Skocz do zawartości

żeby...


Rekomendowane odpowiedzi

Takie gadanie w stylu UPS sa lepsze od zwyklych jest jak nawijanie w stylu Toyota jest lepsza od Daewoo. Wiadomo ze sporo modeli Toyoty przewyzsza samochody Daewoo ( np. Avensis bedzie lepsze od Tico), ale tak samo Chairman bedzie lepszy od jakiegos Yarisa! Po prostu to wszystko zalezy od jakosci wykonania i KLASY zawieszenia! Nie powiecie mi ze Derbi Senda 99' ma lepsze zawieszenie od HUsqvarny Wr125 99' :roll: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak masz racje, ktm zakładał upsy do swoich motocykli juz w latach 80, ale jakoś w latach od 90 do roku 97 do modelu np. exc były zakładane tradycyjne zawiechy, wiec można wywnioskowac ze te upsy które zakładali wcześniej były o wiele gorsze od tych zwykłych, skoro zrezygnowali z nich na rzecz tradycyjnych zawiech, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t napisał:

Co wy sie na te upsy tak uparliście.

 

bo są lepsze

 

Prosze wytłumacz mi czemu sa lepsze od konwensjonalnych teleksopów, bo narazie nic konktertnego nie napsiałeś

kolega ma 6tyś na wydanie i z tamtych roczników dobry konwencjonalny przód może byc dużo lepszy od upsów.

np senda ma upsy - tyle ze rowerowe są lepsze a HM ma konwencjonalny przód który bije na głowe upsy w sndzie i rxie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu napisałem koledze ze owy crm 250 posiada takie zawieszenie, a Ty zaraz musiałeś napisać ze wszyscy kochają to zawieszenie niewiadomo za co, jezeli ono jest gorsze od zwykłego to dlaczego honda montowała je w tym motocyklu :?: wiadomo ze ups firmy romet bedzie gorszy od zwyklej zawiechy np. WP czy SHOWA :lol: , a wady i zalety upsów zostały przedstawione w poprzednich postach, naprawde nie wiem dlaczego się czepiasz :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze wytłumacz mi czemu sa lepsze od konwensjonalnych teleksopów' date=' bo narazie nic konktertnego nie napsiałeś[/quote']

 

i jeszcze ja mam pytanko do do lepszosci ups , ja wyczytałem w jakimś artykule że wycofują sie z UPS bo robią zwykły teleskop który lepiej sie sprawdza niz ups. (to był arytkuł o SM chyba). A swoją droga koleś wczoraj nabył yz500 to z przodu siedzi laga 44mm chyba SHOWA i takich grubych lag to ja jeszcze w życiu nie widziałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony polecam Ci CRM250 lub KDX250, są to mocne maszyny, mozna kupić roczniki powyzej 1995 roku za 6tys., dobra i niezawodna konstrukcja silnika i podzespołów nadwozia, jest to bardzo dobry motocykl za taka cene, naprawde nie ma sensu sie rozglądać za innymi 2T bo nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie, no chyba ze chcesz jakies 4T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ktoś na tym forum kto jeździ lub miał z KLX`em do czynienia?

 

Mój kolega kupił 2 tyg temu i miałm okazje sporo jeździć dlatego go tak polecam. Motocykl jest bardzo lekki i zwrotny. Zawieszenie jak na tamte lata bardzo dobre. KLX to taka jakby słabsza WRka 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją droga koleś wczoraj nabył yz500 to z przodu siedzi laga 44mm chyba SHOWA i takich grubych lag to ja jeszcze w życiu nie widziałem Very Happy

a co to jest 44mm ?? drz ma 49mm a w USA standartowo od 2005 dają upsy 50mm w każdym crossie (yz,cr,kx)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
a jest ktoś na tym forum kto jeździ lub miał z KLX`em do czynienia?

 

Tak, miałem około roku KLX250R, w wersji z zawieszeniem upside-down z przodu, kierownicą Magury etc. Można powiedzieć, że było to niezniszczalne moto, przede mną miało chyba z 10 właścicieli, niewielu cokolwiek przy tym motocyklu robiło (dość powiedzieć, że jak się wziąłem za sprawy związane z dokumentami, to się okazało, że 5 właścicieli po kolei nie przerejestrowywało motocykla...). Ja tam zrobiłem tylko wymianę zestawu napędowego i wymianę tulei na wahaczu oraz simmeringów w zawieszeniu i moto było gotowe na kolejnych kilku właścicieli. Coś niepokojącego działo się ze skrzynią, bo potrafiła trójka wyskoczyć od czasu do czasu, ale można było się liczyć z tym, że po takim przebiegu przyjdzie pora na zajrzenie również do silnika. No i strasznie telepał łańuszek rozrządu, chyba tez trzeba by było tam zajrzeć. Ale to normalna eksploatacja, czeka każdego właściciela używanego sprzęta enduro.

 

Bardzo wygodny motocykl, kanapa wręcz, szerokie siodło, do tego zwinne i bardzo lekkie jak na technologię z połowy lat 90-tych. Minus to dość niska moc i konieczność kręcenia tego motocykla bardzo wysoko, aby porządnie jechał. Przy czym jeździłem tym motocyklem w wysokich górach i spokojnie podjeżdżałem pod naprawdę strome kamieniste podjazdy. Co więcej, objeżdżałem niektórych wolniejszych kolegów na znacznie mocniejszych motocyklach! Minus to brak rozrusznika, choć kopie się to jak dwusuwa.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to jest 44mm ?? drz ma 49mm a w USA standartowo od 2005 dają upsy 50mm w każdym crossie (yz' date='cr,kx)[/quote']

 

tylko zauważ ze ta yz jest z 85 roku i ma tradycyjny zawias a nie ups wiec nie mów ze wsadzają upsy 50 mm, a swoją droga drz waży chyba troche wiecej niz yz to sie nie ma co dziwic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...