Skocz do zawartości

Potrzebne info na temat Suzuki GS450S


Rekomendowane odpowiedzi

witam

przymierzam sie do kupna Suzuki GS450s model z roku chyba 83,wiem ze jest to juz stary model ale powiem szczerze ze tylko na taki mnie stac ale i tak sie ciesze ze chociaz na taki:))moglby mi ktos powiedziec cos na temat tego moto,tzn jakie sa najczestsze usterki,na co zwracac uwage,czy ma ten model jakies wady fabryczne itp.Byłbym bardzo wdzieczny za wszelkie rady i uwagi.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było coś na ten temat w którymś ze Światów Motocykli w ostatnim roku, jak kogoś znasz kto kupuje to zapytaj o ten numer niech ci pożyczy. W artykule tym porównywalu GS 450 z CB 450. Jak będziesz miał problem to poszukam i streszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem jest to bardzo fajny i przyjemny motocykl. Kolega takim właśnie jezdzi i bardzo sobie chwali. Silnik jest praktycznie ten sam co w GS 500, wiec jest bezawaryjny i nie sprawia w zasadzie zadnych problemow. Jego model jest akurat zadbany, więc pomimo swojego wieku spisuje się na medal (jak dbasz tak masz). Dzisiaj bylismy na wycieczce w Zakopanym i srednie spalanie w dwie osoby wyszlo 4 l/100 km, a wcale tak wolno nie jechalismy. Tak sie sklada ze jest do sprzedania wlasnie ten GS. Kolega chce zamienic na cos wiekszego wiec sprzedaje. To jest link do aukcji: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M122863

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie Suzuki gs450s. Mój jest z 1984, dość nietypowy bo ma np. dwie tarcze z przodu. Przejeździłem na niej swój pierwszy sezon (10,5 kkm) i ogólnie jeździło mi się bardzo dobrze. Nie miałem właściwie żadnych większych problemów, czy wydatków których nie miałbym w innym motocyklu. Jedynym większym i irytującym problemem jest spalanie oleju, które w moim egzemplarzu waha się od 0.7 do niecałego litra na tysiąc kilometrów :). Zwróciłbym też uwagę na opony, bo na 18 calowe felgi (takie ma mój GS) nie jest łatwo kupić przyzwoite 3.0 (~90/90) na przód i 3.5-4 na tył (~120/90). Podobno często bywały problemy z elektryką - sprawdź ładowanie. Mój niestety ma trochę za duże ładowanie i muszę częściej dolewać wody destylowanej, no i aku szybciej się rozwala. Jest to kwestia regulatora napięcia, a ten trochę kosztuje. Dodatkowo czuć, że zawieszenie nie jest już nowe.

 

Poza tym - motocykl lekki, przyjemny w jeżdżeniu. Bardzo wdzieczny i przyjemny sprzet, a juz zwlaszcza do nauki. Bardzo ładnie, nawet w porównaniu do współczesnych sprzętów zachowuje się skrzynia biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jako użytkownik tegoż motocykla mogę coś o nim napisać :) Mój GS-ik jest z 1983 roku. Jak na swój super się trzyma. Silnik jak na początek ma wystarczającą moc. Charakterystyka silnika jest podobna jak w GS 500, czyli do tych 6 tys. obrotów nic się właściwie nie dzieje, a po przekroczeniu tej granicy motocykl dostaje kopa. Daje to wsumie sporo zabawy, na trasie natomiast jest troche uciążliwe, ponieważ przy wyprzedzaniu pasuje zredukowac nawet 2-3 biegi w dół, żeby się jako tako zebrać. No ale co tu wymagać od 450 cmm... Najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 3,6 l/100, a najwieksze to coś ponad 5. Średnio jednak wychodzi koło 4 na 100. Zawieszenie jest troche za miękkie, szczególnie tył potrafi przy jeździe z pasażerem na polskich drogach czasem dobić. Przy pokonywaniu zakrętów powyżej 120 km/h motocyklem troche buja, ale nie jest to jakoś nad zwyczaj uciążliwe. Co do wieku to daje on o sobie znać głównie na tłumikach- lubią rdzewieć. W moim egzemplarzu średnie spalanie oleju to 200 ml na 1000 km. Pasza napisał, że u niego jest za duże ładowanie. U mnie jest troche za małe :roll: Pasuje co miesiąc, dwa doładować akumulator, chyba, że jeździ się ostrzej, na wysokich obrotach to ładowanie jest lepsze. Czasem jak gdzieś zjadę na boczną drogę to wyłączam światła i wtedy wystarczająco go doładuje. Swoim GSem zrobiłem do tej pory 8 tys. km. i wykazał sie bezawaryjnością. Jedyne co wymieniłem to przednia żarówka, linka obrotomierza i olej.

Podsumowując jest to przyjemny, w zasadzie bezawaryjny i godny polecenia motocykl, a przy tym za niewielkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...