami. Wyprodukowanie stali stopowej tej jakosci bylo w owczesnych panstwach RWPG niemozliwe. Adam M. [ Dopisane: Środa 07 Grudzień, 2005 ]Tak, te motocykle zostaly zastapione kubelwagenami, a HD WLA Willisem - dlatego zarzucono eksperyment z modelem XA ( kopia BMW ).Specjalnie BMW wymagalo umiejetnej jazdy i odpowiedniego operowania skrzynia biegow i tylko dobry kierowca mogl z niej wyciagnac pelnie mozliwosci.A od 44r o dobrze wyszkolonych zolnierzy zaczelo w Niemczech brakowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.