Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 2T to takie jak gdyby skarbonki do ktorych co chwile trzeba cos wrzucic W wyczynowe 4T też. Ciut żadziej ale za to drożej. Dochodzi zmiana oleju i filtra, regulacja zaworów. wymiana łańcuszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 W wyczynowe 4T też. Ciut żadziej ale za to drożej no własnie troche wiecej niz ciutrzeczywiscie olej jest dosc droga inwestycja i czesta ale gdy sie inwestuje w pożadny to wtedy wsztysko w srodku jest nalezytym porządku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 W sumie jeden pies czy 2t czy 4t jeśli chodzi o koszty remontów itp. Za pare lat to już 2t nie zobaczymy :D .zresztą teraz widać czym pomykają na zawodach zawodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Strzalek_t napisał: W wyczynowe 4T też. Ciut żadziej ale za to drożej no własnie troche wiecej niz ciutrzeczywiscie olej jest dosc droga inwestycja i czesta ale gdy sie inwestuje w pożadny to wtedy wsztysko w srodku jest nalezytym porządku Very Happy Widze, że nie miałeś zabardzo z wyczynami do czyanienia.Ja robiłem ich już kilkanascie. W tym servisuje 3 nowe KTMy 4T i wiem ile wydają właściciele. To jest wyczyn tu ma sie prawo wszytko zepsuć.Niedawno klient co robił wr 250 bo pękł łańcuszek to za same części zapłącił prawie 3tyś.Drugi przykład. Noey KTM 3 tyg jazdy ( kierwoca amator) i sprzegło poszło. Jak miałem DR to tez w niej nic nie robiłem .zmieniłem olej. Wymieniłem filtry i wyregulowałem zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Za pare lat to już 2t nie zobaczymy .zresztą teraz widać czym pomykają na zawodach zawodnicy. dokładnie silniki 4T wyciskaja juz podobne osiagi co 2T, jednak wyscigi straca urok bez charakterystycznego dżwieku 2T [ Dopisane: 4-12-05, 20:44 ]Widze, że nie miałeś zabardzo z wyczynami do czyanienia no z KTM doczynienia nie miałem, miałem za to z WR400 która kumpel ma od roku(tez jest mechanikiem) jakos na nia nie narzeka, ostatnia rzecza jaka przy niej robił to wyczyscił gaznik ale to chyba raczej powarzna usterka nie jest :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 jakos na nia nie narzeka, ostatnia rzecza jaka przy niej robił to wyczyscił gaznik ale to chyba raczej powarzna usterka nie jest Tylko aby nie odkładał remontu do osatniej chwili bo może pożałować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 o z KTM doczynienia nie miałem, miałem za to z WR400 która kumpel ma od roku(tez jest mechanikiem) jakos na nia nie narzeka, ostatnia rzecza jaka przy niej robił to wyczyscił gaznik ale to chyba raczej powarzna usterka nie jest Smile WRkami też sie bawie i troche wierzyć mi sie nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 no wiadomo [ Dopisane: 4-12-05, 20:44 ]ja sie zabieram za wymiane łańcuszka rozrzadu bo zaczyna dzwonić :? [ Dopisane: 4-12-05, 20:44 ]WRkami też sie bawie i troche wierzyć mi sie nie chce sie dba sie ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 jak ci j*b.. to sie zdziwisz znajomemu poszla korba i w serwisie mu 6k za czesci wyliczyli. A poza tym poki 4T nie schudna w FMX beda krolowac 2T bo nie ma chyba profesjonalnych zawodnikow FMX na 2T :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 no z KTM doczynienia nie miałem, miałem za to z WR400 która kumpel ma od roku(tez jest mechanikiem) jakos na nia nie narzeka, a ile jeździ???, chyba mu jeszcze nic sie nie popsuło jak taki radosny jest chyba ze ma kasy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 przeważnie w weekendy na parogodzinne wyprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł W Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Witam Teraz sie zdecydowałem kupuje jakiegoś crossa 250 4T tylko który najlepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Ano taki z drugiego roku produkcji. One od niedawna są produkowane. Strzłek mówił że np. Jeśli KX to 2005 bo rok wcześniejszy ma wady wieku dziecięcego. Z innymi zapewne tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł W Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 a co myślicie o YZ 250F ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 a co myślicie o YZ 250F ??dobry motor :Dmoc to pewnie ok. 42 KMgeneralnie na tor ( zawieszenie )Ale i w terenie tez pojedzie...jak bym kupowal jakiegos crossa 4t to tylko yz 250f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.