Skocz do zawartości

Kupiłem!!!Ale co...:)


MłodyWilk22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ZX-6R później R6..teraz miła być R1 albo 954 ale po objerzeniu jednej i drugiej stwierdziłem, ze te motocykle produkują chyba dla karłów i dość łamania kregosłupa:)Wczoraj przywiozlem sobie z Niemiec Suzuki GSX 750F K4 2004r. z przebiegiem 7200km, które kupiełm od starszego gościa(59lat). Moto kupiłem za grosze, ze zbitym przednim kierunkiem i lusterkiem a jazda nim to poprostu rewelacja. Myslałem, ze po przesiadce bedzie mi brakowało mocy, ale jest wręcz odwrotnie, ciągnie od samego dołu i to całkiem porządnie:)Na dodatek jest super wygodny:) Nareszcie będe mógł zrobić sobie rundkę po europie gdzie wcześniej na torówkach odległośc powyżej 100km to była wielka męczarnia...Wakacje zapowiadają się bardzo interesująco :-)Pozdrowienia :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim :P Mam nadzieję, że sprzęcik bedzie mi słuzył długo i bezawaryjnie :D Pochwale się jeszcze ze model 2004r. ma zmieniony tył i jego tyłeczek jest o wiele zgrabniejszy :P więc już nie ma tego słynnego jajka...A fotki już wkrótce się pojawią...Jeszcze raz dzieki :D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie sport motocykle nie dla ciebie.

 

No tak, gixer 750 K4 to taki uniwersalne turystyczne endurko

Mylą Ci się litery alfabetu.

 

Ano 8O :roll:

Rzeczywiście F, no to zmiana zamiarów całkiem niezła.

Tak czy siak gratuluję 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi tak z ciekawości jaki miałeś przebieg jak ją sprzedawałeś i czy miałeś z nią jakieś problemy techniczne?I jak sie sprawdza to chłodzenie powietrzem w upalne dni i jeździe w korkach?Czy w tych nowych modelach są jakieś modyfikacje?Bo wydaje mi sie, ze raczej nie po za zmianą koloru dekli :-) Zastanawia mnie tez ile tyś km może nakręcić taki silniczek bo z tego co wiem są bardzo żywotne :P Pozdrowionka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi tak z ciekawości jaki miałeś przebieg jak ją sprzedawałeś i czy miałeś z nią jakieś problemy techniczne?I jak sie sprawdza to chłodzenie powietrzem w upalne dni i jeździe w korkach?Czy w tych nowych modelach są jakieś modyfikacje?Bo wydaje mi sie, ze raczej nie po za zmianą koloru dekli :-) Zastanawia mnie tez ile tyś km może nakręcić taki silniczek bo z tego co wiem są bardzo żywotne  :P Pozdrowionka:)

 

Ja swojej Zuzi wcale nie sprzedałem i sprzedać nie zamierzam w najbliższym czasie, za bardzo mi się ten motocykl podoba i zbyt duży kawał Europy zjeździłem nim zupełnie bezawaryjnie, aby w ogóle myśleć o jakiejkolwiek zmianie :lapad:

Maszyna co prawda już niemłoda (`90), orginalny przebieg ciężko stwierdzić, jak ją kupowałem na budziku było 39 000 km, teraz ma ładnych kilka tysięcy wiecej :P Oleju póki co nie bierze za dużo, więc silnik chyba zdrowy... ładnie chodzi i w ogóle :notworthy: Problemów zero. Chłodzenie silnika spox, przeciskając się w korkach czy śmigając po mieście nigdy nie zauważyłem żadnych oznak przegrzania. A silnik nie dość że żywotny, to jeszcze bardzo popularny, więc jak coś już się sypnie, to podobno z reichu można za małe pieniądze nowy przywieźć (w końcu teraz to część zamienna zwykła i do dowodu już nie wbijają żadnych numerów :evil: ).

Nowsze modele mają nieco obniżoną moc silnika (mój ma katalogowo 106 KM, Twój chyba coś koło 90), podobno odbyło się to kosztem poprawy charakterystyki w dolnym zakresie obrotów, ale jak jest naprawdę nie wiem, bo nigdy nie miałem okazji pośmigać na nowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ze ma obniżona moc do 92KM...Nie wiem czy nie przez to, ze wsadzili do niej katalizator...Po przesiadce z R6 ten jej mocny dół wydaje mi sie zabójczy i nie moge się nim nacieszyć :P Same dobre rzeczy piszesz, więc tym bardziej cieszę sie , ze go kupiłem :lapad: Skoro Ciebie nie zawodzi 90r. to ja nie mam sie o co martwić :-) Myśle, że to bedzie motocykl na kilka ładnych sezonów:) Oby dalej Ci tak wiernie służyła :P

Ps. Chciałem przez zime wymienic w niej olej...W tej niemieckiej instrukcji doczytałem się jedynie tyle, ze ma zalany motul ale jaki??Pewnie pełen syntetyk. Po jakim przebiegu trzeba przejść na pósyntetyk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...