Skocz do zawartości

Plusy i minusy GSX 400.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Być może wkrótce będę właścicielem GSX 400 z 85r. Proszę o kilka uwag na temat tego motocykla i kilka wskazówek na co zwrócić uwagę przy oglądaniu motocykla przed kupnem.Będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę na ten temat.

Pozdrawiam :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak GSX 400 E mają po 4 zawory na cylinder

 

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=15542

 

a GS 450 (w swoich latach produkcji) miały po 2 zawory na cylinder

 

http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gs..._450_e_1981.php

 

PZDR :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

Od ponad roku jestem posiadaczem takiego sprzeta tyle ze z ’86. mam wersje E (2gary), ale wiem, ze były jeszcze F (4gary).Jest to dobry sprzet na pierwszy powazniejszy motocykl. Mój egzeplarz ma 70tys. przebiegu, ja na nim przejezdzilem ponad 8tys. i przez ten czas w zasadzie mnie nie zawiodl. Mam wrsje oddlawiona (41-43KM), ale były jeczcze odm. 27KM. Potwierdzam- 4 zaory/ cyl.; ekonomiczny- 4.3-5.1l/100km.

Nie znam typowych dla tego modelu usterek, gdyz w moim nic się specjalnie nie psolo, wymienialem tylko materialy exploatacyjne. Czesci w dosyc latwo dostepne i w przystepnych cenach. Doskonaly do miasta, lekki, zwrotny, bez trudu przeciska się miedzy puszkami. Jakbys potrzebowal jeszcze jakies info to daj znac na PW, odpowiem w miare mozliwosci:]

Pozdrawiam, zycze udanego zakupu:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja zaworów śrubkowa, czyli plus w stosunklu do dwuzaworowych gieesek.

Tragiczne hamulce - wielki minus. Pomaga wywalenie pseudoantynurka i zmiana przewodu na opleciony.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motur ma lepsza gore niz typowy GS 400/450, ale 4 zaworowa glowica jest slabsza niz 2 zaworowa i wymaga regularnych wymian oleju.

Do slabych punktow naleza rdzewiejace w oczach wydechy i uklad ladowania aku, pieta achillesowa calej serii GS.

Tak sie zastanawiam dlaczego zdazaja sie od czasu do czasu male GS/GSX na forum a wieksze modele praktycznie w Polsce nie istnieja.

To byly bardzo fajne motocykle do wszystkiego ( no moze nie do stuntu ), specjalnie 750.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie hamulce dosuc kiepskie mimo ze mam w oplocie, z drugiej strony jak sie zaprzec (3-4 palce na klame :D ) i idzie na przod go postawic :D

 

wydech mam 2w1 nierdzewny wiec nie rdzewieje :lol:

 

uklad ladowania... niedawno padl regulator, ale teraz juz jest nowy i wszystko jest OK, (dzis testowalem ;) )

 

nie mam (juz) antynura :D

 

jak sie bardzo wysilic do stuntu yez sie nadaje :lol: ;) jak wszystko ;)

 

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie polaczenia miedzy reglerem a masa, szczegolnie gdy regler jest masowany przez puszke aku, to samo polaczenie miedzy masa a silnikiem ( zwykle z tylu silnika ). Trzeba rozkrecic przeleciec papierkiem przesmarowac i skrecic.

Byl jakis powod ze regler padl - szkoda by bylo szybko pozegnac sie z nastepnym.

A hamulce wlasnie takie sa - trzeba mocno cisnac.

Mnie sie to nie podobalo wiec zalozylem sobie przod od GSXR z czterotloczkowymi Nissinami i mam hamulce 2 palcowe.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...