cassius33 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Witam wszystkich! Być może wkrótce będę właścicielem GSX 400 z 85r. Proszę o kilka uwag na temat tego motocykla i kilka wskazówek na co zwrócić uwagę przy oglądaniu motocykla przed kupnem.Będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę na ten temat. Pozdrawiam :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=35386 Tutaj masz temat wprawdzie o GS 450, ale to od strony technicznej bardzo podobne sprzęty, a poza tym w historii forum bylo tego na pewno sporo, więc uzyj opcji szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cassius33 Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Dzięki za link i jeszcze poszukam choć już wcześniej patrzyłem w to co znalazłem (choć pisano tam o oddławianiu,mocy,oponkach ).Dzieki i PZDR! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Jeśli dobrze pamiętam to silniki Suzuki w modelach GS mają po dwa zawory w głowicy, a modele GSX po cztery. Model GSX 400 jest więc inną maszyną od GS 450. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cassius33 Opublikowano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Tak GSX 400 E mają po 4 zawory na cylinder http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=15542 a GS 450 (w swoich latach produkcji) miały po 2 zawory na cylinder http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gs..._450_e_1981.php PZDR :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Witam!Od ponad roku jestem posiadaczem takiego sprzeta tyle ze z ’86. mam wersje E (2gary), ale wiem, ze były jeszcze F (4gary).Jest to dobry sprzet na pierwszy powazniejszy motocykl. Mój egzeplarz ma 70tys. przebiegu, ja na nim przejezdzilem ponad 8tys. i przez ten czas w zasadzie mnie nie zawiodl. Mam wrsje oddlawiona (41-43KM), ale były jeczcze odm. 27KM. Potwierdzam- 4 zaory/ cyl.; ekonomiczny- 4.3-5.1l/100km.Nie znam typowych dla tego modelu usterek, gdyz w moim nic się specjalnie nie psolo, wymienialem tylko materialy exploatacyjne. Czesci w dosyc latwo dostepne i w przystepnych cenach. Doskonaly do miasta, lekki, zwrotny, bez trudu przeciska się miedzy puszkami. Jakbys potrzebowal jeszcze jakies info to daj znac na PW, odpowiem w miare mozliwosci:] Pozdrawiam, zycze udanego zakupu:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Regulacja zaworów śrubkowa, czyli plus w stosunklu do dwuzaworowych gieesek.Tragiczne hamulce - wielki minus. Pomaga wywalenie pseudoantynurka i zmiana przewodu na opleciony. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Motur ma lepsza gore niz typowy GS 400/450, ale 4 zaworowa glowica jest slabsza niz 2 zaworowa i wymaga regularnych wymian oleju.Do slabych punktow naleza rdzewiejace w oczach wydechy i uklad ladowania aku, pieta achillesowa calej serii GS.Tak sie zastanawiam dlaczego zdazaja sie od czasu do czasu male GS/GSX na forum a wieksze modele praktycznie w Polsce nie istnieja.To byly bardzo fajne motocykle do wszystkiego ( no moze nie do stuntu ), specjalnie 750. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 rzeczywiscie hamulce dosuc kiepskie mimo ze mam w oplocie, z drugiej strony jak sie zaprzec (3-4 palce na klame :D ) i idzie na przod go postawic :D wydech mam 2w1 nierdzewny wiec nie rdzewieje :lol: uklad ladowania... niedawno padl regulator, ale teraz juz jest nowy i wszystko jest OK, (dzis testowalem ;) ) nie mam (juz) antynura :D jak sie bardzo wysilic do stuntu yez sie nadaje :lol: ;) jak wszystko ;) pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Sprawdz sobie polaczenia miedzy reglerem a masa, szczegolnie gdy regler jest masowany przez puszke aku, to samo polaczenie miedzy masa a silnikiem ( zwykle z tylu silnika ). Trzeba rozkrecic przeleciec papierkiem przesmarowac i skrecic.Byl jakis powod ze regler padl - szkoda by bylo szybko pozegnac sie z nastepnym.A hamulce wlasnie takie sa - trzeba mocno cisnac.Mnie sie to nie podobalo wiec zalozylem sobie przod od GSXR z czterotloczkowymi Nissinami i mam hamulce 2 palcowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 za ile mozna dostac taki przod? duzo jest klopotu z przerobieniem? :roll: thnx...pozdro M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 $ 400 w Stanach kompletny ( Ebay.com ).Z przerobieniem jest troche kopotu, ale niewiele.Duzo trudniejsza byla przerobka tylu pod kolo GSXR 4.5 cala pod opone 160. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Adam M. - Masz moze jakies zdjecie swojego GSXa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Wlasciwie nie, ale bede robil dzisiaj zdjecia roznych podzespolow, ktore ida na sprzedaz ( Ebay) to moge kilka zrobic.Tyle ze to jest taki troche przerosniety GSX - oryginalny 1150 EFE rozwiercony na 1200... Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 eee... to chyba wiecej zachodu niz to warte... :roll: bede mocjniej sciskal po prostu :P poszukuje bagaznika/uchwytu, ma moze ktoz do sprzedania?pozdro M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.