Pioter900 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Witam !!Nie wiem jak mocno powinienem mieć naciągnięty łańcuch napędowy. W instrukcji pisze, ze powinien się on „wyginać” na 2-3 cm… ale… Czy to wygięcie powinno być w tym zakresie bardzo swobodne ? – gdzie wspomniane 2-3 cm są np różnicą pomiędzy swobodnym zwisem łańcucha a naciągnięciem (podniesieniem go) go z małą siłą, np palcem wskazującym ? Czy może powinien być on naciągnięty tak, że po chwyceniu łańcucha w palce, możemy go „wygiąć” –naciągnąć na te 2-3cm używając większej siły niż poprzednio o tym wspomniałem ?? Jak jest zdrowiej ?? Mam nadzieje że Wszyscy zrozumieli o co mi chodzi :-)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 powinien się on „wyginać” na 2-3 cm… ale… Czy to wygięcie powinno być w tym zakresie bardzo swobodne ? – gdzie wspomniane 2-3 cm są np różnicą pomiędzy swobodnym zwisem łańcucha a naciągnięciem (podniesieniem go) go z małą siłą, np palcem wskazującym ? O, o - wlasnie to. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 W mojej książce instrukcji, jest narysowane, że na środku łańcucha, łapiemy go i pociągamy do góry a potem do dołu..... Przynajmniej tak to odczytałem.. :roll: .. ale w instrukcji powionno być wszystko napisane...?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Zawsze po takiej regulacji sprawdź pod obciążeniem (pasażer, ładunek itp) czy łańcuch nie jest naciągnięty na sztywno. Zawsze musi być luz, naciągnięcie jak "struna" spowoduje zużycie samego łańcucha jak i łożyska wałka zdawczego. W przypadku łańcuchów o większym przebiegu konieczne jest sprawdzenie naciągu na jego całym obwodzie - przetaczamy motocykl i sprawdzamy, czy łańcuch jest równo wyciągnięty. W razie nierównomierności prawidłową wartość ustawiamy własnie na tym najkrótszym kawałku. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Chciałem coś dodać ale Paweł wyczerpał dokładnie ten temat. Pamiętaj jeszcze o smarowaniu co 400-500km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jako ciekawostkę dodam że widziałem w Hondzie Varadero naklejoną na wachaczu nalepkę z rysunkiem pokazujący jak mierzyć naciąg łańcucha. A przy napinaczu łańcucha drugą trójkolorową naklejkę pokazującą zakres regulacji łańcucha nowego, używanego i do wymiany. Motocykl na Niemcy, wiadomo arszlochowi trzeba wszystko pokazać, bo on z najmniejszą pierdołą drałuje do autoryzowanego serwisu. Co ma dobre strony dla nabywców sprzętów używanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jako ciekawostkę dodam że widziałem w Hondzie Varadero naklejoną na wachaczu nalepkę z rysunkiem pokazujący jak mierzyć naciąg łańcucha. A przy napinaczu łańcucha drugą trójkolorową naklejkę pokazującą zakres regulacji łańcucha nowego, używanego i do wymiany. Motocykl na Niemcy, wiadomo arszlochowi trzeba wszystko pokazać, bo on z najmniejszą pierdołą drałuje do autoryzowanego serwisu. Co ma dobre strony dla nabywców sprzętów używanych.Moja SF ma identyczne naklejki, a jest to wersja na UK. Mysle ze wszystkie Hondy oryginalnie mialy takie naklejk, tylko w czasie uzywania sie zuzyly :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ... wiadomo arszlochowi trzeba wszystko pokazać... właścicielom hóóónd zawsze trzeba wszystko dokładnie pokazywać...bez względu na to z którego kraju pochodzą.. :oops: :-) :-D :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 hiehiehie Panowie nie dajcie się sprowokować - Hondy to dobre motury ich ujeżdżacze zazwyczaj również :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 właścicielom hóóónd zawsze trzeba wszystko dokładnie pokazywać...bez względu na to z którego kraju pochodzą.. BO W HONDACH ZAWSZE WSZYSTKO MUSI BYC ZAPIETE NA OSTATNI GUZIK,W przeciwienstwie do suzuki.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 He, a w BMW wszystko jasne - jeśli chodzi o naciąg łańcucha (nie mówię to o "wibratorze") :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.