Skocz do zawartości

CBR 600 F4 '99 - olej smierdzi benzyna


zalmen3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i od razu przechodze do konkretow. W piatek wymienialem olej w mojej CBR i juz w momencie otwarcia korka wlewu poczulem wyrazny zapach benzyny, a po odkreceniu sroby spustowej okazalo sie, ze nie byl to przypadek, ani "zwid" wechowy - olej smierdzial benzyna i to dosc mocno, poza tym mimo iz przejechal tylko 3000 km byl czarny jak smola.

Jak zapewne wiecie moto stalo wiekszosc sezonu w warsztacie - moze to "stanie" bylo przyczyna przeciekniecia benzyny do oleju? A moze to normalne zjawisko i niepotrzebnie sie martwie?

 

Pozdrawiam

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przede wszystkim wymien olej.

 

Adam M.

 

Juz wymienilem :-D

 

Czyli krotko mowiac nie ma sie czym martwic - moto stalo 4 miechy w serwisie :P , tam nie zakrecono kranika :? , wiec sila rzeczy paliwo saczylo sie do oleju i dlatego smierdzial benzyna 8)

Teraz juz jest oki - kranik zakrecilem, bo moto juz jest zazimowane, wiec nie powinno nic przeciekac ;) i nic nie grozi nowemu olejowi 8)

 

Pozdrawiam

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Zrób serwis gaźników i daj do wyczyszczenia kranik. Po takim czasie i tu i tu mogły zebrać się drobinki, które dają przepuszczanie paliwa.

Masz zimę na doprowadzenie tego do ładu, ale zrób to szybko bo szkoda świeżo zalanego oleju.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam problem, bo teraz nie mam na to kasy ;) , a sam nie zrobie, bo sie boje, ze cos spier**le.

Pytanie podstawowe zatem jest takie: czy poza olejem cos sie zepsuje jak moto postoi tak do wiosny i wtedy zrobie serwis gaznikow i kranika?

A moze zdjac bak? Bo paliwo z gaznikow wypalilem (niestety nie spuscilem sruba spustowa, bo nie wiem gdzie ona jest :) ).

 

Pozdrawiam

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej top przede wszystkim szlag trafi. druga soprawa jak bys z takim czyms jezdził to dla silnika nie koniecznie zdrowo. podstawowe awarie zostały juz wymienione czyli nieszczelny kranik i zawory. mysle ze jak zdejmiesz zbiornik to chociaz olej uratujesz a przy okazji zobaczysz na ile nieszczelny jest kranik. pozdrawiam.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny problem w Trabancie 1,1 z silnikiem VW Polo :notworthy: i u mnie to byla pompka paliwowa nadająca sie na złom :buttrock:.

 

Wiem ze to moze inna bajka ale związana z podobną rzeczą benzynka równiez szla do oleju który potem jedynie nadawal sie do?? hmm niczego :P

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...