PIOTREK CR Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 WITAM WSZYSTKICH, MAM MAŁY PROBLEM A MIANOWICIE KOSTKA OD ZEWNĘTRZNEJ STRONY JEST POŚCINANA OD ŁAŃCUCHA. DLACZEGO ? ŁAŃCUCH JEST DOBŻE NACIĄGNIĘTY A OPONA WCALE NIE JEST JAKAŚTAM SZEROKA 1209018 I NIE JEŻDZI W KOMARZE A W CR 500 .KLEGA MA CRM 250 I TAKĄ SAMĄ OPONĘ I WYDAJE SIĘ ŻE U NIEGO JEST WIĘKSZA PRZERWA POMIĘDZY ŁAŃCUCHEM A OPONĄ. PROSZĘ O POMOC BO STARA OPONA MUSI JUŻ POŻEGNAĆ SIĘ Z FELGĄ. I JESZCZE JEDNO JEŻELI DOMNIE NIE WCHODZI 120 TO DO JAKIEGO WCHDZI 140. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 PIOTREK CR : moze kolo tylne nie jest rowno ustawione ,albo tez lancuch moze byc juz rozciagniety,albo masz krzywa felge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ewentualnie opona za szeroka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 A czy wizualnie opona jest po środku wachacza? U mnie na przykład jako że jest to leciwa crossówka to ktoś przeplatał szprychy i na dodatek zrobił to nieudolnie. Obręcz nie jest symetrycznie względem piasty. Mam opone 100 a włoski (niemalże nowa opona) smyrają po łąńcuchu. Muszę tam pokombinować z tulejkami bo z drugiej strony niż łańcuch jest tuleja dystansowa. Możnaby dać węższą a to o ile zwężyłoby się ją dołożyć z drugiej strony. Może takie plany dałoby się przełożyć na twojego komara chociaż tam raczej inne rozwiązania są. Jednak symietrię koła względem piasty warto sprawdzić. Pokaż jakieś fotkie ten CRki w akcji bo ciekaw jestem. A może filmik? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 koło jest ustawione prosto i względem wachacza i na wszystkie możliwe sposoby sprawdzałem, a co do filmów i fotek to jeszcze nie miałem okazji nic porobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Może kolo ma centre?? Luźne szprychy? Może koło było prostowane i naciągane szprychy?? Kiedyś widziałem coś takiego że koleś prostował sobie kułko i wyszło wszystko na pierwszy rzut oka ganc egal, ale niestety przy centrowaniu ściągnął całą felgę względem piasty na jedną ze stron i koło było nie symetryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Kiedyś widziałem coś takiego że koleś prostował sobie kułko i wyszło wszystko na pierwszy rzut oka ganc egal' date=' ale niestety przy centrowaniu ściągnął całą felgę względem piasty na jedną ze stron i koło było nie symetryczne.[/quote'] U mnie na przykład jako że jest to leciwa crossówka to ktoś przeplatał szprychy i na dodatek zrobił to nieudolnie. Obręcz nie jest symetrycznie względem piasty U mnie to widziałeś? :D Z tym że to nie ja robiłem. hehe Wiele rzeczy spieprzyłem w tym motorze ale koła nie ruszałem :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Postaw motocykl na kobyłce i zakręć tylnim kołem, sprawdz czy nie ma bicia ani luzów na wachaczu lub łożyskach w piaście. Jesteś pewien że przyciera o łańcuch ?Obejżyj wahacz od wewnętrznej strony może jest tam jakiś uchwyt od osłonki łańcucha czy czegoś innego i o to przyciera.A czy przy dobiciach zawiechy podczas skoków nie przyciera?może pod błotnikiem od środka masz jakąś śrubę o którą zawadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurofabi Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Postaw motocykl na kobyłce i zakręć tylnim kołem, sprawdz czy nie ma bicia ani luzów na wachaczu lub łożyskach w piaście. Jesteś pewien że przyciera o łańcuch ?Obejżyj wahacz od wewnętrznej strony może jest tam jakiś uchwyt od osłonki łańcucha czy czegoś innego i o to przyciera.A czy przy dobiciach zawiechy podczas skoków nie przyciera?może pod błotnikiem od środka masz jakąś śrubę o którą zawadza.Witam. analizując ten temat mam podobne wątpliwości co KML tzn, że to może niekoniecznie łańcuch, a np. wahacz. W przypadku kiedy łańcuch jest trochę za krótki albo za mocno naciągnięty wtedy koło zbyt mocno zbliża się do niego. Sam przerabiałem podobny przypadek. Jeśli to nie to sprawdź osiowość koła tzn, czy na obu napinaczach jest ta sama wartość. Jeśli to nie to to może faktycznie ktoś coś zmalował przy zaplataniu szprych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 TO NA PEWNO ŁAŃCUCH , WŁAŚNIE GO NACIĄGNĄŁEM I USTAWIŁEM KOŁO W RÓWNYCH ODSTĘPACH OD WACHACZA A JAK SIĘNIM KRĘCI NA POSTOJU TO NIE CHODZI NA BOKI TULKO GÓRA DÓŁ I CO WY NA TO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 NIEKRZYCZ CALY CZAS :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 jesli chodzi gora dol to ja bym obstawial ze albo chodzi na osce co by bylo dziwne (tzn lozyska w kolach mogly juz pojsc sie j*b** ale wtedy we wszystkie storyny by latalo. A jak na szprochcach to najbardziej gora-dol Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurofabi Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 TO NA PEWNO ŁAŃCUCH , WŁAŚNIE GO NACIĄGNĄŁEM I USTAWIŁEM KOŁO W RÓWNYCH ODSTĘPACH OD WACHACZA A JAK SIĘNIM KRĘCI NA POSTOJU TO NIE CHODZI NA BOKI TULKO GÓRA DÓŁ I CO WY NA TOJak mniemam chodzi góra-dół nie na ośce tylko opona. Może problem tkwi w montażu opony. Obejrzyj dokładnie, czy równo leży. Inna kwestia to mocowanie szpanera (nie wiem czy CR coś takiego posiada?, ale wydaje mi się, że powinien), czasem zdarza się, że nie uda się go dobrze ułożyć pod oponą. Proponuję ci jeszcze raz zdjąć koło, zdemontować oponę, może to coś wniesie do sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Z tego co piszesz w innym poście wynika, że szukasz ślizgu łańcucha, co nazwałeś "podkładką" ( :-D :-D :-D ).Jak masz wyrąbany ślizgacz to nie ma odpowiedniego prowadzenia łańcucha, tylko nim miota po całym wahaczu jak gównem w mikserze.Coś mi się wydaje, że zielono u Ciebie z enduro i crossem :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 tak na moj gust to lancuch musi miec troche luzu bo peknie na dziurach, moze byc tez juz tak zuzytu ze lata na boki, albo sa luzy na lozyskach i podczas jazdy tylne kolo lata i przyciera,moj kumpel w mtx80 ma 120 i tez mu przycierala boczna kostke, raz to mu nawet lancuch spadl przez to, zredukowalismy luz lancucha do aplitudy gora dol 3cm i bylo ok, no Dominik masz racje z "podkladka" :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.